Boş bir banka geçtim biraz roman okuduktan sonra. Zil çaldı herkes sınıflarına dağılırken ben müdürenin odasına geçtim. Hocam babam size bahsetmiş olma- aaa Dünyacım otur dedi cümlemi bitirmeden. Gözlüklü orta yaşlarda bir kadındı.
-Sınıfımı öğrenebilirmiyim.?
-ahh tabi.
-...
1-2 dk bilgisayara baktıktan sonra
-11\C canım.
-Tamam teşekkür ederim hocam.
Odadan çıkıp merdivenleri temizleyen tatlı kadına 11\C ne tarafta dedim.
-Üst katta koridorun sonundaki sınıf.
-Teşekkürler.
Sınıfı bulup içeri girdim arkalardaki sıra boştu geçip oturdum.
Hoca gelene kadar kafamı sıraya gömdüm. Aradan biraz geçtikten sonra ders booooş diye ii başladılar. Bende çantamdan kulaklığımı çıkarıp müzik dinlemeye başladım. Bir kız yanıma oturunca irkilip kulaklığımı çıkardım. Selam ben sema. Koca siyah gözleri minik burnu ve dolgun dudaklarıyla çok tatlıydı. Selam ben de Dünya elimi uzattım o da uzattı.
- Buraya gelmeden önce nerede okuyordun?
-izmir dedim iç çekerekek.
-hmm ben de İzmirliyim yaz tatilinde gideceğim
-ooo hemşerim.
Gümeye başladık. Bahçeye inelim mi? Dedim. Olumlu cevap alınca birlikte indik. Biraz sohpet ettikten sonra zil çaldı. Öğrenciler teneffüse çıkarken Batu ve Muratı gördüm. Bize doğru geldiler.
Batu- aşkım okul çıkışı alışverişten önce eve uğrayalım. Ter kokan tişörtümden acil kurtulmak istiyorum
Sema kıkırdayarak tamam uğrarız dedi.
Ne yani sevgilimiydi bunlar. Açıkçası çok yakışıyorlar.
Batu- Selam Dünya farketmedim kusuruma bakma.
- Önemsiz. Bu arada çok yakışıyorsunuz ya hiç kıskanmadım gerçekteen.
İkiside birbirine bakıp güldüler ve saol dedikleri sırada zil çaldı derse girdik. Edebiyattı ders ben çok severim bu dersi hocamız da çok tatlıydı. Ben dersi dinlerken herkes uyku modundaydı. Ben dikkatimi derse vermişken kapıdan bi çocuğun girmesiyle bütün dikkatim dağıldı. Uzun boylu, mavi gözlü. uzun siyah saçlı tapılası bir çocuktu. Nasıl bir öküzse kapıyı bile çalmadan fırladı resmen sınıfa. En gıcık olduğum egolu tiplerdendi bu. Hoca bu davranışına alışkın olmalı ki göz devirip derse devam etti. Çocuk bana kısa bakış atması ile arkamdaki sıraya oturması bir oldu. Yanına oturduğu esmer çocukla konusmaya başladı. İstemeyerek kulak verdim. Esmer çocuk aynen yeni kız. Dedi ve aldırış etmeden derse döndüm. Edebiyat dersinde hiç sıkılmam ben çünkü sözel dersleri seviyorum. Sayısaldan da bir o kadar nefret ediyorum.
Zilin çalmasıyla sema kolumdan tutup aşağı indirdi. Ne olduğunu anlamadan kantine inip masaya oturduk.
-Ya kusura bakma çok açım. Derste karnımın sesi hic kesilmedi.
- e iyi o zamam sıraya gidelim.
- Batu izin vermiyor sıraya falan girmeme. Erkekler yermiş gibi bakıyo çünkü sen de tek girme bence sıraya.
- Burda oturunca yemekler uçarak gelmiyecek dedim gülerek.
O sırada Batu semayın yanağına bir öpücük kondurup. Sıraya doğru ilerlerken
- Dünya istediğin bir şey var mı sıraya girme bidaha
- Ha saol karışık tost alırmısın.
-tabii
O sıraya girerken biz sohpete başladık.
-mm şey. Sabah kapıyı çalmadan sınıfa dalan egolunun ismi ne?
Kıkırdayarak Özgür, çekici bir tipi var değil mi?
- Aynen ama davranışlarına gıcık oldum. Derken Batu geldi yanında muratta vardı.
Murat- Selam Dünya.
Selam.
İyi bir dörtlü alduk ha biz diyen batuya bakarak aynen ya dedim.
Tostumuzu bititrip sınıfa çıktık. Batu ve murat 11\A ben ve sema da 11\C sınıfındaydık. Sınıfa geçip sırama oturdum. Semaa yanıma gelsene. -Tamam geliyorum.
İlk günden fazla samimi olmuştuk dördümüz. Son derse girdik sonunda. Matematik olur mu ya son ders. Beyin hücrelerim uyuşmuştu. Aslında matematiğe harflee girmeden önce seviyordum az da olsa bu dersi. Diye düşünürken zil çaldı. Derin bir oh çekip çantamı aldım semayla çıktık. Sema batuyu görünce Görüşürüüz dedi ve batunun koluna girdi. Murat yanıma geldi. İşin yoksa gezelim mi.?
Daha sonra yapsak bunu bayağı yorgunum.
-Peki sözün olsun.
-tamam dedim ve arabama ilerledik hadi görüşürüz murat. dedikten sona arabama atlayıp hızla sürdüm eve gidip uzanmanın hayalini kurarken radyodan da müzik açmayı ihmal etmedim.
En doğrusu kabullenmek valizin ne kadar aldıysa.... Bu şarkıyı da çok severim ben. Şarkıyı mırıldanırken sonunda eve geldim. Koşarak kapıyı çaldım Aysel sultan açtı. Aysel sultan hizmetçimizdi aynı zamanda anne yarım olarak görüyorum onu. Yanagına bir öpücük kondurup. Odama çıktım. Üzerimi degiştirdim kendimi yatağa atar atmaz gözlerimi uykuya teslim ettim.
Kitabım için yardım eden Elif99siyah ve SadAngelxx e çok teşekkür ediyoruum.