Keitei nuėjus spraginti kukurūzų pasiemiau telefoną norėdama pasitikrinti facebook'ą, instagramą ir snapchat'ą, kai rankose suvibravo telefonas pranešdamas, kad gavau žinutę. Ji buvo nuo jo ir man tik dar labiau subjuro nuotaika. Tuo pačiu metu Keitė grįžo su spragėsiais ir gaiviaisiais gėrimais su ledukais. Greitai viską pastatė ant naktinio staliuko prie lovos ir įsitaisė šalia manęs.
- Viskas gerai? ,- paklausė dar kartą norėdama įsitikinti.
- Jis man parašė..
- Ką?
- Nežinau, nenoriu skaityti.
- Duok man,- ir Keitė paėmė iš mano rankų telefoną. Tada iš pradžių perskaičiusi tyliai, tarsi vertindama ar galiu šiuo metu pakelti žinutės turinį ėmė garsiai skaityti :
"Atsiprašau, dėl šio savaitgalio, elgiausi, kaip paskutinis šunsnukis, tikiuosi tavęs neišgąsdinau, mums labai reikia pasikalbėti, prašau Kleire, suteik man progą, bent pasiaiškinti."
Baigusi skaityti Kleirė klausiamai pažvelgė į mane laukdama tolesnių nurodymų ką daryti toliau.
- Palik, - numojau ranka. Šiuo metu mažiausiai noriu su juo kalbėtis.
Keitė linktelėjusi padėjo mano telefoną ant stalelio ir įjungė kompiuterį. Ilgai rinkomės filmą, kol nusprendėm, pažiūrėti naują komedinį trilerį 'šnipas per klaidą'. Ir greitai pamiršusios visas bėdas iki ašarų kvatojomės iš to, kaip du broliai patekdavo į nemaloniausias situacijas, kaip, kad ir dviejų kvadratinių metrų pločio dramblio išangę pačiu poravimosi metu. Baigusios filmą užsisakėm picos iš picerijos dirbančios visą parą ir iki ryto šnekėjomės apie viską, kas tuo metu sukosi galvose. Paryčiais pradėjus švisti galiausiai nuėjom miegoti. Buvo gana vėsoka, todėl kuo arčiau prisispaudėm viena šalia kitos. Ir pirmą kartą po vakar dienos pasijaučiau saugi ir laiminga glėbyje žmogaus kuris mane tikrai besalygiškai myli. Tokią kokia esu. Ir tą akimirką pažadėjau sau niekada neiškeisti jos į jokį vaikiną.
-Keite? ,- ištariau tyliai. Miegi? Nesulaukusi atsakymo patogiau įsitaisiau ir viena ranka apsikabinus ją per kaklą pirmą kartą po savaitės nugrimzdau į ramų, gilų miegą, net jeigu miegoti ir buvo likusios kelios valandos, kuomet pasaulis atgis ir ims judėti įprastu tempu ir nebegalėsiu ramiai miegoti. Tuo ir mėgau 4 valandą ryto. Aplink buvo visiška ramybė.
ESTÁS LEYENDO
Turėjo būti ne taip
Romance17 metų merginos Kleirės gyvenančios New York'e gyvenimas kaip eilinio paauglio. Sunkiai sekasi su mokslais, nelabai pritampa mokykloje, neranda sau vietos gyvenime. Tačiau vieną dieną autobusų stotelėje ji sutinka vieno turtingiausių šalies vyrų sū...