''Minseok, gerçekten gece ne olduğunu hatırlamıyor musun?''
''Hatırladığım tek şey bir kedi oluşuydu.Kedi çöpün oradan çıktı ve bana saldırdı.'' Minseok ofladı.
''Ah, tamam tamam.Yaranı sardım, hadi ben işe gidiyorum.''
Minseok'un pantolonunda bile iki çizik izi vardı.Bacağına kadar geçmişti ama bacağındaki izler çok derin değildi.Pantolon giydiğine şükretti.Bir kedinin pantolonunu yırtarak derisine kadar çizik atabileceğini düşünmüyordu.Belki gördüğü kurtlu rüyanın etkisindendir diye düşündü.Yanlış sokağa girmiş, doğru yöne sapmış ve evine gelmişti, yarı baygın olarak.Annesinin anlattığına göre kapıya geldiğinde ağlıyormuş.Kedinin ona saldırmasıyla alakalıydı muhtemelen.Gerçi o kediye ya da kendisine daha sonradan ne olduğunu bilmiyordu çünkü eve geldiğinde yarasını fark etmemişti ve direkt uyumuştu, hayır belki de sızmıştı.
***
Baekhyun gece kurt adam kalbi yemenin verdiği tiksintiyle yüzünü buruşturdu, iki kurt adam kalbini yediğini hatırlayınca ise kusmayı diledi.İlk dolunay gecesini böyle geçirmek istemezdi.Resmen kurt adamları öldürerek avcılara yardım etmişti.Dün geceyi anımsadı.Minseok'u diğer kurt adamlara karşı korurken kurt adamlardan birisi Minseok'u bacağından yakalamıştı.O anki Minseok'tan duyduğu kalp atışını anımsadı Baekhyun.Bu oradaki kurt adamların ve kendisinin ağzını sulandırmıştı.Yine de oradaki kurt adamları öldürmesi gerekti.Sonuçta Minseok dibindeydi ve onu istediği zaman yiyebilirdi.O oradan kaçarken gerçekten açtı ve o iki kurt adamın kalbini yiyerek onları öldürmüştü.Sonuçta kurt adamları öldürmenin tek yolu kalplerine fiziksel zarar vermekti değil mi?Yine de içinde Minseok'unkini yiyememenin acısı vardı.
''Kahretsin, seni neden oracıkta öldürmedim ki?'' dedi Baekhyun ve elini yumruk yaparak karşısındaki aynaya vurdu.Ayna dağılırken kırık camlardaki yansımalarına baktı.Ağzı yüzü kaymıştı resmen.
***
Sabah okula giderken Minseok'un ayağı okul kapısının önünde taşa takıldı.Baekhyun aslında Minseok'un yanına gelecekti, ve onu düşmemesi için tuttu.
"Ayağına ne oldu?"diye sordu, endişelenmiş gibi yaparak.Ne olduğunu biliyordu sonuçta.
Minseok'un gece ne olduğunu hatırlayıp hatırlamadığını bilmiyordu.Biraz sıçıp batırmıştı ortalığı.
"Gece bana kedi saldırdı sanırsam.Yani hatırlayabildiğim sınırlı şeylerden biri bu."dedi ve kahkaha attı Minseok.
"Kedi mi?" Baekhyun kahkaha atmıştı.Daha sonra bir süre sessizlik oldu.
"Sen de bazen garip şeyler görüyor ya da hissediyor musun?" Minseok Baekhyun'a merakla sordu.
"Ne konuda?" Baekhyun Minseok'a bakmadan konuştu.
"Sadece burasıyla ilgili işte.Yani normalde olamayacak şeyler.Mesela o garip ölümler?"
Baekhyun gülümsedi.
"Aslında o ölümler cidden garip.İnsanların kalbinin sökülmesi hakkında ne düşünüyorsun?" Baekhyun bu sefer Minseok'un gözlerinin icine bakıyordu.
Minseok yutkundu.
"Katil, duygusuz biri olmalı ki, duygularımızın kaynağı olan kalbi insanlardan çalıyor.Bunun sebebi diğer insanları da kendi gibi duygusuz yapmak istemesi olabilir ama sonuç, hüsran.İnsanlar duygusuz olursa, ölürler."dedi Minseok.
"Katil duygusuzsa, onun da bir ölü olması gerek o zaman?"dedi Baekhyun.
"Belki de sadece insan eti yiyen bir canidir."dedi ve kahkaha attı Baekhyun.
Minseok yüzünü buruşturdu ve "İğrenç!"dedi.
"Ben de öyle düşünmüştüm."
Minseok Baekhyun'un yanındayken ilk kez zevk almıştı-konuştukları konu ne kadar zevk verici olmasa da-
İlk kez korkmadığını hissetmişti.
"Baksana Minseok, bugün benimle balık tutmak ister misin?Restoranda balıklar tükenmek üzereymiş.Büyükbabam eğer 20'den fazla balık tutarsak içlerinden birini kendimiz için ayırabileceğimizi söyledi.Gölün orada kamp da yapabiliriz?"dedi Baekhyun.Bazen Minseok hakkında yaptığı davranışlara şaşıyordu.Amacını kendi bile bilmiyordu, sadece birden, Minseok'la daha fazla vakit geçirmek istemişti.
"Gölün orası biraz-"
"Korkma Minseok, seni yengeçlerden koruyacağıma yemin ederim."dedi ve güldü Baekhyun.Hayatında en çok gülümsemesini bu çocuğun yanında harcamıştı.
"O yüzden değil."dedi ve başını yere eğdi Minseok.
"Büyükbabam bana orada bir kurt gördüğünü söyledi.Aslında ben de bazenleri görüyorum ama genelde evlerine geri dönüyorlar, korkmana gerek yok."
"Olur o zaman."dedi Minseok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heart's Blood (Xiubaek)
أدب المراهقين"Ona bahşedilmiş bu ağır kan kokusu, o ve onun gibiler için en büyük dilekti."