En onemli dersi olan Anatomiden de geçmişti. Aylardır verdiği emeğin karşılığını evde oturarak geçirmek istemiyordu.Hava kararrmıştı yemeğini yedikten sonra odasına gitti aynanın karşısında durup yeni aldığı toz pembe elbisesini denedi.Zaten güzeldi ama bu tozpembe elbise buğday tenini ortaya cikarmis tüm albenisiyle disari cikmaya hazir hale getirmisti.Beline kadar olan siyah düz saçlarını at kuyrugu yapti eyelineri parlaticisi ve beyaz sandaletleriyle gidebilicegi her yere hazirdi.Deniz kenarina yaklastikca ruzgardan etekleri uçuşuyor bir eliyle uçan eteklerini diğerleri ile de parlaticisina yapisan sac tellerini geriye atiyordu.Sevgilileri el ele gördükçe tebessüm ediyor ama içindeki kıskançlık duygusunu bastiramiyordu.2 yıldır insanlara güvenmeyi bırakmış her zaman derslerini birinci sirada tutmuştu.Yürürken lunapark girdi en son lisedeyken arkadaşlarıyla gelmişti belkide gözleri kocaman açıldı ışıklı oyuncaklar yaş dinlemeden herkesi buyuluyordu.Elini çantasına attı 10 tl çıkardı giseye gitti ve jeton aldi.Yavaş adımlarla dönme dolabın önündeki uzun sıraya gidip beklemeye basladi.Sira ona geldi ve oturdu tam oyuncak dönmeye başlayacaktı ki uzun boylu yeşil gözlü kumral ve gomlekli bi adam kosarak geldi.Alnından terler akıyordu herkes şaşkınlıkla ona bakıyordu görevliye telaşla cebinden çıkardığı jetonu verdi ve hiç bakmadan geçip Esin'in karsisindaki koltuğa oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK OYUNU
Mystery / ThrillerMasum bir aşk Temiz bir kız Çift karakterli bir beyefendi Ve kan donduran bir AŞK hikayesi. NOT:Kimse güveni haketmez.