Çok önemli okuyun, (Benim gibi böyle kısımları "Umrumda değil, okumadan geçeyim." Demeyin!!!
Sevgili Az Sayıdaki Okurlarım,
Hogwarts için yapılan alış-veriş kısmını geçtim. Çünkü olaylar çok yavaş ilerliyor. Bu yüzden bende bazı olayları hızlı geçmeye karar verdim. Mesela 5. Sınıfa kadar olan zamanı da hızlı geçme ihtimalim var. Hızlı geçmememi istiyorsanız yorum yazabilirsiniz. Yorumlarınızı görmek, önerilerinizi dinlemek ve görüşlerinizi bilmek isterim. Çok kötü yazıyorsun demekten çekinmeyin,çünkü bende bu hikayeyi güzel yazdığımı düşünmüyorum. Beğenmediyseniz, beğenmediğiniz yerleri söyleyin ki düzeltim. Bir de zamanla çok fazla oynayacağım. Yani mesela Lily ve James 7. Sınıfta değil de 5. Sınıfta çıkmaya başlayacaklar. Hikaye allak bullak olacak ama ben ben isem bunu düzelirim [Cümleyi bence kolay anlarsınız ama zor anlamayanlara olabilir ;D (Göz kırpan emoji olarak düşünün.)] Neyse ben daha çok saçmalamadan siz okumaya devam edin.Double Hagrid kadar sevgilerle... :D
İyi Okumalar
Lily gerçekten çok heyecanlıydı. Kendisi gibi büyücü olanların yanına gidip onlar gibi büyü yapacaktı. Çantasını akşamdan hazırladığı için şimdi boş boş duruyordu.
Sonunda boş durmaktan çok sıkıldığını farkedip çantasının yanına gitti. Eşyalarını tekrar kontrol etti. Ardından odasındaki küçük kütüphanesinin yanına gidip beğendiği kitapları yanına alacağı sırt çantasının içine koydu. Kıyafetleri de hazırdı, diş fırçası gibi özel eşyalarını da almıştı. Eşyaları artık hazırdı.
Bugün akşama doğru yola çıkacak ve Hogwarts'a gidecekti. Annesinin "Kahvaltı hazır!" Dediğini duyunca hemen çantasını bir kenara düzgünce koyup mutfağa gitti. Annesinin yanına oturup yemek yemeye başladı. Petunia çok sinirli gözüküyordu.
En sonunda dayanamayıp "Lily senden nefret ediyorum! Senin gibi UCUBE kardeşim olacağına tek çocuk olsaydım daha iyi olurdu. Şimdi de başka ucubelerin yanına gidip ucubelere daha çok benzeyeceksin. Bu yıl boyunca seni görmeyeceğim için çok mutluyum!!" Diye bağırdı.
Lily yemeğini yemiş ve annesi ile konuşurken Petunia bunları demişti. Lily Petunia'nın bu sözlerini duyunca hemen odasına çıkıp sessiz sessiz ağlamaya başladı. Petunia bir an pişmanlık duysada "Hak etti." Diye kendini kandırmayı başardı.
Lily, yolculuk vaktine kadar odasından çıkmamaya karar verdi. Aşağıdan annesinin Petunia'yı kızdığını ve ceza verdiğini duydu. Sıkıldığı için biraz kitap okudu. Üstünü yolculuk için değiştirdi. Odasında ne yapacağını düşünürken annesi yemeğe çağırdı. Aç karnına yolculuk yapmasını istemiyordu kızının. Lily yemeğini yedi ve eşyalarını almak için yukarı çıktı. Çantalarını getirmekte küçük bedeni gerçekten çok zorlanıyordu. En sonunda kapının önüne geldi ve eşyalarını kapı önüne bıraktı.
Petunia'nın yüzünü görmek işlediğinden hava almak bahanesiyle dışarı çıktı. Dışarıda Severus'u gördü. Severus'a Petunia'nın söylediklerini anlattı. Severus ise üzülmemesini sadece Petunia'nın kendisini kıskandığını söyledi. Lily ise her zamanki gibi yanlış kişileri koruyup Petunia hakkındaki düşüncelerinin kötü olduğunu söyledi. Ardından Lily babasının çıkıyoruz diye sesini duydu. Evans ailesi, Snape ailesi ile birlikte gidecekti. Çünkü kendi ailesi muggle'dı. Düşüncelerinden kurtularak ailesinin yanına gitti. Yol boyunca Petunia Lily ile , Lily'de Petunia ile konuşmadı.
Sonunda istasyona gelince durdular ve 9 3/4 i aramaya başladılar. Mrs. Snape 9. İstasyon ile 10. İstasyon arasındaki duvarın başına gelip durdu. Evans ailesi ve Snape ailesinin geri kalanları anlamazca Mrs. Snape'e baktılar. Mrs. Snape ise "Biu duvarın içinden geçip bineceğiniz trene ulaşacaksınız." Dedi. Lily, gözlerini kapatıp koşarak geçti. Gözlerini açtığında Hogwarts Ekspresinin oradaydı. Kendi ailesi ve Snape ailesi gelmişti.
Ailesi ile vedalaşıp trene bindiler. Boş kompartıman bulunca hemen içine girip oturdular. Lily, yolculuk boyunca kitap okumuş, etrafa bakmış ve uyumuştu. Severus ise, bir şey yapmadan etrafa bakmıştı. Sonunda tren durdu. Lily, cüppesini giymişti. Severus da öyle. Trenden indiklerinde gördükleri ilerlediler. Bir yere geldiler, burada bir dev "1. Sınıflar bu taraftan!" diyip kayıklara doğru ilerledi. Lily, gördüğü manzara karşısına gerçekten çok etkilenmişti.
Yorum ve vote. :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapulcular ve Kızıl
FanfictionBüyü yapabilen, kardeşi tarafından UCUBE olarak ve Hogwarts da BULANIK olarak adlandırılan bir kız... Hogwarts profesörlerini çileden çıkartan 4 çocuk... Ve bu kişilerin yakın arkadaşları... Bir POTTERHEAD olarak, bulduğum tüm Çapulcu hikayelerini...