~Basic day

154 8 0
                                    


iiib biib biib..

Åhh, mit vækkeur ringer.. Jeg tager min hånd frem og prøver desperat at slukke for uret, men istedet for at ramme Snooze knappen, vælter uret ned på gulvet og ind under min seng. "Det er fucking vær' eneste gang!" jeg dukker hovedet under min seng, der er kuld mørkt kan ikke se uret nogensteder. "Angelina! sluk så for det ur og se at komme op nu!" råber min mor. Jeg finder min telefon frem og bruger lommelygten på mobilen, til at kigge under sengen, jeg får fat i uret og slukker det. Jeg kaster mig ned på sengen, og kigger op i loftet. "Sidste skoledag inden sommerferie, gudskelov for det" Jeg smiler, og rejser mig derefter op. Jeg går hen mod mit skab og tager en basic hvid trøje på, og et par hullede jeans. Jeg sætter derefter mit lange mørke hår op i en hurtig hestehale også finder jeg min mascara frem og tager lidt på øjenvipperne. "Er du stået op!" min mor kalder inde fra stuen, hun er så irriterende altså. Ja'er mor, slap af!" Jeg tager min mobil, og går ind i stuen. Jeg tager nogle cornflakes, og sætter mig ved vores spisebord. "Du skal altså lære at stå op lige når uret ringer, det går ikke det der med at vente." Siger min mor irriteret. "Jamen mor, mit vækkeur det væltede under min." Jeg bliver afbrudt af min mors stemme. "Ingen undskyldninger, du er 14 år gammel du burde kunne stå op selv!" Jeg smider min ske på tallerken, og skylder den af ved vasken. "Jeg går i skole nu mor" siger jeg irriteret. "Hva med din morgenmad?" spørger min mor, jeg smækker døren i og går op mod skolen, der er heldigvis ikke længere end jeg kan gå der over.

Efter 2 timer er der frikvarter, jeg sidder på en bænk med min veninde Sandie. "Ej, Angel?" spørg min veninde spændt. "Ja?" hun plejer at kalde mig for Angel, det gør alle mine venner. "Har du hørt de der Norske sangere? Marcus og Martinus, de er fucking gode og de er endda på vores alder!?" Jeg tager min mobil frem og søger på dem. Jeg sætter: Ei som deg på, og høre lidt af den med høretelefoner i ørene. Uden jeg ved det sidder jeg og nikker med hovedet i takt til musikken. "Hvaa, er de ikke bare gode" Sandie kigger på mig og fniser "Angelina?!" Jeg tager høretelefonerne ud af ørene igen. "Fuck de er jo mega gode, har de lavet andre sange end den?" Sandie nikker med hovedet "Ja, mange fler" Vi har nu fri fra skole, og jeg er på vej hjem til Sandie, hun ville holde et såkaldt m&m party med mig, hvor vi stalker dem, og finder ud af alt hvad der er vær at vide om dem. Og streamer deres musik, til vi får ondt i ørene. Jeg sætter mig på hendes seng, og vi sætter Girls på, jeg skruer helt op på 50 på hendes højtalere. Man kan mærke det i gulvet, godt de ikke har nogle underboere. De bor nemlig i et lille hus ude på landet, det er ret hyggeligt. Hun bor også kun 4 km væk fra mig, eller... kun og kun.. jeg kan ihvertfald godt cykle der over. "Angelina prøv at se !" hun peger ivrigt efter noget på computer skærmen, jeg kan ikke se noget for hendes finger. "Flyt lige din finger." Omg, det kan ikke være sandt! De kommer til Danmark d. 18 August i tivoli Kbh! Jeg rejser mig fra sengen og jubler og danser som en tosset. Sandie sidder bare og griner af mig, men så begynder hun også at juble sammen med mig. "Vi skal så meget hen og se dem til deres koncert i tivoli!" Siger Sandie til mig. "Ja vi skal! vi spørger vores forældre imorgen, åhh.. håber jeg må"


Må de tage til koncert den 18 august?

Hvad så hvis de ikke må? 

Følg med i M&M Life <3


~M&M Life❤️Where stories live. Discover now