Multimedya Ayaz
Düğün var. Küçük abim Ayaz evleniyor. Düğün hazırlıklarına annem başladı. Annem hazırlık ben Serra Ayşegül kıyafet derdindeyiz. İçimde çok güzel bir his var. Güzel bir şey olacak .
Bugün annemden zar zor izin aldık üç kız alışverişe çıkacağız. Kızlarla birlikte hazırlanıyoruz. Birazdan kendimizi dışarı atarız.
■■■■■■■■
Çok yorulduk. Giyim dükkanlarının altını üstüne getirdik. Ama hepimiz harika kıyafetler aldık . Ben bordo renk etekleri tüllü uzun bir elbise aldım Acaba Ulaş beni beğenecek mi? Zaten benim hakkımda hiçbir şey söylemiyor.
Konuşmalarımızda genellikle benimle dalga geçiyor. O yüzden pek iletişim kuramıyorum.
■■■■■■■■
Düğün çok güzel geçiyor. Bana onun olduğu her yer güzel. Sunucu herkez sahneye dans etmeye çağırdı. Ben de etrafa boş boş bakıyorum.
Dans edebileceğim ya benden bir yaş küçük yeğenim Doruk var. Ki o çoktan tanımadığım bir kız bulmuş. Ya da Ulaş var. Oda masada oturuyor. Biraz durduktan sonra bana gelen birini gördüm. Evet gözlerim bana oyun oynamıyor ise Ulaş bana doğru geliyor.
"Güzel hanımefendi bana bu dansı lütf eder misiniz? " dedi. Evet demem lazım konuşmam lazım. Normalde durmayan çenem şuan bana ihanet ediyor.
Sonunda aklımı toplayıp "evet "dedim . İnşallah rezil olmam. Erkek olmasına rağmen çok zarif dans ediyor. Elinin beline dokunduğu her yeri sanki yanıyor. Kalbimin sesini duymasından çok korkuyorum. Allah'ım inşallah duymaz.
Bağdat adlı şarkının (Multimedya da dinleyebilirsiniz ) eşliğinde öyle güzel dans ediyoruz ki. Benim ona söylemek istediğim sözcükler şarkının içinde var . Benim anlatmak istediğimi şarkı anlatıyor sanki.
Şuan birbirimizin gözlerinin içine bakıyoruz. O hasret olduğum kara gözlerine. Sanki gözleriyle bir şeyler anlatmak istiyor. Ama ben bir şey anlamıyorum. Onun gözleri o kadar hisli bakıyor ki . Anlamak için resmen kendime savaş açtım. Ama çözemiyorum. Ulaş bir şey fısıldadı . Gözlerim gözlerine hapisken " bana öyle bakma "dedi. Sonra müzik bitti ve o güzelim gözlerini benden ayırdı .Onun hislerini o kadar öğrenmek istiyorum ki . Hiçbir şeyi bu kadar istememiştim.
İyi okumalar...
Hikayemdeki eksikleri bana bildirirseniz memnun olurum.
Hikayeme oy verirseniz sevinirim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uçurumun Kenarındaki Kuzenler (devam ediyor )
Teen FictionBir aşkın önünde hiç bu kadar engel olabilir mi ? Genç kızın kara gözlüsü tüm engellere rağmen onun olabilecek mi ? Erva ' nın onun için bir ömür bile acı çekmeye değer dediği adam onun olacak mı? Kara gözlüsü için ailesini önüne alacak mı? Yada...