o gün başladı her sey

36 1 4
                                    

Daha 5 yaşındaydım babam'la birlikte beraber super markete gidiyorduk.Ordan çok istediğim kakao lu dondurmayı alacaktik.
Ama birşeyler ters gitti babam arabayı park ederken arkadaki dev tir arkasına bakmadan arabayı arkaya doğru sürdü.
Ve babam orda can verdi.
Bakmayın siz su an guldugume içimdeki yara hergun daha çok cogaliyordu.
Hep icimde su his vardı hepsi benim yüzümden eğer o dondurmayı istemeseyeydim bu olaylar yaşanmayacaktı.Neyse devam edelim.
Polisler olay yerini incelemeye aldı.Ben ise orda iki büklüm yere yata kalmıştım.Annem başımda kizim kizim kal hadi diyerek ağlıyordu.Gözümü acar açmaz ayağa kalktım ve babamı ezen adamın boynunu yakaladım.Ve ona bağırmaya başladım.Annem beni ondan zor aldı.Annem bana sarılıp sakin ol demeye basladi
Anne ben çok kotuyum dedim.Annem beni hemen eve götürdü.
Sabaha kadar baba diye sayiklamistim.Neden mi çünkü bende babamın ayrı bi değeri vardı.
Uyandığımda teyzem,halam,büyük annem,büyük babam,amcam herkez yanımdaydı.Ama herkez ağlıyordu.Hele annem daha çok üzgündü .Ben uyudugumda o başımda dikilerek ağlamış.
Neyse devamı önemli değil hüzün iste şimdi 15 yaşındaki hayatımdan örnekler veririm. 1. annem her sabah gözleri mosmor karşıma çıkıyor ona agladinmi diye sorduğumda yok kizim akşam yemeğine soğan dogruyordum diyor.Ama anlıyorum babamın arkasından ağlıyor.2. Sınıf arkadaşlarımdan angela benimle dalga geçiyorlar. 3. babam siz hayatımda boşluklar bıraktığını biliyordum.
Şimdi ise okuldan hoşlandığım cocuk pitir çok karizmatik ama angel onu asla yanliz birakmiyor.Aslında onu babama benzettiyim için seviyorum.Babam gibi uzun boylu ,yesil gozlu,sarı saçlı,kendine güvenen biri artık anlatimlari boşverin anlata anlata gitmicem en iyisi normal hayatımı görün.Iyi geceler
cary(annem):raki kalk kizim saat 9'a geliyor canım.
Ben:anne 5 dakka daha?
annem:kizim ama tosun soguyacqk diyip ağlamaya başladı.
ben:anne n oldu kötü biseymi dedim?
annem: hayir eskiden baba nda herzaman 5 dakka'yi yarım saat yapardı.
ben:anne üzülme bi daha 5 dakka demeyeceğim.
üstümü giyinip evden çıktım.Okul servisinde herzamanki gibi angel'da vardı.Ama pitir daha almamışlar.Hemen telefonumu açıp angel'in sosyal medyasina baktım.Herzamanki gibi takipçileri çoğalmış.Of dilim damagim kurudu bi soğuk su içmem iyi olur.Çantadan soğuk suyu almak için uzanırken pitir da oturmak için geliyordu ve bi anda soğuk su şişesi patladı ve benim üstüme döküldü.Herkez gülmeye başladı.Pitir ise bana dokunarak iyi misin dedi.
ben: hayir diyerek çantamı alıp indim.Okula girip çantamı dolaba goturuyordum.Yedek kiyafeti alıp lavaboya gittim.
lavaboda giyindikten sonra aynaya bakıp ağlamaya başladım.
Bunları hak edecek naptim allahım dedim.O anda lavaboya angel girdi.Angel:ay o ustundeki bluzu sevmemistim.Şimdi de bu tulumu sevmedim oy üstünde ezikce durmuş.
Ben:sana zevkine karış diyen olmadı peki senin ustundeki t short n olucak onun senin üstünde zarifmi sanıyorsun dedim.Bir akıl hastanesi deki insan bile senden daha zevkli dir diyerek lavobadan çıktım.Koşarak dolabima doğru gidiyordum.
Ve bomm ben ve pitir birbirimize c arpistik.
arkadaslar bu bolum bu kadar ikinci bölümde görüşürüz.
sizce neler olucak tahminlerinizi yazarsanız sevinirim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 26, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

baba yarasiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin