7 dalis

772 37 1
                                    

Keitė įdėmiai klausėsi. Kad taip visada manęs klausytųsi,- pagalvojau. Baigusi pasakoti tylėjau leisdama Keitei įsiterpti. Ir žinoma, kad jos pirmas klausimas buvo : "Tu jį myli?". Ir žinoma mano atsakymas buvo : "Eik tu nx". Nebenorėdama sulaukti daugiau klausimų nukreipiau temą ir leidau Keitėi kalbėti apie save, nors tiesą sakant nelabai klausiausi, nes buvau paskendusi mintyse. Galvojau, kada greičiau vėl jį pamatyti. Tvardžiausi jam neparašiusi, bet slapta tikėjausi, kad parašys jis. Keitei visdar kažką murmant kaip blogai parašė biologijos kontrolinį ruošiausi eiti į virtuvę pasiimti valgyti, kai išgirdau kaip suvibravo telefonas. Supratau, kad ne viena tai išgirdau, Keitė jau žiojosi klausti kas parašė, nors abi slapta vylėmės, kad Gideonas. Sukaupusi drąsą priėjau prie telefono. Keitė ėmė skaičiuoti iki trijų. Pažiūrėjusi į telefono ekraną negalėjau suvaldyti šypsenos. Keitė žinoma tai pastebėjo.
- KA PARAŠĖ ,- riktelėjo Keitė.
___________
Labas vakaras princese,
Nemiegi?
___________
Perskaičiau Keitėi.
-Awwwww,- nutesė ji.
____________
Nemiegu ligoninės prince;)
____________
Šmaikštuolė:*
_____________
;) kada tave paleis?
_____________
Turėtų iki savaitės galo
_____________
Ugh dar 4 dienos
_____________
Prašau, tik neateik daugiau čia..
Žinau, kad Tau sunku mane tokį matyti.
______________
Pff.. Kas mane sustabdys lol lauk rytoj.
_____________
Angele...
_____________
Man patinka kai taip mane vadini, bet vistiek ateisiu;)
_____________
Tu žiauriai užsispyrus, žinai tai?
_____________
Aš tiesiog visada pasiekiu savo:)
_____________
Gerai, Angele, mane jau čia nuo 22h varo miegot..
______________
Ah Gidi, greit ir savo vardą pamiršiu.
______________
Man patinka Gidis:D mielybe Tu, priminsiu;)
______________
*blushes*
______________
:D gerai, turiu jau eit miegot, labanakt Angele <3
______________
Labos, Gidi:*
______________
Laiminga kritau į lovą. Keitė alpo kol skaičiau jai viską ką jis rašė.
-Bet tu laimės kūdikis, žinai tą? ,- atsiduso ji.
- Nepavydėėk.
-Pavydžiu,- pasakė ji ir abi ėmėm juoktis.
Į kambarį atėjo mama palinkėti labos nakties. Pasakiau, kad rytoj vėl važiuosiu aplankyti Gideono. Ji neatrodė labai patenkinta, kad vėl praleisiu pamokas, bet kadangi pati kažkada buvo paauglė suprato ką reiškia meilė. Meilė? Ne... Kad ir kaip nenorėjau to pripažinti, žinojau, kad tas mėlynų akių savininkas dabar ramiai miegantis ligoninėje pavergė mano širdį..

Turėjo būti ne taipOnde histórias criam vida. Descubra agora