2.rész

211 11 1
                                    

Mina POV

"-Jóreggelt szerelmem"-Suttogta egy édes hang a fülembe,mire kinyitottam a szememet és félig csukott szemmel fordúltam a számomra ismerősnek vélt hanghoz,de mire rájöhettem volna ki az teljes képszakadás,mert a telefonom elkezdett olyan hangosan kezdett csipogni a telefonom.Kinyitottam a szemem, és amint megláttam mennyi az idő szó-szerint leestem az ágyról.Aish már az első napon elkések,fogadjunk a többiek már rég fent vannak.Aish,Aish,Aish.Gyorsan előkaptam valami ruhát a szekrényből,és futottam a fürdőbe.Amint kiértem a dormomból,azonnal szembe találtam magam Sanaval.

-Te is elaludtál?-Kérdezte kicsit kómásan,de már szebb állapotba,mint amilyenbe én voltam.

-Igen.-Mondtam kínosan mosolyogva.Erre felnevetett.-Ugye maradt meleg víz?-Kérdeztem,mert a nyitott ajtón csak úgy jött ki a sok gőz.

-Nem tudom,de jól esett ez a zuhany az biztos.Felébresztett.-Mondta mosolyogva.-Siess,mert Nayeon,bár arról híres,hogy nyugott kezdi elveszíteni a türelmét.-Tette hozzá és lement a napaliba.

 Gyorsan berohantam a fűrdőbe,levettem a pizsim és beáltam a tus alá.Nem élvezhettem a melegvizett,mert kb 2 perc múlva a nyakamba ömlött a hideg víz.Legközelebb talán meggondolom,hogy Sana után jövök zuhanyozni.Amilyen gyorsan tudtam elkeztem fürdeni és amint kész voltam,méggyorsabban kezdtem öltözködni,nem csak azért mert fáztam,hanem hallottam ahogy jön valaki fel a lépcső.Tuti Nayeon.Pont mire kész lettem hallottam a kopogásokat a fürdó ajtaján

-Mina gyere már késébe vagyunk a kocsi már negyed órája itt áll!-Kiabálta be Nayeon az ajtón.

-Megyek már!-Kiabltam vissza majd kinyitottam az ajtót.

-Na végre.-Mondta türelmetlenűl a leaderünk.

Gyorsan még beszelattam a telefonomért és már mentem felhúzni a cipőm.Gyorsan kirohantunk a lányokkal az ajtón és míg Momo bezárta az ajtót,addig beültünk.Ő is bepattant,majd mentünk is a stúdióba. Kiszálzunk a kocsiból és már mentünk is be.Szerencsére Papa nem volt mérges mert késtünk.Azt mondta,hogy"Ő is volt újjonc és nem tudta,hogy hányra kell menni." Mi csak mosolyogtunk és be mentünk felvenni néhány dalt az első albumunkra,és utána szabadon engedett minket papa.Kb 2 órát énekeltünk kisebb szünetekkel. Pont mikor kimentünk a stúdió szobából,akkor léptek ki a fiúk a táncteremből.

-Nocsak,nocsak kiket látnak szemeim.-Mondta titokzatosán,ám de viccesen Jackson.

-Nem tudom,kiket?-Kérdezte Jihyo.

-Hát kérlrk szépen kilenc győnyőrűséget.-Mondta kacéran.

-Elég lesz rómeó.- állította le JB.-Sziasztok lányok.-üdvözölt minket kedvesen.

-Sziasztok.-Mondtuk kórusba.

-Már meg szerettük volna kérdezni mikor értek rá mert mi szombaon ráérünk,és akkor elmehetnénk közösen valahova,ahogyan megbeszéltük.-Felelte a leader.

-Még nem tudjuk,de most,hogy így mondod megyek megkérdezem a Papát,hogy szombatra szánt-e nekünk valami programot.-Mondta Dahyun és visszament a stúdióba.Addig el keztünk beszélgetni,beszámoltak arról,hogy nagyon elfáradtak,mert tegnap este későn értek haza,most meg szét táncolták a lábukat.Dahyun visszajött és azt mondta,hogy a Papa nem tervezett nekünk szombatra semmit.

-Akkor hova magyünk szombaton?-Kérdezt Jeongyeon izgatottan.

-Hát arra gondoltunk,hogy mivel szombatra hőséget mond,ezért elmehetnénk a strandra.-Felelte boldogan YoungJae.

-Jó,már úgy is régen voltunk.-Felelte Chaeyoung.

-Akkor ezt megbeszéltük.-Feletük mind a tizenhatan egyszerre.

-Akkor majd szombaton elmegyünk elétek.-Mondta Yugyeom

-Jó...De várjunk tudjátok,hol lakunk?-Kérdezte Momo.

-Nem,de papa igen. Ugye nem baj?-Kérdezte nagy szemekkel BamBam.

-Nem,dehogy csak azt hittük.,hogy tudjátok hol lakunk.-Felelte Tzuyu

-Ja jó.-Mondta Mark mosolyogva.-Akkor szombaton.Tette hozzá.

Szomabton.-Feleltük egyszerre a lányokkal,majd elköszöntük tőlük és haza mentünk.Mivel mégcsak délután volt,ezért leültünk nézni néhány filmet.Este gyorsan megvacsoráztunk,elmentünk fűrdeni és lefeküdtünk aludni.Mielött elaludhattam volna,eszembe jutott a rejtélyes srác az álmomba.De nem tudtam hova tenni,ezért inkább a szombati napon gondolkodva aludtam el. 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Sziasztok.Itt is lenne az új rész azoknak akik még nem tudnak aludni.<3 

Jó éjszakát mindenkinek.És,ha tetszett a rész akkor vote-oljatok,illetve comenteljetek nyugottan.

By:Dina2323

Twice és a Got7Where stories live. Discover now