drunk (harry)

476 2 4
                                    

(YOUR POV.)

Je bent in londen om samen met je vriendin te gaan shoppen en je loopt naar de Starbucks waar je afgesproken hebt als je iemand jou hoort roepen. "He waar gaan die mooie beentjes naartoe?" roept een jongen achter je en je besluit het gewoon te negeren en door te lopen. "Reageren we niet?" gniffeld hij en je hoort hem dichterbij komen. Je handen worden een beetje zweterig als je de alcohol in zijn adem ruikt. "C'mon beauty" zegt hij en pakt je pols waardoor je je omdraait. "Blijf van me af!" zeg je vol afgunst en probeert je pols los te trekken. Hij lacht en schud zijn hoofd. Hij trekt je mee naar achter het restaurant en je word nu enorm bang. "Wees maar niet bang beauty! We gaan alleen wat lol maken" zegt hij met een knipoog en begint je in je nek te zoenen. Je probeert hem met al je kracht van je af te duwen maar het lukt je niet. Je begint te trappen en hij gromt van frustratie. "Bitch! blijf nou eens stilstaan!" zegt hij en tilt je een stukje op en gaat strak tegen je aan staan. Je wil gaan gillen maar hij heeft het in de gaten en legt zijn hand op je mond en duwt net iets te hard waardoor je hoofd hard tegen de muur knalt. "HE!" hoor je iemand schreeuwen maar je kan door de tranen niet zien wie het is. De man word van je afgerukt en je vlat op de grond. Je voelt met je hand aan je hoofd en herkent de diep rode kleur van bloed op je vingers. "gaat het?" vraagt de jongen en hurkt naast je neer. Je kijkt op en ziet twee faag bekende groene ogen vol bezorgdheid. "Heeft hij je ergens anders dan je hoofd pijn gedaan?" vraagt hij en onderzoekt je op verdere plekken (niet ranzig bedoelt!). "N nee het is goed" zeg je half verward en staat op om dan ineens duizelig te worden. Je staat te wankelen als hij je vastpakt. "Kom maar even mee naar mijn hotel dan maken we die wond even schoon" zegt hij en slaat een arm om je middel heen om je te ondersteunen. "I ik wil je niet tot last zijn" zeg je en probeert zijn hand van je middel af te halen. "Je bent niet tot last! echt niet! en je kan al amper lopen omdat je zo duizelig bent dus ik ga jou niet hier achter laten"  zegt hij. "Wat wou die man eigenlijk van je?" vraagt hij terwijl jullie naar zijn hotel lopen. "Ik weet het niet, hij maakte opmerkingen die ik negeerde en toen greep hij me vast en trok me daar achter het restaurant" zeg ik en ik zie zijn blik naar boos veranderen (zie foto aan zijkand). "Sommige mensen hebben echt geen geweten he" zegt hij en zijn kaaklijn staat strak. "Wat is je naam eigenlijk?" vraag je verlegen en je ziet zijn blik iets zachter worden. "Ik ben harry, harry styles" zegt hij met een glimlach. "Wat is jou naam?" vraagt hij daarna met een Cheeky grijns. "[Y/N]" antwoord je met een kleine glimlach.  Nu weet je eindelijk waar je hem van kent. Hij zat in die boy band waar je vriendin zo fan van was! one direction ofzow? Ineens denk je ergens aan. shit! Je pakt snel je mobiel uit je broekzak en wilt je vriendin sms'en als je ziet dat je al een sms hebt gekregen.

Hi [Y/N]!

Sorry maar mijn vriendje zei dat hij wat wou doen dus ik ga met hem naar de film :$ Sorry! XX [Y/F/N]

"Gaat alles goed?" vraagt hij en kijkt me met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Ja alleen me vriendin is weer eens geweldig" zeg je en loopt samen met harry door naar zijn hotel. "Oke je weet denk ik al waarom al die mensen voor het hotel staan?" vraagt hij pijnzend. Ik knik "Als de pap's dingen vragen gewoon naar beneden kijken oke? Want de achteringang is hier niet mogelijk" zegt hij en houdt zijn arm stevig om je middel heen als jullie door de fans heen lopen. "Harry waar was je!" roept een man van rond de 40 als harry het hotel binnen loopt. "Paul ik was even weg hier want het werd me te krap en uiteindelijk is eht ook maar goed geweest ook" zegt hij tegen de man die blijkbaar paul heet. "Zon gek die stond op het punt [Y/N] hier te verkrachten!" zegt hij en ik zie dat hij weer boos word. "Sommige mensen denken ook niet na he!" zegt paul. "Nee maar ik neem haar even me naar mijn hotel kamer om die wond op haar hoofd schoon te maken oke?" zegt hij en leidt me richting de lift. "Ja is goed" zegt hij en loopt dan weg.

"Oke dit kan heel even prikken oke?" zegt hij en pakt een ontsmettings middel met een watje. Ik knik en grijp met een hand het aanrecht waar ik op zit vast als voorbereiding op het prikkende spul. Je hebt je ogen dicht geknepen wachtend op het watje maar die komt niet dus je doet je ogen weer open en ziet harry naar je lippen staren. Zijn ogen schieten naar die van jou en daarna weer naar jou lippen. Hij komt langzaam dichterbij maar net als jullie lippen bijna samen zijn hoor je iemand schreeuwen. "HAROLD WE ZIJN THUIS!" en hij schiet achteruit. "Uhm... ik ga heel even naar ze toe ben zo terug oke?" zegt hij ongemakkelijk en ze probeert een ongemakelijke lach te onderdrukken. Hij loopt de deur uit naar degene die net binnen gekomen is. Na een tijdje hoor je de stem weer schreeuwen. 'OMG HARRY VERBERG JIJ EEN MEISJE IN JE BADKAMER?" zegt de stem en niet lang daarna vliegt de deur open. er komt een jongen met warrig bruin haar binnen en blije blauwe ogen. Zijn glimlach verdwijnt als hij je wond ziet en komt bezorgd naar je toe. "Omg hoe is dat gebeurd!" zegt hij en bekijkt de wond voorzichtig. "Louis laat het maar even oke?" zegt hij tegen de jongen die blijkbaar louis heet. Hij knikt en geeft je een kleine glimlach. Harry gaat weer voor je staan en pakt het watje en maakt voorzichtig de wond schoon. In de tussentijd dat hij geconcentreed op de wond bezig is kan jij jezelf er niet van weerhouden om nar zijn lippen te staren. Zijn prachtige volle roze lippen.... Ineens komen ze dichterbij en kijk je snel op naar zijn ogen die diep in die van jou kijken. Je voelt zijn lippen op die van jou en je legt je armen losjes om zijn nek terwijl hij zijn handen op jou middel laat rusten. Hij trekt ineens terug. "Sorry..." zegt hij en ik zie dat hij zichzelf wel kan slaan. "Sorry betekent dat je er spijt van hebt" zeg je ligtelijk teleurgesteld. "dat nooit" zegt hij met een glimlach en hij legt zijn lippen weer op die van jou

one direction imagines(english and dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu