1

406 15 4
                                    

Egy év alatt rengeteg minden megtörténhet. Jó és rossz dolgok egyaránt. Velem is pontosan így történt. Egyik nap még álomba illő életem volt, másnap pedig romokba dőlt minden amikor megkaptuk a hírt, hogy apa valószínűleg már soha többé nem tér vissza. Azóta a család nem az igazi, mindennap azt várjuk mikor fog belépni az ajtón, de mindhiába.

Elmélkedésemből anya hangja szakított ki.
- Becca, meg kérhetlek hogy lejössz? - kiabált fel. Egy nagy nyújtózkodás után felkeltem ágyamból és lementem a konyhába.
- Szia Jess! - nyomok egy puszit húgom fejére. - Miben tudok segíteni? - pillantok anyura aki éppen valamit írogat.
- Lemennél kérlek a boltba? Reggel elfelejtettem pár dolgot. - nyújta felém a listát.
- Persze. Te kérsz valamit? - nézek Jessica-ra aki szokás szerint a telefonját nyomkodja.
- Egy energiaital jó lenne, köszi. - mosolyog rám hálásan, aztán újra elnyeli az internet világa, ahol éppen valami cikket olvas Shawn Mendes-ről.
- Rendben, akkor majd jövök. - intek feléjük és megindulok az előszobába, ahol felkapom a cipőm és a kocsim kulcsát. A garázsba érve ott fogad a kis szerelmem azaz egy gyönyörű kék Mazda, amit még aputól kaptam. Bepattantam az autóba, kitolattam és elindultam. Útközben most kivételesen híreket hallgattam. Basszus, szerintem kezdek öregedni, de tényleg. Folyamatosan azon kapom magam, hogy anyával vagy Georgeal és Lucyval pletykálgatok. Esténként híradót nézek, és szúrós szemmel nézek mindenkit.
Gondolataimat elhessegetve leparkoltam a bolt elé.

When you walk away.. L.H.Where stories live. Discover now