9

17 0 0
                                    

POV CHELSY

Om 8 uur sta ik helemaal klaar. Met een een kort jurkje haar gekruld en grote oorbellen in.
Als ik de deurbel hoor loop ik naar de deur en trek ik de deur open..
DANMMM
Een knappe Calum staat daar met een wit bloesje waarvan zijn eerste 4 knoopjes open zijn.

We zeggen elkaar geen eens gedag en hij tilt me op en draait een rondje
Wat zie jij er fantastische uit zegt Calum met open mond.
Hmmm dankjewell schatjee
Nadat ik dat zei word het even stil en kijk hem een beetje geschoked aan.
Hij doorbreekt de stilte en doet de deur van zijn auto open. Vanavond gaan we naar Club B
Zegt hij enthousiast.
Ik laat me graag verassen en met dat rijden we weg.

Als we kort ergens hebben gegeten / want we hadden toch wel heel erg trek/ komen we om half 10 aan bij club B

Calum loopt voorop en ik loop standaard achter hem aan naar boven.
Boven zijn er vip ruimtes zegt hij en hij lijd mij naar een hoek met een grote fles champagne en een grote fles whisky op tafel. Dit is voor jou zegt hij met een grote glimlach.
Ik knuffel hem en we lopen samen naar de reling van het balkon daar staat namelijk de DJ.

Na 2 uurtjes begin ik een beetje los te komen . We hebben namelijk ook al wat op en hij besteld alleen maar meer. Er lijkt geen eind aan te komen. Als ik heel veel hoofdpijn heb ga ik zitten op de lounge bank en Calum komt me achterna. Moe? Vraagt hij
Nee... veel hoofdpijn zeg ik en houd met mijn handen mijn hoofd vast.
Hij begint me opeens allemaal kusjes te geven en ik merk dat hij steeds veder wilt. Ik doe eigenlijk helemaal niks want hij heeft mijn controle overgenomen. Hij begint steeds meer te willen en gaat met zijn handen bij mijn borsten. Hij kneed er zachtjes in en nog steeds weet ik niet wat er gebeurt.
Ik heb nog steeds knallende hoofdpijn en de muziek danst vrolijk in mijn hoofd. Op een geven moment duw ik hem van me af en ren ergens naar een wc . Ik kots alles uit en probeer op adem te komen maar het lukt niet.
Als ik de Wc uitloop om wat water te drinken komt Calum met snelle passen naar mij toe lopen .

Hij duwt me tegen de muur en begint mij overal aan te raken. Ik probeer wat ik kan maar ik ben te zwak . Te zwak om er iets van te zeggen ... te zwak om een kik of een duw te geven. Hij kneed in mijn borsten en raakt mijn kutje met snelle bewegingen aan. Hij begint te hijgen en vraagt of ik in ben in een trio.
Nee neee schreeuw ik uit maar er word niet naar mij geluisterd.
Hij tilt me op en we gaan weer op de lounge zitten van net. Hij loopt ineens weg . Ik roep hem nog na maar er word weer niet gereageerd. Als hij weer snel terug is komt hij met een ander meisje aanzetten. Het meisje zit op zijn schoot en hij beveelt haar dingen. Wat hij ook bij mij probeert maar ik luister niet.

Als hij weer wat flessen gaat bestellen. Is dit mijn kans om weg te rennen. Ik loop naar beneden richting de uitgang... ik kijk naar mijn telefoon... gvd nog 6%
Ik bel uhhhh... uhhh..
Luke?
Nee geen zin in
Uhmmm
Uhmmmm
Ashton....
Ik bel hem op maar er word niet opgenomen
Het is tenslotte al kwart over 3
Tjeeez dat ik nog zoo lang nog bij Calum ben gebleven...
Ondertussen is mijn telefoon 4% en dan bel ik Michael op
En nopee geen gehoor...
Mijn moeder dan maar? Ughhh nee die gaat echt boos worden en ik mag nooit meer weg.. Dan besluit ik maar alleen door het donker te gaan lopen. Met mijn strakke korte jurkje word ik veel bekeken door mannen op straat. Ik werd 1 keer zelfs bespuugt. Tranen rollen over mijn wangen ik kan het niet meer inhouden.. ik loop bedroeft en langzaam veder tot ik bij mijn huis ben.
Ik merk ineens dat ik geen sleutels en niks veder bij me heb.. en ik ben al zoo kapot van deze avond.....Het enige wat ik kan doen is naar Luke gaan....

Als het 5 uur is sta ik voor Luke zijn deur.
Maar eigenlijk boeit dit met Luke mij totaal niet meer ik heb steun en onderdak nodig en Luke is nu even beter dan wat er net allemaal gebeurde.
Ik druk op de bel en wacht een paar minuutjes ik druk nog een keer maar er gebeurt niks... ik stoort in voor zijn deur en begin te slaan en hard te kloppen . Na een paar minuutjes gebeurt er nog niks. Als ik nog harder begin te huilen en zowat het raam eruit sla hoor ik wat van de trap afkomen. Ik sla zoo hard alsof mijn leven ervan afhangt. Zoveel angst loopt er door mijn lichaam alsof ik achtervolgt wordt.

De deur gaat ineens open en daar staat Luke.... zonder shirt alleen een boxer aan. Ik lig nog steeds op de grond en kijk Luke met puppy oogjes aan.

POV LUKE

ik trek de deur open en zie een kapotte Chelsy voor mijn deur liggen. God danmm wtf is er gebeurt vraag ik.
Ze begint weer hard te huilen en besef dat ik een domme vraag stelde. Ik raap haar van de grond af en til haar op naar boven. Ze klemt zich met haar armen en benen aan mij vast. Alsof ik haar dan nooit meer los zou laten. Er word niks gezegt . Chelsy snikt alleen maar van verdriet. Na een tjjdje word ze al wat rustiger en begint met mij te praten.. ik kan het niet aan . Haar blik haar mooie gezicht . Hoe kan ik haar nou ooit zo laten gaan. Ze loopt naar mijn kast en trekt daar en shirt uit. Ze draait zich om en trekt haar jurkje uit. waardoor ik haar prachtige lichaam zie. Haar goeie kont en de rondingen van haar borsten. Ze doet mijn shirt snel aan. Maar voel al een harde opkomen.. god danmmm zij is knap in mijn kleding zeg...

Ze draait zich om en komt op me af. Ik knuffel haar goed en stevig.
Luke?!... zegt ze met een verlegen stem
Jaa? Zeg ik
Uhmmm wil je mijn geen pijn doen en mij niet meer los laten?
Ik ben zeker niet van plan om jou nog los te laten.
Ik geef haar een kus op haar hoofd en ze valt in slaap in mijn armen... ❤️

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 21, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Love story about Luke Hemmings And Calum HoodWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu