7

12 0 0
                                    

POV Chelsy
Als ik nog steeds bij Calum lig pak ik mijn telefoon en ik zie dat iedereen me heeft gebeld
Michael 5 keer
Ashton 4 keer
Luke 13 keer
En lees ook nog de 9 berichten van Luke

Luke: ik vind het heel erg maar ik kan niet zo veder leven zonder jou

Luke: Misschien is het beter dat we elkaar laten gaan en niet meer met elkaar gaan praten ?

Luke: is alles wel goed

Luke: Waar ben je ?

Luke: Sorry ik blijf bezorgt

Luke: Chelsy ik kan je gewoon niet vergeten

Luke: neem alsjeblieft op

Luke: Ik wil weten of alles goed gaat ?

Luke: okay je bent wel van me af

Ik zie dat Calum mee leest en hij legt zijn hand op mijn schouder.
Je bent echt heel erg lief maar ik weet echt niet wat ik moet doen met Luke.
Oke ik heb een vraag zegt Calum
Voel je iets voor Luke of ben je op hem ?
Ik voel helemaal niks nu maar ik geef wel om Luke maar ik ben niet meer op hem lieg ik. Niet meer, dus je was wel op hem vraagt Calum. Ja maar door al dat geheimzinnige gedoe en dat met Arzaylea ik wil het gewoon vergeten en ik moet iemand vinden die echt van me houd en niet iemand die dronken is en meteen een vriendin heeft.

En zo blijven we de hele nacht zitten tot dat het avond word.

POV Calum
Ik denk onee ik denk dat ik Chelsy leuk vind ze is zo schattig en hoe ze me aan kijkt. Maar in eens word ze wakker "Cal ik heb trek" zegt Chelsy. Pizza bestelden vraag ik en ze knikt. Ik sta op maar Chelsy houd me tegen. Wat is er vraag ik. Ik wil je niet los laten Cal, je bent zo lief, zacht en je ruikt zo lekker O en als ik je los laat heb ik het koud zegt Chelsy.

Er gaat veel door mijn hoofd ik weet even niet wat ik moet zeggen maar zo iets liefs heeft nog nooit iemand tegen me gezegt. Ik til haar op en ik breng haar hoofd naar de mijne toe en ze komt langzaam met haar zachte lippen op die van mij.
Dit voelt zo goed maar aan de andere ook weer niet met dat in me hoofd trek ik terug en zeg "Sorry ik kon het gewoon niet laten jij bent ook zo lief en er heeft nog nooit iemand zo iets liefs gezegt zoals jij heb gedaan. Chelsy knikt ik begrijp je maar Calum vraagt ze. Ik knik ja. "Wil je me nooit meer los laten" en ze begint te lachen en ze verstopt haar hoofd in me shirt. Ik pak haar weer stevig vast en geef haar een kus op haar hoofd.

Bij het eten zit ze nog steeds naast me het lijkt wel of ze nog nooit weg is geweest ik hou van haar warmte en haar liefde wat ze mij een beetje geeft. Het is al laat en ik wil gaan slapen en vraag aan Chelsy waar ze wil slapen.

Ik kijk haar lachend aan. Bij jou zegt ze stil en verlegen. Ik doe net of ik het niet hoor en zegt Wat ? Bij jou zegt ze nog iets harder maar toch verlegen Wat ? Zeg ik nog een keer ik zie Chelsy een beetje boos kijken en ze komt op me af en ze begint me te kietelen maar Ik neem het over ik neem haar mee naar mijn kamer en zoent me weer een paar minuten lang totdat mijn telefoon afgaat ik trek terug en Ik pak mijn telefoon. Ik zie dat Luke belt en ik laat het aan Chelsy zien ze zei dat ze niet met hem wil praten.

-------------------------------------

Weer een klein hoofdstukje maar gelukkig heb ik weer genoeg inspiratie 👍🏻

Xx🎀

Love story about Luke Hemmings And Calum HoodWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu