1YılSonra
Hatırlıyorum Chanyeol'dan nefret ettiğim günlerdi arkadaşım Chanyeol fotoğrafları atıyor ve fan yapmaya çalışıyordu.İşte o arkadaşımı geri arıyorum şimdi...
Wendy:Irene...Ben Wendy
Irene:Aaa Wendy! Nekadar zamandır hiç mesaj atmıyosun
Wendy:Hala Exo-L'sin dimi?
Irene:Evet..
Wendy:Beni Chanyeol adlı kişinin fanı yapmaya çalışıyordun ya
Irene:Ne oldu fanımı oldun yoksa?
Wendy:Hayır..
Irene:Eee ozaman!
Wendy:Eşi oldum...Park Wendy'le konuşuyorsun.
Irene:......bi bi saniye size geliyorum bekle beni!
Diyip telefonu kapattı.Chanyeol ise karşı koltukta oturup kendi kendine konuşuyordu.
Chanyeol:Ya şimdi bizim kızımızmı olcak oğlumuzmu?ve bu arada arkadaşın sizin eski eve gidiyordur ya..Neyse ben aslında kızımız olmasını isterdim böyle senin gibi olsun uzun saçlı bembeyaz tenli senin gibi gülsün falan.
Wendy:Kkkk~ 2ay sonra doktorda ogrenebiliyormuşuz dayan birazzz!
Chanyeol:Baba olmak farklı bir duygu lütfen.
Wendy:Anne olmak hiç farklı değil zaten her gün anne oluyorum ya.
Chanyeol koltuktan kalkıp kollarını açıp üstüme doğru koştu "Haniymiş benim KIZIMMM!!" diye bağırdı."Bağırmak cocuğu korkutur yapmasana" dedim Sonra kulağını karnıma yaslayıp gülümsüyordu.Kapı çaldı.Yerimden kalktım.Kapıyı açtığımda Irene karşımdaydı. "Birde taşınmış annenden öğrendim yeri" dedi.Gülümsedim "Hadi gir gir" dedim Karşısında Chanyeol'u görünce durdu.Sonra çığlık atmaya başladı. "EXOO!!YEAH KAMON HOLLEY ama bi dakika Baek nerde?"
Chanyeol:Baekhyun'u çağırdım gelir birazdan.
Yine kapı çaldığında Exo üyeleri geldi Irene Baek'i görünce birden üstüne atladı ve kollarını boynuna sardı.Off bu görüntü hayatımın en güzel anı gibi Chanyeol Ben Bebeğimiz Exo Irene mutluluğumuzun hiç bozulmaması dileğiyle.
*
*
*
Yıllar Sonraaa...
Naeun'un Ağzından (Kızları)
Annem ve babamı kaybedeli 7yıl oldu bugün onların evlilik yıldönümü mezarları yanyana acaba bugün birbirlerinin elini tutuyorlarmı? Bir şansımız yokmu anne? Evlilik yıldönümünüzü benimle gecirseydiniz ne olurdu? O son birlikte geçirdiğimiz gün o gün benim en mutlu ve en kötü günüm olmuştu birlikte yemeğe gidecektik yağmurluydu hava babam sana demişti ya "Yağmur en çok senin ve kızımın tenine yakışıyor" demişti.Birbirinizin elini tutuyordunuz sen dönüp demiştin "Baban gibi bir adamla evlenirsen onun elini asla bırakma" demiştin.Ve yağmur şiddetlenmişti arabanın tekerleri kayıyordu o kaza neden oldu? Neden siz ölürdüğünüzde ben yaşamadım ki? Bana "Baban gibi bir adamla evlenirsen onun elini asla bırakma" dedin ama o kaza olunca elleriniz ayrıydı babamla sizi ayıran şey ölüm oldu...
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
Bitti arkadaşlar bu güne kadar okuyan herkese teşekkürler hepinizi çook seviyorum fic hakkında yorumlarınızı sonu güzel olmuşmu yazarsanız sevinirim..😇👑💗