Öncelikle cantanizda ders kitapları haricinde bir tane okuma kitabınız olsun. 8. Sınıf ve teog var! Aman dikkat ! Test kitabı olmasin! Ama kesinlikle anlayamadığınız konuların yaprak testlerini kopartin ve cantanizda dursun ! Ama boş durmasın ! Okula ilk geldiginiz zaman kimse yoksa hemen çözüm ! Test çözmek iyidir!
Sonra ise cantanizda mutlaka keçeli kalem ile not defteri olsun! Ne olacağı belli olmaz !
Cantaniz mümkün olduğunca düz olsun! Renksiz! ;Siyah, kırmızı , neon ,. Krem , gri vb. Onerimdir..
Sonra ise eğer etek gidiyorsanız mutlaka yanınızda bir tane kilotlu çorap olsun!! Hatta iki (abartı) :D .. yedek alt ve üst de mutlaka bulundu..
Ve tarak , krem ,toka,ayna ,baby lips ,parlatıcı rimel mutlaka bulunsun! Siz de benim gibi onlar icin çanta alabilirsiniz. Bu arada küçük bi dış fırçası
Okula girerken asla makyaj yapmayın!! Asla ama asla!! Her sabah gitmeden önce kahvaltinizi yapıp dişlerinizi fircalayin,yuzunuzu yıkayın , kremleyin ve güneş kremi sürün !!!!! Belki biraz da baby lips..
(+_+)
Okula spor ayakkabılarınizi giyerek gidin . Okul hirkanizi arkanizi kapatsın diye assagi cekmeyin!!!! Kezban style olursunuz!!!! Her zaman firmanızın üzerinden hırka giyin!! ; Ben siyah,lacivet,beyaz vesiyah çizgili,lila, mavi vb. Tercih ediyorum..
Saclariniz yağlı sakinnnn ama sakinnnn okula gitmeyinnnn!!!!2 günde bir sacinizi yıkayın! Saciniz ; salık, salaş at kuyruğu,misir,tac,balik,topuz benim tercihim =_=
Bugünlük bu kadar hoşçakalın ^_^ ^_^