İntikam Vuruşu

4 1 0
                                    

Arabadaydık.Açıkçası onu sevmiştim.Radyoyu açtım.Şansıma Amy Winehouse'dan Rehab çıkmıştı.O benim en sevdiğim sanatçıydı.Onu ölümünün ardından hemen Janis'in yanına gitmiştim.Mitch ve Janis çok iyi insanlardı.Kızlarıda onlara çekmişti...Ricardio eskileri yad ettiğimi anlamıştı."Sen Amy Winehouse'u seviyorsun.""Evet,o yaşarken en iyi dostlarımdan biriydi.Aynı sokakta yaşadık,aynı yemekleri yerdik...Tabi bunlar yıllar önceydi,hatta benim ailem öldüğünde onlarda kalmaya başlamıştım,Hank ile evlendikten sonra onlardan ayrıldım.Bir gün bana "Bir kadın nasıl güçlü olabilir" diye sordu.Ben de "Eğer beden gücünü umursamayıp karakter gücünü düşünürse bir kadın güçlü olur.""Peki AmyB,(isimlerimiz aynı olduğu için o bana AmyB,ben ona AmyW derdim.)sence ben güçlü müyüm?""Sen tanıdığım en güçlü kadınsın."Ricardio bu söylediklerimden sonra sadece bunları söyledi."Ruhu umarım cennettededir.""Umarım."

Evine geldiğimizde biraz korkmuştum.Dışı terkedilmiş bir evi andırıyordu.Ama içeri girdiğimizde adeta cennete gelmiştim.Akşam oluyordu.Yemek yedik.Sonra Ricardio uyudu.Bende telefonundan haberlere bakmak istedim.İlk manşette bu vardı.Bir haftada 56.000 kişi,Aman Tanrım!Şeytan insan olarak yeryüzüne indi gibi haberler gördüm.Herkes dua mesajları göndermişti.Ama ben her iki cehennemdende kurtulmuştum...Birden mesaj geldi...İnanamıyorum...

İntikam VuruşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin