MALAM ITU~~
Adik beradik Bangtan berjalan menuju ke "dorm" yang disediakan oleh pakcik-pakcik Monsta X.Mereka berjalan sambil berborak sesuatu dan tiba tiba....
"Chanyeol!!sini kau!!!"bangtan menoleh kebelakang dan....
Dush!!!
"Aduh sakitnya"mengerang seorang budak lelaki yg bertelinga capang dan pendek"
"Erkkk aku tak sangka yang kat sekolah ni ada yoda"adik beradik bangtan yang terduduk akibat terjatuh sama hanya mengangguk kepala sahaja mendengar penjelasan V.
"Apa kau kata budak!!"Chanyeol terus menujuk kearah V dan menarik rambut V dengan kuat.V pula menarik rambut Chanyeol dengan perasaan tidak puas hati.Mereka berdua bergaduh and...
Pakpak!!! bumbum!!!
Kedua-kedua mereka mendapat satu benjolan di atas kepala akibat pukulan daripada ketua Exo dan Bangtan.
"Apalah korangni perkara kecik nak bergaduh"kata Rapmonster dan Suho.Semua menjadi diam dan hanya terdapat bunyi cengkerik yang bising memeriahkan malam itu.
Ahli geng Exo tiba tiba muncul di belakang Suho.
"Aduh sakitlah dahlah aku kena teleportkan korang lepastu main pukul pukul orang pulak pas- aghrhh!!! #&$&/&%¥$*_,£$;*'(,_¥"Kai menjerit kesakitan akibat di piat oleh D.O disebelahnya.
"kyahh~~kenapa buat titew macam ni thehun tengok tukang masak tu piat telin-$&$&$(^(#*^*&"dia dipiat lagi oleh suho.
"Annyeonghasaeyo kami Adik beradik Bangtan imnida"
"Annyeonghasaeyo kami Adik-Beradik Exo imnida"
suasana menjadi senyap dan...
"hahahahahahahaha"
kedua-kedua belah ketawa terbahak-bahak.
"Okay My name is Rapmonster and this are Jin,Suga,Jhope,Jimin,V,and Jungkook."Rapmonster memperkenalkan adik beradiknya.
"oo Saya suho yang ni ,Kris,Xiumin,Luhan,Tao,Chen,Kai,Sehun,D.O,Chanyeol,and Lay."
kedua-dua belah pihak menunduk hormat sesama mereka dan tiba-tiba
"warghh!!!"
Exo dan Bangtan terkejut lalu lari pitang pukang.
"ehh kenapa dengan diorang? aku nk tunjuk dorm si bangtan tu je"kata wonho.Dia terus meneleportkan dirinya pergi ke tempat lain.
bersambung
maaf kerana Part ini terlalu pendek kerana ini hanya part untuk saling greeting and whaever so nanti saya akan update lago so tunggulah
YOU ARE READING
THE WICTH HUNTER
Vampire7 orang anak muda yang memburu ahli sihir yang jahat kerana ingin membalas dendam atas kematian ayah dan ibu mereka iaitu Tuan&Puan Kim iaitu pemburu supernatural yang paling terkenal. Suatu hari mereka mendapat tugasan dibandar seoul akibat ahli-ah...