Po drugiej stronie

106 13 18
                                    

Autor: StillTheSame12

Opis: Elise ma zostać królową Krainy Światła. Od zawsze jednak widzi siebie w roli królowej Królestwa Cieni. By zjednoczyć obie krainy potrzebuje dwóch magicznych przedmiotów. Wkrótce pojawi się tajemniczy chłopak, który oferuje swoją pomoc. Czy Elise się zgodzi?

Przed dalszą częścią powiem , że przeczytałam tą historię, (a właściwie jej większą część) zanim została zgłoszona, ponieważ fabuła jest naprawdę pomysłowa.

Minusy:

- Akcja zbyt szybko się dzieje.

- Czasem nie jest dokładnie wyjaśnione np. Kim jest Aaron, co to jest Świat prawdy.

- Przydałoby się więcej opisów.

- Trochę błędów interpunkcyjnych, zjadania liter, ale naprawdę niewiele

- Tytuł taki zwyczajny, mało zachęcający (na szczęście ja czytałam opisy :D)

Plusy:

+ Podoba mi się pomysł na fabułę

+ Super jest to, że główna bohaterka (Elise) mimo że nie chce rządzić Krainą Światła, nie jest zła i bezwzględna, złoty środek utrzymany.

+ Ciekawa postać Aarona (choć, jak wcześniej zauważyłam, nie do końca wyjaśnione kim on właściwie jest)

+ Bardzo ładna okładka!

+ Nie zauważyłam większych błędów gramatycznych

Rady:

* Pisz dalej bo świetnie ci idzie, ale zwolnij tempo akcji, bo można się pogubić!

* Dodaj więcej opisów bohaterów, ich cech charakteru, aby czytelnik z łatwością potrafił sobie ich wyobrazić.

* Nie poddawaj się, bo ja wierzę w ciebie i to, że uda ci się doprowadzić tą historię do końca!

Moja ocena: 7/10!

Czekam na kolejne rozdziały!

Lavender ☆

 x RECENZJE! ☆ xOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz