Nes didžiają laiko darėm tai, ką beviltiškai įsimylėję paaugliai veikia kino teatre. Pažiūrėję filmą vis dar negalėdami vienas nuo kito atsitraukti sėdėjom prieblandoj, kol užsidegė šviesos. Tada jis pasiūlė eiti pasivaikščioti. Aš žinoma mielai tam pritariau ir mes išėjom į lauką. Jis kaip tikras džentelmenas ištiesė man parankę ir aš nusijuokus į ją įsikabinau. Vaikščiojom kol sutemo. Pavargę prisėsdavom ant suoliuko arba ant žolės ir kvatodavomės žiūrėdami į dangų. Šiuo metu nieko geresnio ir negalėjau įsivaizduoti.. Pradėjus temti patraukėm namo. Aš čia būčiau laisvai pasiklydusi, bet Gideonas čia užaugo. Pasakojo, kaip paveldėjo šitą namą ir viską iš protėvių kurie paveldėjo iš savo protėvių ir jis kartu su šeimos istorija eina iš rankų į rankas.
- Vieną dieną ir tu priklausysi šiai šeimai ir kartu pratęsim giminės liniją.,- Meiliai pažvelgė į mane Gideonas ir švelniai pakštelėjo į kaktą. Aš padėjau jam galvą ant peties ir taip kurį laiką stovėjom. Priėję namus užuodėm maisto kvapą, tačiau valgyti nenorėjom po 30 patiekalų tam prabangiam restorane. Mus pasitiko Dorota pranešdama, kad paruošė man svečių kambarį. Kuris reikia pridurti buvo ne ką prastesnis už visus čia esančius miegamuosius. Gideonas tik prunkštelėjo, o aš nuėjau tenai susidėti daiktų ir persirengiau patogesniais drabužiais. Gideonas paklausė ką noriu veikti ir pamaniau, kad būtų visai smagu pažaisti x box'u todėl nuėjom į jo kambarį. Žaidėm turbūt iki 2 ryto, kuomet pradėjo merktis akys ir nusprendėm, kad metas miegoti. Jis palydėjo mane į mano kambarį pabučiavo prieš miegą ir palinkėjo labos nakties. Aš patenkinta bet pavargus nuo dienos įspūdžių iškarto užmigau.
Pabudau nuo kažkokio sujudimo. Greitai atsisėdau lovoje ir pažiūrėjau į laikrodį ant sienos kuris rodė 4h. Pasitrynusi akis ir apsipratusi su tamsa pamačiau prie durų šėšėlį. Tada durys tyliai atsivėrė ir įėjo Gideonas vienom Calvin Klein trumpikėm ir man užgniaužė kvapą nuo jo tobulai ištreniruoto kūno.
- Ką čia veiki,- paklausiau užsimiegojusi.
- Priimsi? ,- seksualiai sušnabždėjo jis.
- Žiojausi kažką sakyti, bet jis jau įsirangė šalia manęs ir stipriai apsikabino. Jaučiau jį įsirėmiant man į nugarą. Supratau, kad Gideonas irgi tai pajautė.
- Atsiprašau, rodos tu patinki mano draugužiui,- pašmaikštavo jis.
Aš kiek sutrikau ir atsisukau viedu į Gideoną, bet po trumpos pauzės abudu vos tvardėm juoką. Tada jis pažvelgė į manę ir po akimirkos ėmė bučiuoti. Aš įsitempiau, bet tuojau pat atsipalaidavau, kai jis ėmė bučiuoti man kaklą ir raktikaulį. Jis vis įnirtingiau mane bučiavo kol abudu ėmėm pritrūkti kvapo ir pradėjom šnopuoti. Jis šnopavo man į ausį. Vieną akimirką pasikėlęs jis prispaudė mane po savim užguldamas visu svoriu. Aš mintyse pagalvojau 'Ne!' Ir kiek per stipriai jį pastūmiau. Jis praradęs pusiausvyrą ir sutrikęs išvirto iš lovos o aš susigėdusi sėdėjau apsikabinusi kelius.
- Eii kas yra? ,- klausiamai pasakė jis.
- Aš.. Nenoriu.. Niekada nesu to dariusi..
Jis rimtai į mane pažvelgė :
- Viskas gerai, nedarysim nieko ko nenori, noriu, kad jaustumeis su manim gerai ir saugiai, niekur neskubėsim, kol nebūsi pasirengus, gerai?
- A a a čiū,- sukūkčiojau.
- Ei neverk, ko verki? ,- globėjiškai paklausė jis vėl sėsdamasis ant lovos.
- Atsiprašau, visos merginos tau puola po kojom ir pačios siūlosi, kodėl norėtum būt su kažkuo kas negali tau suteikt to ko nori?- išlemenau.
Gideonas atsiduso : Ech angele, nesu maniakas, galiu pagyvent ir be sekso. Viską darysim tavo tempu, kai tik būsi pasirengusi.
- Beto, aš nenoriu kitų. Man reikia tik tavęs. O dabar miegok princese. ,- tarė apkabindamas per pečius ir aš greitai nusiraminusi užmigau padėjusi ant jo raumeningos krūtinės galvą jam glostant man plaukus.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Turėjo būti ne taip
Любовные романы17 metų merginos Kleirės gyvenančios New York'e gyvenimas kaip eilinio paauglio. Sunkiai sekasi su mokslais, nelabai pritampa mokykloje, neranda sau vietos gyvenime. Tačiau vieną dieną autobusų stotelėje ji sutinka vieno turtingiausių šalies vyrų sū...