Erkkk....kalau ejaan tajuk tu salah just abaikan ara..?? Hihihi *grin*
____________________________________Korang terase macam ade seseorang kat belakang korang lalu korang pun menoleh ke belakang and.....Korang nampak seorang Namja yg tinggi lebih kurang 174 cm macam tu la..yg penting lebih tinggi dari korang la [a/n : banyak plak 'la' aku hahaxD]. Namja tu memakai face mask yg ade gambar macam gigi...Rambut plak belah tengah dengan gaya swag sikit [macam dalam media kat atas] dan memakai hoodie colour hitam...senang cakap dari atas sampai bawah la pakaian hitam..
Nasib muke tak hitam kalau tak dah jadi orang minyak dah hahaxD....okay sambung story...
HyuEun : Kaneki Ken..??!? *muke terkejut + excited*
Korang memang terkejut laa bile nampak Namja tu menyerupai watak anime Kaneki Ken...'Kaneki Ken' itu menoleh ke kiri dan kanan termasuk belakang untuk pastikan korang tegur dia ke ataupun orang lain..yelah bukan dia sorang je ade kat School tu...
Xxx : Bwo...??? Kau cakap dengan aku ke..?? *muke pelik*
HyuEun : Yelah saya cakap dengan awak!! *suare excited* awak Kaneki Ken ke...??!?
Xxx : Bwoya..?? //Ape yg yeoja ni merepek// Kaneki Ken nuguya...?? Name aku Park Jimin laa!!
Korang terkejut bile tetibe Namja tu jerit kat korang...
HyuEun : J..jo..joseohamnida...jeongmal mianhae err...//ape name dia tadi..?? arghh tak ingat la plak haishh// err...mianhae Sunbaenim //mesti dia sunbae aku ni// *Bow 90˚*
Jimin berase sedikit serbesalah apabila melihat korang meminta maaf berkali kali...tapi...dia kena ego jgak...
Jimin : // aishh!! Takkan la aku nk say sorry balik kat dia kut..??// *garu kepale sambil buat muke cool* Arghh ape ape je lahh...
Jimin pusing ke belakang and baru nak jalan pergi.Korang pun like 'fuhh nasib dia dah nak pergi' tetibe dia pusing ke depan balik and.....
Jimin : Btw...Name aku jimin okay J.I.M.I.N!! Park Jimin okay..?? Bukan Kaneki Ken ahracchi..???!!! *sambil bukak face mask*
Korang terpaku lagi bile nampak muka Namja di depan korang...Sebijik Macam Jimin BTS dowhhh!! Handsome nye!!!
Author : ofc larhh~ Ma Nampyeon kan~~ *muke bangga*
HyuEun : sibuk je author ni *jeling author*
Author : ehh suke hati aku larhh~ story aku kan...??
HyuEun : orang tau lahh..huh berlagak *ckp sengsorang*
Author : aku dengar la kau ckp ape --" kau nk kne buang watak ke hah!!
Jimin : ehhh sorry author sorry....abaikan je ape yg dia cakapkan okay Chimmie author-nim yang cute lagi cantik ni *puppy eyes*
Author : *melting dngn Jimin* *berdehem* okay back to the story...
Korang still terpaku tengok Jimin.Beberapa kali jugak laa kau slap your face sebab tak caye yang korang nampak Jimin
Jimin : hello~ are you here..??? *hayung tangan depan muke Korang* // yeoja ni dah kenape...??//
TBC~~♡♡
_________________________________________
Jajjang!!! Ta-da!!! I'm back!! Miss me...?? //erkk gedik arr plak// okay abaikan yg atas tu okay~~Double Update!!! Hope you'll enjoy my story~~
Readers Saranghannikka!!!
ChimmiePark
Sign Out *peace*
YOU ARE READING
[Very² Slow Update] He Or Him : Triangle Love [P.J.M /K.M.G]
Fanfic♂Jimin & HyuEun♀ Jimin : hishh!! Lain kali kalau jalan tu guna mata faham!!! HyuEun : fa-faham m-mi-mianhe ♂Mingyu & HyuEun♀ HyuEun : gomawa sebab selamatkan saya Mingyu : my pleasure~ Diantara Si Bad Boy Jimin dan Si Mr.Hero Mingyu...siapakah yan...