Kara stătea la casă. Coboară jos și deschide uşa. Upss..Chad.
-Neața Kara.
-Neaţa. Spuse ea scurt, încerând să nu pară uimită sau entuziasmată, dar eșuă cu brio.
-Mă gândeam să mergem împreună la școală.
-Da sigur. Intră. Trebuie să mă îmbrac şi apoi mergem.
Chad se aşeză pe canapeaua din hol şi aşteptă. Kara urcă scările în fugă pentru a se îmbrăca. Nu dorea să-i lase impresia aceea de fată care se lasă așteptată, aşa că s-a grăbit, iar în 20 de minute a fost gata. Când a coborât Chad o privi intens din cap până în picioare. Ea purta o rochie de vară scurtă şi lejeră ce îi stătea pe corp.
-Mergem? Zise ea.
-Mda acum. Spuse el "trezit din vis".
Porniră spre şcoală. Pe drum se întâlniră cu restul grupului.
-Heii. Spuse Kara îmbrăţişând-o pe Aysha şi pe Raven.
-Ce faci frate? Se auzi de la Chuck care dădea mâna cu Ray şi Chad.
-Gata de ultima zi de şcoala? Izbucni Raven.
-Nu chiar, adică e nasol cu mutarea lui Kyle în ultimul moment. Nici măcar nu a putut veni azi la şcoala. Are multe de împachetat şi cum mâine e balul nu prea are timp, îi întristă Ray.
-Dar când pleacă? Îl întrebă Aysha.
-Sâmbătă la amiaz are avion.
-Nu îmi place deloc ideea că inevitabil se va îndepărta de noi, dar vom ţine legătura.
Ajunseră la şcoală. Prima oră aveau mate, sperau să nu facă. Așa a și fost. Profa i-a lăsat sa stea pe telefoane.
Soarta a făcut ca Aysha să se ceară la baie deodata cu târfa şcolii Troian, care avea atunci psihologie. Ea era îmbrăcată cu nişte pantaloni scurţi ce îi evidenţiau celulita şi fundul, mai lăsat decât a profei de muzică.S-au întâlnit la baie. Se priveau una pe alta emanând dispreţ. După ce a folosit toaleta, Aysha a pornit robinetul să se spele pe mâini. Atunci Troian începu:
-Măcar aici să te mai speli și tu.
Aysha a închis uşor robinetul. Şi-a îndreptat privirea spre perete, după care s-a întors spre Troian.
-Nu cred ca vrei să simți gustul pantalonilor ăia în gură, că oricum nu mai ai mult. Sau să-i mesteci, aici te las să alegi.
-Ce rea eşti sweetheart, dar dacă chiar vrei să-mi atragi atenţia, străduiește-te mai mult, fă-ți un antrenament zilnic, se vede pe tine că ai nevoie. Ți-o cere faţa cu disperare.
-Să nu-mi zici după că puteam evita asta. A zis ea după care a apucat-o de cocul plin de fixativ şi a tras-o spre ea. Troian a împins-o spre perete, dar tot ce a făcut a fost să o enerveze mai tare pe Aysha, deşi scopul ei fusese să o sperie.
Cârpa a primit pumni, palme şi a fost lipită de perete în decurs de 5 minute. Se sunase, iar Aysha a împins-o pentru ultima dată şi se îndreptă spre ieşire arătându-i modelul unghiilor ei, dar în special de la un deget.-Vezi tu la bal terminato! Spuse Troian ofticată.
-Ştii ce nu voi vedea? Pe tine regina balului, că târfele nu participă. Hai că ști și tu că nu mă termin după o mână pe fund ca tine. Zise Aysha ieşind din baie.
Pe hol se întâlni cu ceilalţi care atunci ieşeau de la oră.
-Cu cine ți-ai pus-o restul orei la baie? Râse Kara.
-Eh, m-am ocupat de o prinţesă.
-De Troian? Zise Chad.
-Da. I-am dat întâlnire cu peretele. Să vezi ce ciufulită am lăsat-o. Oricum e obișnuită să fie lăsată așa.
-Nu îţi irosi timpul cu ea, chiar nu merită. O sfătui Raven, iar Ray o aprobă.
Ieşiră de la şcoală şi plecară acasă. Vineri erau liberi pentru că începeau pregătirile pentru bal.
-Kara, Raven dormiţi azi la mine?
-Da. Spuseră ele acceptând oferta Ayshei.
Băieţii au ieşit şi ei la o bere pe terasă.
-Chad am văzut că ţi se cam ridică atunci când o vezi pe Kara. Îi spuse Chuck.
-E şi normal. Uită-te si tu la ea. Și aspect și caracter. Afirma Ray.
-E adevarat, dar nu cred că doar corpul ăla mă face să simt ceva pentru ea, e mai mult de atât, n-o văd ca pe o bucată de carne, pur şi simplu mă atrage. Dar Ray.. tu şi Raven cum sunteţi?
-Păi chiar nu ştiu frate.. simt ceva pentru ea doar că, se vede că ea își arată interesul pentru Kyle, îl place.
-Nu poți garanta că e așa. Și dacă e Kyle va pleca...Îl încurajă Chuck.
-Nu transforma plecarea lui în ceva pozitiv sau într-un avantaj pentru mine, că nu o să-l consider așa.
Fetele discutau non-stop și își dădeau cu presupusul despre cine va câștiga titlul serii. După ce au obosit de la atâtea bârfe fără pauze, s-au pus la somn, să nu se trezească cu cearcăne în ziua balului.
Băieţii s-au îmbătat puţin. L-au numit antrenament pentru bal. Oricum într-un final au ajuns şi ei acasa şi au adormit pe unde au apucat.
Dimineaţă, razele palide ale soarelui intrară în camera Ayshei, luminându-le feţele. Raven se trezi şi începu să ţipe..
Xoxo.
CITEȘTI
❌About Last Night❌
Genç KurguAdolescenţi.Seara balului va fi marcată de o aventură la hotel in care 5 dintre ei pleaca pentru a-si reorganiza plăcerile. Alcoolul va dicta intreg decursul serii, ceea ce va duce la intenții vinovate. 4 băieţi si 3 fete isi propun să-și piardă ino...