Selamün aleyküm arkadaşlar Asaf karakterimi değiştirmeye karar verdim. Onur Tuna benim karekterime uyar diye düşündüm. Umarım sizde yeni karekterimizi beğenirsiniz. İyi okumalar...
Annem bana nasıl böyle bir şey sorabilirdi.
Odama çıkarken başım çok kötü ağrıyordu.
Şu an tek yapmak istediğim şey odada yatağıma yatmak. Odanın kapısına gelince odadan sesler geliyordu. Bu ses Melek ile benim hatunun sesiydi. Melek Efnan'a-Efnan gerçekten Asaf ile aranızda bir şey olmadımı yoksa öylesine mi böyle söylüyorsunuz.
-Abla daha fazla sormasan diyorum. Asaf ile aramızda gerçekten bak sana samimi söylüyorum hiç ama hiç bir şey olmadı.Bu Melek benim karıma nasıl böyle bir şey sorabilir. Kapıyı sertçe açıp Meleğin kolundan tutup odadan dışarı attım. Efnan bana yapma dedikçe iyice sinirleniyorum. Efnan'ı tedirgin etmek için kapıyı kitleyip anahtarı balkondan aşağıya attım.
~Efnan'dan~
Asaf bugün aşırı değişik gözüküyor. Ablasını odadan neden kovdu acaba. Neye bukadar sinirlendi. Acaba annesi ters bir şey mi söyledi. Kafam aşırı karışık. Asaf bana doğru gelmeye başladı. Allahım sen bana yardım et bu adam iyice kafayı yemiş . Asaf bana doğru geldikçe bende duvara doğru gidiyorum şu duvar kırılsa da aşağı atlasam.
Asaf hâlâ bana doğru geliyor. Ellerimi sehpanın üzerinde geriye doğru koymam ile vazonun yere düşmesi bir oldu.
~Melek'den~
Ben odadan çıktıktan sonra Asaf kapıyı üzerlerine kitledi üstelik bir de anahtarı balkondan aşağıya attı. Bu hareketler hiç Asaf'ın hareketleri değildi. Efnan bizim oğlanı çok farklı biri yapmıştı.
Ordan ayrıldıktan sonra salona annem ve babamın yanına indim. Annemler kendi aralarında tartışırken odada olanları anlatmam gerektiğini hissettim. Benim söylememe kalmadan babam.
-Yukarıda neler oluyor. Garip garip sesler geliyor.
-Vallaha ben birşey bilmiyorum baba Asaf odaya geldi önce beni odadan çıkarttı sonra kapıyı kilitleyip anahtarı balkondan attı.Ohh sonunda söylemiştim yoksa içimde bir sır gibi kalacaktı.
-Bey yoksa bizim çocuklar bebek hazırlıklarına mı başladı.
Bu annem ya ne kadar fesat bir kadın hemen aklına neler getiriyor. Ama benim aklıma da gelmedi değil.
~Efnan'dan~
-Asaf bu yaptığını beğendin mi? Annengil bu sesi duyduysa ne anlıyacak. Bugün hareketlerinde değişti zaten sana bugün ne oldu.
Bu sözlerimden sonra Asaf'ın sesi hiç çıkmadı. Ama söylediklerimde çok haklıyım.
Abuk subuk hareketleri yüzünden annesi benim üzerime geliyor. Yoksa bu hareketlerden farklı bir anlam çıkarmazlar inşallah.-Asaf ya annengil bizim başka birşey yaptığımızı anlarsa.
-Hatun bunda ne var. Sonuçta biz seninle evliyiz. Bu olaylar normal.Asaf benim sinirlerimi biraz da olsa yatıştırdı.
-Asaf şimdi biz bu odadan nasıl çıkıcaz.
-Hatun benilme baş başa olmaktan mı korktun. Korkma ya benden sana zarar gelmez.Bu adam gün geçtikçe ukala biri oluyor.
Ama yan bakışları bana kendimi bir farklı hissettiriyor. Onun yanında olunca kendimi bi güvende hissediyorum. Aaaa Efnan neler saçmalıyorsun sen. Bu adamla sadece ailem istediği için evlendin bunu aklından sakıgn çıkartma.Zaten Cemal ağa ve babam arasında bir haller var ama hadi hayırlısı.Saatlerdir Asaf ile aynı odada hapis kaldım. Şimdi Allah rızası için biri bizi şu odadan çıkarsın diye bağırcam.
Asaf kanepede bende yatağın üzerinde uyuya kalmışız. Bi an sanki biri kapıyı açıyormuş gibi bir ses duydum. İlk önce uykulu olduğum için hayalden sesler duyuyorum sanmıştım ama Melek abla yedek anahtarlar ile kapıyı açıyordu. Asaf ile benim ayrı yattığımızı görecekti.
Asaf, Melek abla kapıyı açana kadar kaş ile göz arasında kanepeden yanıma geldi üstüne üstelik birde uyuyor numarası yaptı.
-Efnan ablacım yemek yiyeceğiz hadi Asaf'ı uyandırda salona inin sizi bekliyoruz.
Melek abla odadan çıktıktan sonra Asaf'ı yanımdan kaldırıp.
-Neden yanıma geldin
-Ama ben senin kocanım. Yanında yatmasam biraz garip olmazmıydı.Asaf sözlerinde haklıydı. Ne olursa olsun o benim kocam. Böyle diyince de çok acayip oluyormuş. Beraber salona indik. Fatoş abla benim sevmediğim yemekleri yapmış. Yemesem ayıp olacak. Ama zorlada olsa yemek zorundayım.
Asaf benim yemekleri sevmediğimi anladı. Bana bakıp bakıp gülüyor. Kaş göz hareketleri yaparak bana bakmamasını söylemeye çalışıyorum ama nerde bizim ağa beni tınlamıyor bile.
-Baba biz bugün akşam yemeğine Ceyhun'un dükkanına gidecektik. İznin olursa çıkalım mı?
Cemal ağa konuşmadan sadece kafasını "tamam" manasına geltirdi. Odamıza çıkıp hazırlandıktan sonra Asaf arabalardan birinin anahtarını aldı.
Arkadaşının dükkanına geldiğimizde kapıların hepsi kilitliydi.
-Asaf şimdi napıcaz.
-Sen hiç merak etme hatun senin yanında ben varken aç kalmazsın.
-Ha ha ha çok komiksin. Evde de yanımdaydın ama aç kaldım onu napıcaz.
-Tamam o zaman seni başka bir yere götüreceğim.Asaf ile heyecanlı yolculuk devam ediyor. Sıra hangi arkadaşının dükkanında acaba.
Bu sefer dükkana değil araba ile köfte ekmek satan bir amcadan köfte ekmek ile ayran aldık.Köfte ekmeklerimiz ile birlikte arabaya binip ıssız bir yere geldik. Asaf bugün beni ürkütmeyi hedef almıştı. Arabanın önüne oturup köfte ekmeklerimizi yerken Asaf'a babasından bir telefon geldi. Telefonu açması ile gözünden bir damlanın düşmesi bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZÜYAŞLI GELİN
General FictionOkumak için her şeyi göze alan 17 yaşinda küçük bir kız çocuğuydu Efnan. Ailesinin baskısı yüzünden Mardin den Ankara ya kaçmıştı. Hayalleri vardı okuyup hemşire olmak istiyordu. Taki yarıyıl tatilinde evine gidene kadar.