SOBOTA
Bola sobota poobede a mne Harry slúbil že dnes ma príde pozrieť do Wolverhamptonu.Áno presne tak Harry.Sme super kamaráti.Síce častejšie volávam na skype zo Zaynom ale s Harrym som si viac sadla.K Zaynovi zasa cítim niečo viac ako ku Harrymu.Je to komplikejšn. :D :D
Bolo 10 hodín poobede a on mal prísť o 4 poobede.Vravel že príde na aute takže to aby išiel o 2 z domu ak nie aj skôr.
Išla som sa teda dole naobedovať, potom von s Luckym a pozerať ešte telku.V telke nič nebolo tak som si vzala notebook a išla si pozrieť film The Last Song.
Vždy som sa pri tomto filme rozplakala.Bol to krásny film.Vlastne filmy kde je Miley sú všetky super.
Keď film skončil bolo pol 3.Rozhodla som sa už teda ísť pomaly chystať keď v tom mi zazvonil mobil.Bol to Harry.
,,Áno.Harry."ozvala som sa.
,,Ahoj zlato."vždy ma tak oslovoval :3
,,Deje sa niečo?"
,,Nie všetko je v pohode ale už som na ceste.Za takú hodinu som tam.Hrozne moc sa na teba teším."
,,To je super.Aj ja sa moc teším práve sa chystám."
,,OK tak vidíme sa keď tam dorazím volám ti.Byyyyyyyye."zložil.
Išla som teda do kúpeľne dala som si sprchu,obliekla a namalovala sa.
Bolo 15:45 keď som bola hotová.A v tom mi zavolal Harry.
,,Ahoj Lis tak už som tu."ozvalo sa z druhej strany.
,,Ahoooj Harry.To je super kde sa stretneme."
,,No ja neviem.V Starbucks?"navrhol.
,,Okej idem tam zatiaľ si sadni a niečo si objednaj."rozkázala som mu.
,,Rozkaz.Idem tam.Pap.Vidíme sa."
,,Dobre.Ahoj."zložila som.Vzala som si mobil,peniaze a ešte hovadiny a vyrazila som.
Keď som bola už pred Starbucks zbadala som cez okno ako sedí za stolom nejaká kučeravá hlava a okolo neho je množstvo faniniek.
,,Upss.Toto sme asi nedomysleli chudák Harry."povedala som si.
Rozhodla som sa že mu teda zavolám aby som nespôsobila šok pre novinárov že som jeho nová frajerka a podobne.
,,Harry stojím pred Starbucks ale asi nieje dobrý nápad tam ísť.Tak výjdi von a ja ťa počkám pri tvojom aute a potom iba nasadnem.Môže byť?"navrhla som mu nápad aby som sa vyhla novinárom spolu s ním.
,,Ok idem teda, ten čierny Range Rover hneď vedla Starbucks."povedal a zložil.Vedla bol jediní čierny Range Rover tak som šla pri neho.Potom som už len videla ako Harry beží zo Starbucksu s kapucou na hlave a smeruje do auta.
,,Davaj rýchlo nasadni do zadu."skríkol na mňa.Nasadla som si teda do zasu a ešte šťastie že tam mal čierne fólie takže ma nebolo vidieť.
Harry naštartoval a rýchlo zdrhol preč.Potom v nejakej tamvej uličke zastavil a vystúpil s auta.Trochu som sa lakla čo ma tam chce preťiahnuť?Otvoril mi dvere a podal ruku aby som vystúpila z auta.
,,Čo sa tu chystáš robiť?"nechápavo som sa na neho pozrela.
,,Prosím ťa neboj sa nič."odpovedal a len ma objal.Objatie som mu opätovala.Cítila som sa pri ňom tak bezpečne.
,,Som taká rád že ťa konečne vidím."usmiala som sa na neho keď sme sa odtiahli.
,,Veď aj ja."brnkla som mu prstom do nosa.
YOU ARE READING
My love is bigger ,than you can imagine it!
FanficLisa žila celkom obyčajný život až na to že jej brat bol dosť slávny.Ona si na to nevedela síce zvyknúť ale keď spoznala jedného s jeho najlepších kamarátov stratila sa vo svojom svete už úplne...