"Zatancuješ si se mnou? Prosím" pousmál se.
Vstal a natáhl ke mě ruku.Kývla jsem hlavou a jeho ruku přijala."Auu..." Luke mi šlápl na nohu.
Ten jeho výraz omluvy byl k nezaplacení, začala jsem se smát."Promiň jsem nervozní" zastavila jsem se a dívala se mu do těch krásných pomněnkově modrých očí.
"To nic.Nemusíš být nervozní, umíš tancovat" dala jsem mu pusu na nos a konečně uviděla zase ten jeho krásný úsměv.
Ten úsměv ze kterého by byla každá holka mokrá jen aby patřil jí.Písnička dohrála a já si chtěla jít už sednout,ale Luke mě nepouštěl."Pusť tam ještě nějakou" hladil mě palcem po kloubech na ruce.
"A jako by sis představoval?" podala jsme mu telefon.
"Hmmm.... ne.. ne.. áá tady" pustil moji oblíbenou písničku.
"Tuhle miluju" usmála jsem se.
"Vím, ještě si to pamatuju" přitáhl si mě přímo na tělo.
Tancovaly jsme tělo na tělo a jen se pohupovaly do rytmu hudby.Začalo trochu pršet. Mobil jsem si dala do kapsy.
"Kimi?" zadíval se mi lehce předklonem do očí.
"Ano?" odívala jsem se na něj.
"Miluju tě. Můžeme pokračovat dál?" jednu ruku dal z mích zad na moje líčko.
"I já tebe. Budeme pokračovat"přiblížil se svými rty k těm mým a já je jedním pohybem spojila.
Začalo hodně pršet,ale ani to nás nedonutilo přestat. "OOOOoooo" uslyšely jsme hlasy.
Stály tam všichni. "Jste poslední kteří se usmířily" zatleskaly nám.
"Jdeme dovnitř princezno ať neonemocníme" měl pravdu už byla docela zima.
Už jsem vešla do domu a chtěla jít nahoru,ale Luke za mnou nešel." Luku?" objevil se ve dveřích.
"Za chvíli příjdu za tebou neboj. Jen ještě něco dořešíme s klukama" usmál se a poslal mi vzdušnou pusu.
Odešla jsem do pokoje a rychle se osprchovala. Vzala jsem si svoje bavlněné černé kraťásky a k tomu jen šedé tílko.Otevřela jsem svůj notebook a podívala se na Facebook. Sanes mi psala pár věcí ohledně té nové choreografie. Mělo to být na Halloween. napadlo mě sestříhat různé písničky a dá je dohromady. Nápady jsem odeslala Sanes. Už nebyla taková tma jelikož začíná být už svítání, ale já byla unavená tak jsem si šla lehnout.
...............................................................
Probudila jsem se kolem dvanácté.Všude už bylo světlo,ale nikde nešlo nic slyšet. Všichni asi taky ještě spaly.
Sedla jsem si a protáhla se,ale něčí ruce mě stáhly k němu.Luke se malinko pousmál.
"Jak ses vyspinkal?"dala jsem mu pusu na čelo.
"Moc jsem se nevyspal bylo mi trochu zle" snažil se usmát,ale z ničeho nic utíkal na záchod.
Běžela jsem za ním.Slyšela jsem jak zvrací. Bylo mi divné když jsem mu dávala tu pusu tak byl strašně horký. Vešla jsem do koupelny a Luke seděl vedle záchodu.
"Jak dlouho si včera byl v tom mokrém oblečení?" šla jsem k němu,ale začal zase zvracet.
"Asi ještě hodinu" opřel se hlavou o zeď.
"Takže jsi nachladl" u umyvadla byla skříňka v kterém jsem měla teploměr.
Když už se po třetí vyzvracel. Vypadal líp. "Pojď si vypláchnout pusinku zlatíčko" pomohla jsem mu vstát a dojít k umyvadlu.
Otřela jsem mu ústa ručníkem. "Už mi je trochu líp" usmál se ,ale zase hned běžel k záchodu.
"Chudáčku" stoupla jsem si k němu a hladila ho po zádech.
Asi po deseti minutách už dlouho nezvracel tak si šel znovu vypláchnout pusu.Vzala jsem kyblík a pomohla mu dojít do postele.
Když si Luke lehl přikryla jsme ho a kyblík položila vedle postele, pro jistotu." Na" podala jsem mu teploměr.
Hladila jsem ho po hlavě a Luke zatím odpočíval než se ozval teploměr. " 39,1 . To je zlé. Musíš ležet zlatíčko. Když budeš cokoli potřebovat tak si řekni a já ti to obstarám" pohladila jsem ho po ruce.
"Děkuju Kimi" snažil se usmát.
"Tady máš telefon kdybych tu nebyla tak zavolej" dala jsme mu ho na stolek vedle postele.
"Musím ale teď říct něco Calovi" chtěl vstát.
"ne ne ne ! Ty budeš ležet.
"Fajn, tak ho pošli za mnou" položil si hlavu zpět na polštář.
"Ok, ještě něco?" zeptala jsem se a on mě chytil za ruku.
"Ještě bych něco potřeboval" usmál se.
"A co?" ukázal prstem ať jdu blíž.
Nahla jsem se a on mě políbil." Už to je všechno?" zasmála jsem se lehce.
"Teď už jo krásko" šla jsem tedy za Calem.
ČTEŠ
Stay with him II. (R5 - 5SOS)
FanficPráce architektek je bavila.Všechno se ale zhroutilo jako domeček z karet když se vrátily do Sydney.Po tom všem co si myslely se změnilo během jednoho momentu.Stačí aby ublížili ti nejcennější lidé co máte a je konec.Tohle zažily holky v první knize...