Prolog

6 0 1
                                    

-Michael, iubitule! Se azuea vocea Elisei in dormitorul conjugal.
Michael intr-un suflet ajunse in dormitor.
-Ce ai patit,iubito? Intreaba panicat.
-Mi s-a rupt apa.spuse fara vlaga Elisa.
-Oh,Doamne, fetita mea vrea sa ma vada!spuse el fericit.
-Du-ma la spital repede. Spuse Elisa prin gemetele de durere.
-Acum,iubito,acum. Spuse el luandu-si un tricou,apoi luand-o pe Elisa fugind pe scari pana la masina.
Gemetele femei se aud,nu de placere ci de durere.
*la spital*
Michael sta pe scaund asteptand cu sufletul la gura sa se nasca copilul. Intre timp se auzea plansete de copil,Michael incepea sa planga de bucurie. Intra in sala de nasteri chiar daca doctorul si asistentele nu ii dadeau voie.
- Oh,Doamne, nu cred, fetita mea. Spune Michael cu mana la inima.
-E baiat, idiotule, nu stii sa futi sa iasa fata. Spune Elisa dandu-si ochii peste cap.
-Tu iti bati joc de mine?
- Iubitule,eu nu,insa tu da,iti bati joc de gauaza mea. Spune Elisa enervata.
-Facem fata peste cateva luni. Spune Michael frecandu-si barba ingandurat.
-Asta sa o crezi tu, nu ai putut pana acum,nici ca te mai las sa ma gauresti.
*dupa 3 ani*
-Oh,Michael, du-ma repede, samanta ta vrea sa iese la lumina. Zbiara Elisa.

Freedom.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum