Днес се събудих от слънчевите лъчи нахлуващи в стаята ми.Погледнах часът и беше 08:00.Закъснявах за училище.Веднага станах и отидох до стаята на Лора (най-добрата ми прителка) и тя спеше.
-Лора,Лора ставай закъсняваме за училище!!-развиках се.
-Защо викаш,по дяволите?!Няма да ходя на училище!А сега излизай от стаята ми!-беше доста ядосана.-Сега!-добави.
Тя често отсъстваше от училище и това не харесвах в нея.
Отидох до моята стая и се облякох.Облякох черна тениска,къси дънкови панталонки и обувки на Adidas Neo. Слязох долу направих си зърнена закуска и я изядох набързо.Взех си раницата и излязох.
Вървях,вървях и стигнах до училището ми.Влязох и не видях никой.Качих се на 5-ти етаж и влязох в кабинета по физика.Там имаше само два човека.Директорът и госпожата.-Ъъъ,госпожо закъснях ли?-попитах учудено.
-Не,още не са пуснали учениците от предния вход.А ти как влезе?
-През задния вход.
-Добре,тогава отиди и кажи на охраната да пусне децата от предния вход.
-Добре.-излязох от стаята и се запътих към стълбите.
Слязох и видях охраната и им казах да пуснат предния вход.
-Не можем!-казаха ми грубо.
-Госпожа Уиндълсъм каза.-развиках се.
Те пуснаха предния вход и почти не ме прегазиха всички.Все едно най-красивото момче е дошло в училище.Изчаках всички да влязат по стаите.Започнах да вървя по коридора и видях едно секси объркано момче.
-Извинявай,знаеш ли къде е кабинета физика?-попита с плътен глас.
-К'во?На мен ли говориш?-На мен ли говореше или на мен така ми се струваше?
-Да.
-Ела.-показах му я и влязохме заедно.
-Ето те,Габриела!Сядай си на мястото!
-Добре,добреее...-промърморих.
-А и новия ученик.Деца представям ви новия ученик-Дилън О'Браян.
О,боже мой той е толкова...авв
Дилън POV
Това момиче,което ми показа стаята беше доста секси.100% щях да я вкарам в леглото.Но аз не съм такъв.Госпожата ме настани да седна до нея.Влюбих се.Това момиче имаше неуписуема красота. Написах ѝ бележка и я дадох.
Габриела POV
Той ми даде бележка на която пишеше:
"Да се чупим след този час,красавице."
Омг,той да не ме нарече красавица?!Нямаше да приема,но като се замисля няма как да му откажа,хъх.
Отговорих му "става" .
Часът свърши и излязохме от училището.Той ме хвана под ръка.-Ъъъ,какво правиш?-настръхнах.
-Добре,щом искаш...-пусна ме.
-Не,нямах това в предвид...ъгх-в този момент се мразех.
Той ме хвана за ръката и започнахме да тичаме.Отидохме на една поляна и легнахме.Той започна да...
Авторска бележка:
Е,надявам се да ви хареса като за първи път.🙌Оставяйте мненията си долу в коментарите. ❤👇
YOU ARE READING
Me & He/Аз и Той
RomanceЗдравейте!Казвам се Габриела.На 17год. съм и съм осиновена.Хората,които ме осиновиха ме изхвърлиха от домът им.В един необикновен ден г-жата ни съобщи,че ще имаме нов ученик.Казваше се Дилън.А врагът на всички беше Виктория.Тя беше гадже с брат ми,н...