Bölüm 1

32 4 3
                                    

Bu yaz çok güzel geçecek. Çünkü bu yaz en sevdiğim teyzemin yanına Burhaniye'ye gidiyorum. Burhaniye'yi daima sevmişimdir. Güzel havası ve mavi bayraklı denizi ile daima beni büyülemiştir Burhaniye. Her sene olduğu gibi bu senede taktir belgesi alınca annemler beni teyzemin yanına gönderiyorlar.
Bu arada Size kendimi tanıtayı unuttum. Ben Beren 9. sınıf öğrenciydim ama şimdi 10. sınıf  oldum. Biz Bursa'da oturuyoruz. Annem matematik öğretmeni. Babam ise Beyin Cerrahı. Bir tanede 6 yaşında erkek kardeşim var onun adı ise Baran sadece benim adımdaki "e" harfi yerine Baran'da "a" harfi var.
Veee şimdi yolculuk başlasın. Teyzemin yanına Burhaniye'ye yolculuğumu kendim yaparım. Annemler beni otogarda beni bindirirler. Oraya varıncada eniştem beni otogardan alır. Evet teyzem evli ve ikiz bebekleri var. İkiside kız çok şekerler. 1.5 yaşındalar. Birisinin adı Ece diğerinin adı Ecem. Birbirlerine hiç benzemiyorlar. Duyduğuma göre çift yumurta ikizleriymiş.
Sabah saat 10'da annemler beni otogara bıraktılar. İşte tam 2,3 saat sonra Bursa'daydım. Eniştem beni otogardan aldı ve evin yolunu tuttuk. Eniştemle yolculuk yapmayı çok seviyorum çünkü eniştem çok eğlenceli bir adamdır. Birlikte radyoda çalan İrem Derici'nin Dantel şarkısını söyleyerek geldik.

Ayazlı GecelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin