Prológus

405 23 2
                                    

-Híresek szeretnétek lenni?-kérdezte a JYP vezérigazgatója JY Park.

-Igen!-Feleltük egyszerre mind a kilencen.

-De tisztában vagytok vele,hogy nem könnyű szakma ugye?

-Igen,de együtt megbírkózunk vele.-felete Nayeon a leaderünk.

-Jó, és szeretnék nektek gratulálni a Sixteen nevezetű műsorban való győzelemért,ami által kiválasztottalak titeket.-Mondta JY Papa.

-Köszönjük-Mondtuk illedelmesen és meghajóltunk.

-Akkor Nayeon, Jeongyeon,Momo,Sana,Jihyo,Mina,Dahyun,ChaeYoung és Tzuyu,vagyis Twice üdv a JYP Entertainment-nél!-Mondta boldogan és megölelt minket.

-Köszönjük szépen a lehetőséget.-Mondtuk boldogan és ismét meghajóltunk.

-Akkor körbevezetlek titeket,és bemutatlak titeket néhány bandának.-Mondta boldogan Papa és előre engedet minket.

Elindultunk egy nagyon hosszú folyosón,amin sok ajtó volt.Mint kiderűlt itt vannak a tánctermek,stúdiók,konyha,és öltözők vannak.Bementük az egyik öltözőbe,ahol nem más volt mint a 2PM volt.

-Hello lányok mi vagyunk a 2Pm.-Köszöntek és meghajóltak.

-Hali,tudjuk  nagy rajongóitok vagyunk,mi vagyunk a Twice-Hajoltunk meg boldogan.

Látom ti jóba lesztek,akkor nem is zavarunk titeket fiúk.További jó munkát.-Köszönt el Papa,és tovább mentünk.Benyitottunk a következő ajtón,ahol nagyon szép rend fogadott minket,amiból azt a következtetést vontuk le, hogy itt egy lány banda van.Nem is akármien,hanem a Miss A. Úristen a kedvenc lánybandám.

-Sziasztok,biztos ti vagytok az új lánybanda.mi vagyunk a Miss A-hajóltak meg.

-Hali mi vagyunk a Twice-Hajoltunk meg mi is.

-Végre mégegy lánybanda,már nagyon untuk magunkat a sok fiúval-Mondta Min a biasom.

-Akkor szerintem jóba fogunk majd lenni remélem.-Mondta Tzuyu a mi kis maknaek

-Majd ha körbenéztetek visszajöhetnétek.-mondta Suzy.

-Jó ötlet,de megyünk is nem szeretnénk zavarni.Jó munkát.-mondta Nayeon és távoztunk az öltözőből.

Már elég sok helyet végig jártunk,amikor nagy zjra lettünk figyelmesek.

-Hyung add vissza-mondta egy számomra ismeretlen hang,de a többiek szinte egyszerre mondták "BamBam"

-Már megint mi történt ott?-Nézett kérdően Papa.

Oda mentünk és mi fogad minket? Egy konkrét disznó ól.Amint az egyik srác meglátott minket az ajtóban leálította a töbieket.

-Sziasztok lányok rég nem láttam néhányotokat.-Mondta a Magas fekete hajú.

-Szia JB mi is régen láttunk titeket.-Mondta Dahyun mosolyogva.

-Tehát igaz a hír.-mondta a nagyon magas vörösös hajszínú fiú.

-Milyen hír Yugyeom?-Kérdezte Momo

-Az,hogy bandát alakítottatok.-Mondta a szőke hajú.

-Igen Jackson-Mondta Sana.

Ekkor egy cuki kiskutyus rohant be az ajtó,mögötte pedig egy fiú futott be lihegve.

-Coco gyere ide-mondta az elöbb befutott szőke hajú fiú.

-Jaa Mark szolni akartam,h Coco utánad ment.-Mondta asszem Jackson.

-Jókor mondod.-Mondta Mark,majd észre vett minket.

-Sziasztok lányok rég láttalak titeket.-Mondta és meghajólt.

-Szia látom a kutyusod nagyon eleven.-mondtam.-Amúgy Mina vagyok.

-Az, mostanába mindig ilyen.-Mondta mosolyogva.

És elkezdtünk beszélgetni mindenkivel,és egyszerüen mind ott ragadtunk.

És elkezdtünk beszélgetni mindenkivel,és egyszerüen mind ott ragadtunk

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


Sziasztok. Remélem tetszet a Prológus,és hogy sokan fogjátok olvasni.Ez az első törrténetem Wattpadon.

-Dina2323

Twice és a Got7Où les histoires vivent. Découvrez maintenant