- kako ne volim zvuk alarma sve na ovom svetu ucinila bih samo da vise ne zvioni .... agh ustala sam i obavila higijenu .... bilo je toplo obukla sam texas sorc belu crop top majicu na bretele i kosulju od gore .... bele starke... malo maskare kao i uvek uzela sam ranac i izletela iz kuce cekala me je Milica ktenule smo u skolu pricale smo malo na putu do tamo ...
( ...)
Prvi cas konacno gotov ... Bilo je smor imali smo matematiku ....
Ispred mene je upravo prosao jovan agh tako je hot hot hot .....
Ali ta proteza kojoj ne mogu da odolim osmehhh aghh
... casovi su prolazili a sve vise i vise mi je jovan privlacio paznju ... aaa opet osmeh on mene obara sa nogu ... ne mogu da mu odolim mora biti moj ne znam kako ............
Osecam neke emocije prema njemu ... zaljubljena sam ... agh kao da je moguce da bude moj ..... kao da on oseca nesto prema meni on mi je samo najbolji drug ...... agh .. u mojim snovima je nesto vise od toga ..... Volim ga ..... dokazacu mu to nekako .....
(..)
Dosla sam kuci idalje mi je u glavi bila slika Jovana sa osmehon i opet da kazem onoj ne odoljivoj protezi awwwe
Otisla sam da se istusiram malo ohladim i nekako da zaboravim tu sliku njega ... ali ne moguce je .....
Kada sam se istusirala dosla sam u sobu i naravno imala sam dosta poruka od jovana , btw gde god da se okrenem on je tu..... a nije da mi smeta ....
Ostali dani su normalno proticali ... sve je bilo normalno idalje sam ga gledala onako sa zadovoljstvom...
YOU ARE READING
CRY BABY
Teen FictionTijana je devojcica koja se odlukom svoje majke iz Londona seli u Pariz tamo upoznaje momka ljubav svog zivota. U zivotu joj smetaju razne prepreke kroz koje tesko prolazi....