Uitslag opdracht 4.

72 3 1
                                    

Jullie hebben deze opdracht stuk voor stuk heel erg goed uitgevoerd!! 

Helaas is Sterrendief gestopt met deze wedstrijd en hebben wij nog steeds niets vernomen van Salinja, waardoor ook zij eruit ligt. 

Daarom zijn jullie nog maar met zijn vijven over. 

Hierbij de stand: 

1. Staat Casuelle met 383 punten. 

2.  gevolgd door ChiaraLeemans met 382 punten. Klein verschil dus ;)

3. Staat Snoepie00 met 358 punten. 

4. staat Banditaaaa met 352 punten. 

5. Staat Caleidoscoopje met 321 punten.

Je ziet al wat meer afstand komen tussen sommige deelnemers, en er zullen nog drie opdrachten volgen. Blijf dus goed je best doen om zo hoog mogelijk te eindigen!! 

De vijfde opdracht is....

Schrijf over een persoon die een psychische aandoening heeft. Bijvoorbeeld iemand die  heel erg sadistisch of narcistisch is. In je stukje moet duidelijk naar voren komen in wat voor gedrag die aandoening zich dan uit, en hoe die persoon zo geworden is.  Laat weten wat voor aandoening jij kiest om over te schrijven, dan kunnen wij ons daar alvast op voorbereiden zodat we weten waar we op moeten letten. 

Omdat deze opdracht veel onderzoek vereist, krijgen jullie een maand de tijd. Dus zorg ervoor dat op 23 juli je stukje is ingeleverd. Mocht je op de een of andere manier denken dat je dit niet redt, laat dit dan op tijd weten. Het is zonde om daardoor punten te verliezen. 

Je stukje moet meer dan 500 woorden bevatten. 

Heel veel succes iedereen, dit is nogal een pittige opdracht!! 

Liefs, 

CrimsonArrowz. 

Letters van Inkt - SchrijfwedstrijdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu