" Ελα Ξυπνα μικρη"
"Μικρο το ματι σ και μεγαλη η κεφαλη σου " (ειναι κατι που λεμε στην Κυπρο ειναι ετσι βασικα "Μιτσιν το ματιν σου τζε μιαλοι η τζεφαλι σου)
"Εεε.. Για ηρεμα"
"Εεε για σκασε"
Αρχησαμε να γελαμε...
" Κατεβα εφτιαξα πρωινο"
"Κουζινα εμεινε?"
"Δημιτριακα εφτιαξα"
"Κουραστηκες εε;"
" Φτιαξε εσυ κατι και βολοστο"
"ΟΚ μισω να ντυθω"
Κοιμαμε με μια μπλουτσα και το βρακι μου και αυτο καποιες φορες του την σπαει...
" Καλα...σε περιμενω Κατω"
"Οκ"
Εφυγε απτο δωματιο και αρχισα να ψαχνω ρουχα" εβαλα μια φορμα και μια λιγο πιο καλη μπλουζα κατεβηκα κατω και εφτιαξα πρωινο η αληθεια ειναι οτι μαγειρευω καλα... Και τα περισσοτερα μ τα εμαθε η γιαγια μου...
Φαγαμε και μετα καθησαμε στον καναπε και μιλουσαμε... Καποια στιγμη χτυπαει το κην του Αρη το απανταει...
Σιγουρα απο την εταιρια... Μιλεισε και το εκλεισε..." Μικρη..." "Δεν ειμαι μικρη..." "Ναι καλα το σιγουρο ειναι πως εισαι πιο μικρη μου για αυτο σουσς.. " "Καλα πες μου" "Θα πρεπει να παω στην Εταιρια σε πιραζει?" "Οχι Θα καθησω να δω καμοια ταινια και θα μπω στην πισινα αν ειναι φωναζω και του Τζιμμ" " Αγπη μου εσυ ευχαριστω"
"Καλα σκασε... Τελιονε να ησιχασω λιγο με επριξες απ'το πρωϊ " Αρχησε και γελαγε.. Και με παρεσιρε οντω δεν μπορω να το παιξω "κακιά"... Ο Αρης εφυγε και εγω εμεινα σπιτι εισα μια ταινια και με πηρε ο υπνος.. Ξυπναω κατα τις 3:00 το μεσιμερη απο το τηλ του τζιμμ "Μωρη ηλιθια"
"Γεια και σε εσενα"
"Ααα...Ναι γεια.."
"Τι ευγενικος που εισαι,πες μου γιατι με ξυπνισες!"
" Ο Στελιος κανει παρτυ αποψε θα ρθεις?"
"Μπαα βαριεμαι"
" ελα μωρη ξενεροτι"
" Καλα βλεπουμε"
" Οκ με περνεις τηλ να ερθω να σε παρω!"
"Καλα "
"Αντε γεια παω στην Εταιρια!"
"Οκ bye" ....Εκλεισα το κιν μου και ανεβικα πανω φορεσα το μαγιο μ και κατεβηκα στην πισινα αρχισα να κολυμπαω στα κρυα νερα τις πισινας... Εβαλα το κεφαλη μ μεσα ... Και σινεχιςα το κλυμπη... Βγηκα απο την πισινα και καθησα στο κρβατακι να μαυρισω... Προσθετω τα ακουστικα μου και ακουω το "all of me" (ειναι πανω :)"Γεια αυτο ειναι το πρωτο παρτ στην ιστορια μου δεν ηταν κατι σπουδεο αλλα πιστευω στη συνεχια θα ειναι πιο ωραιο... Φιλακια πολλα xxx❤️
YOU ARE READING
Ο ΗΡΩΑΣ ΜΟΥ?
Teen FictionΕιμαι η Ελενα Μακρη( ονμα σ ) ειμαι 17 και Μενω Αθηνα. Μενω με τον αδερφο μ τον Αρη Μακρη Ναι του γνωςτου Αρη Μακρη απο τους πρωιν Boys and Noise... η γονεις μας παντα ελειπαν για Δουλεις ... Ναι μενω σε ενα μεγαλο σπιτι με πισινα και με πολλα δωματ...