.."ONE DAY"..

672 29 1
                                    

Ep.1

ည​ေနအိမ္​ျပန္​လမ္​း​ေပၚမွာ သူငယ္​ခ်င္​းႏွစ္​​ေယာက္​
​လက္​ခ်င္​းခ်ိတ္​ၿပီး

"Baek"

"​ေျပာ​ေလ .."

"ဘာလိုလိုနဲ႔တို႔​ေတြ Uni​ေနာက္​ဆံုးႏွစ္​​ေတာင္​ၿပီး​
ေတာ့မယ္​​ေနာ္​"

"N..အာ့​ေတာ့"

"​နင္​က Uniၿပီးရင္​
အပူပင္မ႐ွိနင္​့ Appa ကုမၸဏီ မွာဘဲအလုပ္​လုပ္​
ရမယ္​မလားငါက​ေတာ့ ​ေက်ာင္​းၿပီးရင္​ အလုပ္​
႐ွာရအံုးမွာ"

"ဒါမ်ား နင္​လဲငါ့Appaကုမၸဏီမွာဘဲ အလုပ္​ဝင္​လုပ္​​ေလ ငါ​ေျပား​ေပးမယ္​ Appaကိုငါၿပီးပါတယ္​​ေနာ္​ ဟီးဟီး 😊"

"မယ္​မယ္​ နင္​့Appaကိုနင္​ၿပီးတာ​ေပါ့...အဟမ္​းအဲ့​ေၾကာင္​့ ဟိုတစ္​ခါအထက္​တန္​းတုန္​းက စာသင္​ခ်ိန္​​ေလး တစ္​ခ်ိန္​​ေလာက္​ ျဖတ္​ၿပီး ႐ုပ္​႐ွင္​​ေလးသြားၾကည္​့​ေတာင္​မသြားရဲတဲ့သူကမ်ား..အဲ့တုန္​းကBaekနင္​​ေျပာတာမွတ္​မိလား"

"ဘာတုန္​း"

"ဘာလဲ..ဘာလဲ နင္​တို႔ဘဲသြားက်ပါဟာငါမသြားရဲဘူးငါappaကို​ေၾကာက္​တယ္​ ​ေနာက္​ၿပီးအတန္​းပိုင္​ဆရာမနဲ႔လဲ ငါ့ကို​ေသခ်ာ အပ္​ထားတာ စာသင္​ခ်ိန္​ အတန္​းထဲမွာငါမ႐ွိရင္​ ကိြဳင္​တက္​လိုက္​မယ္​ဟ appaရဲ႕ ​​ေရႊ ႀကိမ္​လံုးနဲ႔လဲ မိတ္​မဆက္​ခ်င္​ဘူး😔အဲ့လို​ေလးမ်က္​ႏွာ​ေသ​ေလးနဲ႔ ​ေျပာ​ေနတာကိုငါ့မ်က္​လံုးကခုထိမထြက္​​ေသးဘူး..😄😄"

"က်န္​...က်န္​ မိD.oအာ့က်​ေတာ့ မွတ္​ထားတုန္​း..
ငါကနင္​ တစ္​ျခား​ေနရာမွာ အလုပ္​လုပ္​ရင္​ပင္​ပန္​းမွာ​ဆိုးလို႔ ငါ့appaဆီမွာ​ေျပား​ေပးမလို႔ကို ငါကappaကိုအခုလို စကား​ေလးနဲ႔ဘဲ အႏိုင္​​ ​ေျပာ​ေနရတာ တကယ္​​ေတာ့appaရဲ႕ ပါးစပ္​ကထြက္​တဲ့စကား​ေတြက အမိတ္​အတိုင္​းဘဲ လက္​ခံသည္​ျဖစ္​​ေစ လက္​မခံသည္​ျဖစ္​​ေစ အထြဠ္​ တက္​လို႔မရဘူး appa က​ေသြး​ေအးသမားႀကီး ​ေနာက္​ၿပီး appaကသူျဖစ္​ခ်င္​တာ​ေတြကိုဘဲ​ေျပာ အလုပ္​​ေတြဆိုလဲသူျဖစ္​ခ်င္​တာကိုျဖစ္​​ေအာင္​လုပ္​တယ္​သူ႔သမီးငါ့ဘက္​​ကိုေတာင္​ နည္​းနည္​း​ေလး​ေတာင္​မစဥ္​းစား​ေပးဘူး ဟ..😒"

"ONE DAY"Where stories live. Discover now