Sonunda taşınabildim. Babam benden nefret ettiği için bana bi ev satın aldı ve orda yaşamamı söyledi, sırf benden kurtulmak için.
Eve ilk adımımı attım yeni bir hayat ve yeni bir umutla artık o lanet adamın yüzünü görmeyeceğim derken telefonuma mesaj geldi, mesaj babam olucak adamdandı;
"Annenden kurtuldum ve sonunda senden de kurtuldum babanı merak etme evlat ben mutluyum çünkü artık senin gibi biri yok hayatımda. Çantana 200.000 won bıraktım onla naparsan yap gerisi beni ilgilendirmiyor. Artık işmi bulursun neyaparsın umrumda değil. Sakın kötü bir baba olduğumu düşünme evlat sana ev aldım sadece o annene benzeyen lanet yüzünü görmemek için. Bu arada sakın beni arama numaramıda sil. Görüşürüz lanet".
Mesajı okuduktan sonra sadece gülümsedim gerçekten acınacak bir adam. Böylesi daha iyi olucak sanırım bütün lanet şeylerden uzaktayım.
Ev, eşyalı bir evdi o yüzden eşya yerleştirme derdim yok. Sadece kıyafetlerimi bavuldan çıkarıp dolaba koyucağım ama bunu ne zaman yaparım bilmiyorum ama şuan hiç yapamam çünkü karnım acıktı.
Pizzacıyı arayıp büyük boy pizza istedim. 15 dakika sonra pizza geldi. Hepsini yedikten sonra saate baktım saat 12.34'tü odama doğru ilerledim, bir saniye bu yatak 2 kişilik tam o sırada bi kahkaha patlattım neden bilmiyorum ama tuhafıma gitti. Uyumadan önce taşındığım yerdeki arkadaşım Namjoon'a mesaj attım;
"Hey, aptal ordamısın"
NJ: evine yerleştinmi
"Yerleşilecek birşey yokki ev eşyalı, hemde 2 kişilik yatak var kk"
NJ:kız atarsın artık kkk.
"Aptal hala erkeklerden hoşlandığımı öğrenemedinmi"
NJ:Dostum cidden at gibi hatunlar varken neden erkekler..
"Neyse Namjoon neyse, hadi görüşürüz"
NJ:Kendine iyi bak.
Ve telefonu kapattım. Perdeyi açtım ve gökyüzüne baktım bunu küçüklüğümden beri yaparım. Sırf o rüyayı göremekten korkduğum için bütün gece gökyüzüne bakdığım bile oluyor. Anlamsızca gökyüzüne bakarken aklıma "acaba benim yaşımda komşularım varmı" diye birşey geldi, Cidden güzel olurdu.Biraz karşı apartmanları inceledim gerçekten apartmanlar yakındı ve sadece bir evin ışığı açıkdı ve perdesi yoktu eşya da yok gibiydi acaba kim yaşıyor orda? Muhtemelen kullanılmayan bi odadır ama ışığı açık diye düşünürken uyumaya karar verdim çünkü 2 saatlik uykuyla duruyordum. O rüyayı görmemek umuduyla uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK OCEAN ||VHOPE||
Fanfiction"Sen benim içinde boğulduğum okyanusumsun Hoseok" ||VHOPE||