,,Je perfektně zachovalá." Prohlížel si důkladně každý záhyb látky, každý milimetr kůže na dívčím těle, které leželo před ním na chladném kamenném oltáři.
Na tváři mu hrál škleb.
,,Aya byla vždycky výjmečná," vzdychl. Jak dlouho se jí snažil získat. Získat jen pro svou maličkost. Pro nikoho jiného. A je to tady. Vzkříšení. Rada chce navrátit ztrátu svého výjmečného člena.
Aya byla totiž před pár lety shodou okolností zavražděna.
Něžně pohladil její bledou tvář a odstoupil.
,,Začneme," zvolal přicházející muž oděný v černé kápi s kapucí až do obličeje. Zastavil a naklonil se důvěrně k Lukasovi. Zašeptal: ,,Marcus chce s tebou a tvou skupinou mluvit." Zkřivil posměšně obličej a v polovičatém úsměvu odhalil žluté zuby. Byl už starý, ale moc dobře věděl, že s Marcusem se musí jednat se vší úctou. Stačí ho jen trochu naštvat a váš život se promění v peklo.
Lukas na jeho očividný rozkaz odešel.
Do každého rohu oltáře položil stařec jednu svíčku. Dohromady symbolicky čtyři. Škrtl zápalkou a chvíli se euforicky vpíjel pohledem do drobného plamínku života, jak požírá sirku kousek po kousku.
Oheň je mocný.
Při představě, že on by byl jeho pánem se stařec vzrušeně zachvěl.
Pán ohně. V očích mu zahrály jiskřičky touhy.
Každý v radě chtěl tento element pro sebe. Všichni ho chtěli, někteří to alespoň skrývali, jiní to dávali dost hlučně najevo.
Zápálil první svíci, pak druhou, třetí a čtvrtá záplala, jako poslední silným rudooranžovým plamenem.
,,Fascinující," mlasknul. Ve vzduchu cítil napětí. Pradávna síla je zpět. Vznáší se ve vzduchu a omotává si každého kolem prstu. Překvapeně zalapal po dechu pod náporem síly, která do něho hravě štouchla a se smíchem se rozprskla o protější zeď.
Dveře se se skřípěním otevřeli a vyrušily starého z hříšných myšlenek.
Čtyři moudří se rozřadili do čtyř rohů. Každý zastupoval jeden element.
Zvedli ruce nad hlavu a přihmouřili oči. V jejich dlaních se objevilo jasné světlo, již zformulovali do malých světelných poletujících koulí.
Bílá, modrá, rudá, zelená
Vzduch pro ušlechtilou duši.
Voda pro regeneraci.
Oheň pro jiskru.
Země pro krásu a víru.
Koule se vznášely těsně nad oltářem a naráželi neklidně do sebe.
YOU ARE READING
Surrender to the darkness
FantasyNa světě existují čtyři elementy Vzduch, voda, oheň a země. Každý tento element má sobě zasvěcenou skupinu. Skupinu strážců. Ayu by jste tipli na obyčejnou osmnáctiletou dívku, která si žije svůj poklidný život a prožívá svou vlastní cestu k do...