Cap. 4:De ce eu?

262 18 1
                                    

Tin sa precizez faptul ca o sa continui sa traduc povestea doar daca o sa am pentru cine. xx

"Harry a fost intotdeauna cunoscut ca fiind un afemeiat in fata presei, chiar daca este departe de a fii unul." Imi explica Catherine in timp ca Harry pleaca inapoi pe scena, din pacate pot spune. "Am cautat o fata care sa puna capat zvonurilor." I-am adresat o privire nedumerita.

"De ce eu?"

"Louis te cunoaste, asa ca putem spune ca el ti-a facut cunostinta cu Harry si apoi ati petrecut mai mult timp impreuna la concertul acesta." Continua ea, "si tu nu ai spus ai mult de 3 propozitii de cand ai ajuns aici. Am cautat o fata tacuta; una care sa nu dezvaluie prea multe presei. Nu esti nici faimoasa. Nu vei fii intervievata asa ca nu vei putea sa dai de gol 'relatia' asta." Doar dau din cap. "Esti interesata?"

"Am timp sa ma mai gandesc?" Stiu de cata ura au parte iubitele vedetelor deobicei. *Cacat, si eu as uri pe oricine ar fii cu Harry.*

"Chiar avem nevoie de raspunsul tau pana la sfarsitul concertului." *Am mai putin de o ora la dispozitie.* "Am auzit ca TeenScoop Magazine scrie un articol numit 'Harry, distrugatorul de inimi' si nu avem nevoie de alte reclame proaste pentru el." Dau din nou din cap.

"Si ce se intampla daca spun da?"

"Ei bine, in primul rand va trebui sa semnezi un contract. Spune ca va trebui sa fii iubita lui Harry pentru 12 luni, dar nu poti spune nimanui, in special presei, ca ai contract cu noi, si in schimb vei fii platita cu 1,500$ pe saptamana, iti vom aproviziona haine pentru zilele in care vei merge cu Harry la evenimente importante. Daca rupi contractul, nu vei mai fii platita si vom avea abilitatea de a te da in judecata."

"Pot sa ma mai gandesc? O sa-ti spun la sfarsitul concertului." A dat din cap aprobator.

"Doar nu spune nimanui, in special prietenei tale galagioase." Ma conduce inapoi in camera unde era Cassidy adresandu-mi o privire gen "tine-ti gura inchisa".

"Ce vroia?" Ma intreaba Cassie rapid. "Ce ai facut?"

"Um.. a vrut sa stie.. um.." *Minciuna, minciuna, minciuna."A vrut sa stie daca am spus cuiva ca m-am intalnit cu Louis in inchisoare.." A dat din cap multumita de raspunsul meu. *Phew.*

Sa fii iubita lui Harry Styles este cu siguranta visul oricarei fete dar nu stiu daca pot sa fac asta. In primul rand, toata lumea ma va uri, inclusiv baietii. In special Harry, din moment ce practic este fortat sa faca asta. Probabil va fii blocat intr-un contract cu o alta fata daca eu refuz. Dar, ce fel de idioata da cu piciorul unei sanse ca asta? Sa fiu iubita lui Harry Styles pentru 1 an? As fii idioata sa nu spun da. Vreau sa spun, le-as da batai de cap daca as refuza si ar trebui sa stea sa caute alta fata, nu?

20 de minute mai tarziu, concertul se sfarseste si Cassidy se ridica pentru a vorbi din nou cu baietii. Harry nu este printre eie.

"Arianna?" Cassie si cu mine ne intoarcem amandoua pentru a o vedea pe Catherine in spatele nostru, "Harry ar vrea sa-ti vorbeasca." Trag aer in piept si ma scuz in timp ce baietii susotesc ceva indescifrabil. Cass mormaie in timp ce eu ma indrept inspre camera aceea. Catherine ma conduce in cabina lui Harry dar Harry nu e de gasit. "Harry e la baie." Explica ea de parca mi-ar fii citit gandurile. "Ai luat o decizie?"

"Da," Mi-am muscat buza. "Unde semnez?" Pe fata ei isi face rapid aparitia un zambet orbitor si imi inmaneaza o foaie. Imi arata cu degetul unde trebuie sa semnez si sa completez cu cateva date. Exact atunci Harry intra in camera.

"Harry, o cunosti pe Arianna deja." Catherine il priveste fix. *Asta nu ar putea fii mai ciudat.* "Ea va lucra cu tine de acum incolo." Isi forteaza un zambet si imi intinde mana. "Acum o putem face oficial. Ai cont de twitter?" Am dat din cap negativ nevrand sa-mi dezvalui contul de twitter dedicat trupei One Direction. "Ei bine, va trebui sa-ti facem unul mai tarziu. Harry, fa schimb de numere cu Arianna." Dupa ce am facut asta am fost condusi in afara cabinei unde Cass si baietii par implicati intr-o conversatie foarte inetersanta. Harry tuseste putin cand Catherine ii da un ghiont atragand astfel atentia tuturor.

"Erm, vroiam doar sa anunt" incepe usor, "Arianna si cu mine suntem impreuna." *Asta a fost cu siguranta cel mai ciudat anunt pe care l-am auzit vreodata in viata mea.* Cassidy inghite in sec. Baietii nu par surpinsi probabil pentru ei stiau ca o sa se intample.

"Ei bine, mai bine ati pleca," Catherine sparge linistea, "Harry si cu Arianna au o intalnire maine si nu vrem ca niciunul dintre ei sa fie obosit." Cassidy ma fixeaza lung cu neincredere, si incerc si eu sa-mi ascund nedumerirea. *Maine?*

Imediat ce Cassidy si cu mine suntem conduse afara, Catherine ma trage deoparte. "Iti vom trimite mesaj cu detaliile. Harry te va lua de la tine de acasa." Imi sopteste ea intorcandu-se inspre iesirea baietilor. Ma intorc inapoi la prietena mea urcandu-ne in masina. Imediat, am fost bombardata de intrebarile lui Cassidy. La unele dintre el nici macar eu nu stiam sa raspund.

Hired for Styles -Tradusa in Romana-Where stories live. Discover now