daddy? (sad larry stylinson)

581 3 6
                                    

Lieve sinterklaas,

Dit jaar wil ik niet zo veel voor sinterklaas. Het enige wat ik wil is papa louis terug!

Vanochtend werd ik wakker en rende naar de kamer van mijn papa's en die was leeg! Ik rende daarna meteen door naar beneden waar ik papa harry zag zitten maar zonder papa louis! Toen papa omkeek zag ik dat hij aan het huilen was. Ik vroeg waar papa louis was en hij klopte op zijn knie en ik sprong meteen op zijn schoot. Hij vertelde dat papa louis weg was...

(EMMA -DOCHTER- POV.)

"Waar is papa louis dan heen?" vroeg ik en keek naar papa die weer te huilen zat. "Hij is naar boven..." zei hij zacht een aaide over mijn haar. Ik schudde mijn hoofd hard. "Ik heb gekeken papa louis is niet boven!" zeg ik en kijk hem niet begrijpend aan. "Papa louis is nog hoger dan het hoogste puntje van het huis...." zegt hij en er lopen tranen over zijn wangen. "Zit hij in een vliegtuig dan?" vroeg ik omdat ik het niet snapte. "Ja hij zit in een vliegtuig, hij is nu boven bij de sterren aan het vliegen samen met oma tomlinson en opa styles" zegt papa en de tranen lopen harder over zijn wangen.

(HARRY POV.)

"Ja hij zit in een vliegtuig, hij is nu boven bij de sterren aan het vliegen samen met oma tomlinson en opa styles" zeg ik en de tranen lopen harder over mijn wangen. Hoe kan je een 3 jarige uitleggen wat de dood is? oh god hoe heeft louis het nou aan haar utigelegd bij zijn moeder..... "Papa louis is aan het slapen, hij was te moe om nog wakker te blijven" zeg ik terwijl ik terug denk aan hoe hij het emma vertelde.....

[flashback]

"Oma tomlinson is nu lekker aan het uitrusten emma" zegt louis terwijl hij met zijn duim over de achterkant van haar handje wrijft. "Maar wanneer word ze dan wakker?" vraagt ze met haar hoofdje een beetje schuin. "Oma was te moe om wakker te worden" zegt hij en ik zie dat hij het moeilijk begint te krijgen. "Maar waarom dan?" vraagt ze en volgens mij komt zo het punt waarbij ze begrijpt dat haar oma weg is... "Dat gaat nou eenmaal zo meisie. Mensen worden vroeg of laat te moe en gaan slapen! Maar oma die is nu een hele mooie ster en elke avond gaan we gedag tegen haar zeggen, oke?" zegt hij en ik zie tranen in emma's ogen opstapelen. Ze knikt en de tranen stromen over haar wangen

[end flashback]

"papa louis is nu net zoals oma een hele mooie ster geworden die elke nacht prachtig aan de lucht staat" zeg ik met trillende stem. "I is papa w weg? Net z zoals oma?" vraagt ze en ik zie een traan over haar kleine wangetje lopen. "Het spijt me" fluister ik en druk haar huilende gezichtje dicht tegen me aan terwijl ik mijn armen beschermend om haar heen sla. Ze huilt in mijn borstkas terwijl ik daar in mee word getrokken. "P papa?" vraagt ze trillend na een tijdje. Ik 'hmm' als antwoord en veeg met mijn duim haar tranen weg. "ga j jij ook weg?" vraagt ze en haar lip begint weer te trillen. "Nee lieverd. Ik zal hier bij jou blijven. Beloofd" zeg ik en druk een kus op haar voorhoofd. "Ik hou van je papa" zegt ze en valt langzaam in slaap. "Wij ook van jou emma, wij ook van jou" fluister ik en barst weer in huilen uit...

one direction imagines(english and dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu