"Asklari yillarca konusuldu. Hayranlar tarafindan desteklendi ve peri masali gercek oldu. Asklari, sozleriyle resmilesti, evlendiler. Ikisinin de kucuk bir kopyasi olan kizlari Darcy Styles dunyaya geldi. En az annesi ve babasi kadar yetenekli olan kucuk kiz bes yasina geldiginde ise aileye iki minik daha katildi. Daron ve Bella Styles. Kitaplara ve filmlere konu olacak aski yasayan Emma ve Harry muhtesem cocuklariyla burda, studyodalar. Iste, karsinizda Styles ailesi."
Daron kucagimda Darcy yanimdayken studyoya girdik. Harry'nin kucaginda ise Bella vardi. Sunucu Marlyn bize yerlerimizi gosterdi ve oturduk.
"Harika gorunuyorsunuz cocuklar. Sizi goren herkes buyulendi."
"Tesekkurler Marlyn. Sen de harika gorunuyorsun."
"Cok kibarsin Haz. Ee cocuklar hayat nasil gidiyor? Bildigim kadariyla ikiniz de cok yogunsunuz. Cocuklarla nasil ilgileniyorsunuz?"
"Emma bu isi harika goturuyor. Hepsiyle ayri ayri ilgileniyor. Biz evde olamadigimiz zamanlarda onlarla annelerimiz ilgileniyor. Kiz kardesim Gemma bu konuda bize cok destek oluyor."
"Eger ailemiz yanimizda olmasa bu kadar rahat olamazdik. Bize olan desteklerini anlatabilmem mumkun degil."
"Iste gercek bir aile. Evet, gelelim Darcy'ye. Duyduguma gore muzige ve dansa merak salmissin. Nasil gidiyor?"
Darcy once biraz utangac yaklasinca sozu Harry devraldi.
"Isim dolayisiyla evde muzige cok agirlik veriyoruz. Emma da ben de muzigi bir tutku olarak goruyoruz. Ikimiz de cocuklarimizin muzikle ugrasmasini istiyoruz. En azindan hobi olarak. Darcy'nin de muzige olan ilgisini farkedince bunun uzerine gitmek istedik."
"Emma'nin da bu konuda cok yetenekli oldugunu biliyoruz. Peki ya dans?"
"Emma her konuda cok yetenekli. Evde bir dans studyomuz var. Dansin buyuleyici bir sey oldugunu dusunuyorum. Essiz bir yetenek. Bu yuzden Darcy'nin de dans etmesini istedim. Kendisi de annesinden heveslenip istedigi icin muzik ve dans konusuna yoneldik."
"Ailecek bircok sanatla ugrasiyorsunuz. Peki ya cocuklariniz bunu is olarak yapmak isterse."
"Secimi onlara birakiyoruz. Onlerinde iki tip ornek var. Harry muzisyen bense mimarim. Bizi gozlemleyerek kendi kararlarini verebilirler."
"Harikasiniz gercekten. Su guzelliklere bir bakin. Daron ve Bella. Size ne kadar da cok benziyorlar."
"Darcy ikimizin de minik bir kopyasi gibi. Daron bana, Bella ise Emma'ya benziyor. "
"Her sey cok adil gozukuyor. Siz ikiniz guzel seyircilerimiz icin bir sarki soylemek ister misiniz?"
"Tabii ki. Darcy, bize katilmak ister misin?"
"Harika!"
Harry, Darcy'nin elinden tuttu ve mikrofonun basina gecti. Ben de piyanonun basina gectim ve mikrofonumu ayarladim. Dugun gunumuzde oldugu gibi don't let me go yu soyledik. Harry buyulenmis bir sekilde bir bana bir Darcy'ye bakiyordu.
"Goz kamastiricisiniz. Harikaydiniz cok tesekkurler. Evet sayin seyircilerimiz bugunluk bu kadar. Bir sonraki programda gorusmek uzere. Emma ve Harry cok tesekkurler iyi ki guzel cocuklarinizla bize katildiniz."
"Tesekkurler Marlyn."
Alkislar esliginde programi bitirdik. Hazirlanip hayranlarin arasindan binadan ciktik ve arabaya bindik. Bu sirada twittera girdim. Bircok hayran bizim fotografimizi koyup guzel seyler yazmislardi. Birkac tanesini retweetledim.
@emma_styles: RT harryscurls: Muhtesemsiniz #StylesFamily pic.ueyakamdjdt (studyoya girdikleri an cekilmis bir fotograf)
@emma_styles: RT ashleyhoran: Goz kamastirici!! hayalimdeki aile tablosu #StylesFamily @harry_styles @emma_styles
@emma_styles: cok tesekkur ederiz. Sizi cok seviyoruz. Siz olmasaniz butun bunlar imkansizdi biz bir aileyiz xx
**
Darcy yolda uyuyakalmisti. Harry onu odasina cikardi. Bella ve Daron'i da yatirdik. Daha sonra Harry'nin studyoya gitmesi gerekti ve cikti. Ben de calisma odama gittim. Biraz cizim yapmam gerekiyordu.
Islerimi bitirdim. Once cocuklari kontrol ettim sonra da mutfaga gectim ve aksam icin yapacaklarimi dusunmeye basladim. Aklima bir fikir geldi ve Harry'yi aradim.
"Hayatim nasilsin?"
"Iyiyim askim sen?"
"Ben de iyiyim. Ben diyorum ki studyodan cikinca cocuklari da getir. Beraber yemek yiyelim. Ben kizlari ararim."
"Tamam hayatim. Aksam gorusuruz. Seni seviyorum. "
"Ben de seni seviyorum."
Telefonu kapattim ve Perrie'yi aradim. Perrie, Zayn'in esi. Biz evlendikten iki sene sonra evlendiler. Perrie su an hamile. Bu aksam yemegi onun icin de iyi olucak. Evinde yardimci istemedigi icin yorulmamis olur hamile zaten kizcagiz. Perrie duyunca cok sevindi. Ben de hemen Danielle'i aradim. Liam ve Sophia ayrildiktan sonra Liam Danielle'den ozur diledi, baristilar. Simdi nisanlilar. Danielle, Eleanor'u arayacagini soyledi. Ben de mutfaga gidip yemekleri hazirlamaya basladim. Niall ve Bridgit cikiyolar. Ama Bridgit Fransa'da. Umarim bu aksam Niall kendini yalniz hissetmez.
Darcy, Niall'a adeta asik. Bridgit'i cok sevmesine ragmen Niall'i ondan cok kiskaniyor. Bu aksam Bridgit'in yoklugunu hissettirmeyecegi kesin.
"Anneee."
"Efendim Darcy."
"Ben aciktim."
"Tamam tatlim. Ben de aksam yemegini hazirliyorum. Hem sana bir surprizim var."
"Ne surprizi?! Soyle lutfeeenn"
"Aksama amcanlar yemege geliyorlar. "
"GERCEKTEN MI?! OLEEEEYY"
Dedi ve kosarak odasina cikti. Niall icin suslenmeye basladigini anlamam zor olmadi. Mutfakta islerimi bitirdim ve yukari ciktim. Daron ve Bella'ya mamalarini yedirdim. Ustlerini degistirdim. Onlari oyun yataklarina biraktiktan sonra hazirlanmak icin odama gectim.
**
Aksam yemegi cok eglenceli gecti. Cocuklar gec saate kadar kaldilar. Oyunlar oynadik, muzik dinledik, bol bol sohbet ettik... Hatta Darcy ve Niall dans ettiler. Cok guzel bir geceydi. Ailemi boyle gormek cok guzel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Love Was Strong
FanfictionBirbirlerine çocukluklarından beri aşık iki genç.. Katıldığı bir yarışmadan sonra hayatı değişen ama duyguları değişmeyen dünyaca ünlü bir yıldız.. Karşılaştıkları engeller, itirafsızlıklar.. Küçük yakınlaşmalarla umut bulan iki kalp.. İşte Harry v...