Annyeong!!! Mianhe readers!! Soo sorry!! Lme jgak arr kan Chimmie tak Update....actually Chimmie out of idea nk buat permulaan story tu...kalau kat pertengahan Chimmie dh boleh bayang dh ape akan jdi but Chimmie mmg fail sikit bab nk mulakan story ni hihi...but gwaenchana!! Chimmie dh dpt dh idea nk buat...Maybe lepas raya or time cuti raya tu Chimmie akan Update...Double Update!!! Soo sabar lah menanti ya wahai readers sekalian~~
One more thing..korang kene bace ni...maybe korang akan nangis or maybe korang rase biase je..but Chimmie mmg nangis arr bace ni...ni pasal EXO...ade sorang FL wechat Chimmie update kat Moment wechat dia...serius macam real!! Macam mmg betul betul EXO yg ckp...korang bace erkk..
' Hey leader Kim . Hahaha . Takpe aku lagi tua dari kau ? ? Ingat tak masa dulu ? Kita sama-ii leader . Kau jaga EXOK , aku jaga EXOM . Last kita jumpa 2014 kan ? Aku minta maaf aku tinggalkan korang tanpa beritahu . Aku tahu korang terkejut . Mianhae .
Annyeong ! I'm Xi Luhan . Haha . Sehun-ah . Naneun bogossipeo ! Okay tak ? Dapat sesuaikan diri ? Mesti hati kamu dah kuatkan ? You're strong . And Suho . Terima kasih sebab tidak jatuh . EXOLs masih sokong EXO kan ? So teruskan bersatu ya ? YiXing-ah . Terima kasih sebab kotakan janji kau . Terima kasih sebab tidak tinggalkan EXO . Terima kasih sebab bertahan walaupun kau selalu sakit . Aku tahu kau penat . Aku tahu kau penat dengan semua ini. Tapi kalau tak ada kau , mungkin lagu EXO dah tak ada versi Chinese ? Aku tahu kau selalu rasa nak jatuh . Manakan tidak . Kau lah member Chinese yang terakhir yang masih kekal dalam EXO . Terima kasih sebab kau kuat . Eh dah banyak aku membebel . Biar Tao pulak yang menulis .'
' Annyeong ! I'm Huang Zi Tao . Eh Z.Tao . Greatest Chinese Singer . Hahaha . Hyung-nim . Eh , Sehun , Kai . Ingat aku hyung korang berdua . Werkk ! Tao happy sebab pernah jadi maknae EXOM . TErima kasih sebab pujuk Tao bila Tao takut hantu . Tao rindu sangat nak pergi pantai . Tao rindu semuanya . Bila kat Shandong , Tao selalu teringatkan EXO . Bila Tao practice , mesti Tao sedih . Dulu Tao practice dengan EXO tapi sekarang Tao practice sorang-ii . Sedih kan ? Hahaha . Tao minta maaf . Tao tau Suho hyung terbeban dengan semua ini . Tapi Tao bersyukur hyung masih berdiri atas stage . Dan Tao happy dapat join EXO'LuXion walaupun cuma sekejap . Tao happy sangat hidup sebagai ahli EXO . Tapi Tao takut sangat masa Tao left . Ramai fans bash Tao . Ramai yang unfollow Tao kat instagram . Tapi Tao faham , salah Tao kan ? Bila setiap kali birthday member EXO tiba . Tao selalu belikan hadiah even tak dapat bagi . Hadiah tu dah berpuluh dah kat rumah Tao . Tao simpan dalam bilik Tao . Ada masa Tao bagi okay . Hyung-nim . Nak tahu tak ? Dulu kita OT12 kan ? Sekarang cuma OT9 . Hanya tinggal kenangan kan ? Tapi jangan risau . Kita ... akan kembali bersama . Yes . Kami bertiga akan masuk EXO semula '
' okay . Kembali kepada dunia galaxy . Haha . Korang tahu tak ? Bila tiba saja hari debut EXO . Kris akan tengok MV EXO dekat Youtube . Tapi kenapa lepas kami bertiga keluar . Tarian korang semua dah tak bertenaga macam dulu ? Macam Growl ? Overdose ? Wolf ? Heyy . Rindu Kris eh ? HAha . By the way . Kris selalu menangis . Menangis teringatkan korang . Bila Kris sorang-ii . Kris stalk gambar EXO dekat google . Sing For You era . Call Me Baby . Love Me Right . Oh ya , EXO sudah ada lagu Japan eh ? Ee mana aci ! Whatever . Guys . Dah pernah dengar lagu Kris ? Bad Girl dengan Greengirl house ? Best tau . Rugi tak dengar . Lay . aku suka lagu kau . Apa ? Monodrama . Best . Hebat arr suara kau . Tapi . Aku ada dengar kau pengsan masa dekat Go Fighting . Asal kau tak jaga diri huh ?! Sian Suho risaukan kau . Haha . Okay kita beralih pada Luhan balik .
Yo yo man . Haha . Guys . Rindu aku tak ? Tak rindu ? Sampai hati . Eheh . Sehunnie . Hyung minta maaf sebab tak dapat teman kamu . Hyung minta maaf tak dapat pujuk kamu bila kamu menangis . Hyung tak dapat teman kamu beli bubble tea . Hyung .. rindu Sehun yang dulu . Sehun yang nakal , childish . Hyung minta maaf tak dapat tidur dengan kamu selama ni . Tapi hyung percaya . Suho hyung jaga kamu lebih baik dari hyung kan ? Haha . Okay go to the last . Gucci world !
Tao is back . Eh ? Nangis dah ke ? Dah stop . Hari ini hari happy kita . Lap air mata tu . Hati Tao sakit tengok EXO nangis . Jangan risau . EXO akan jadi macam dulu . OT12 . Kita sentiasa SATU kan ? EXO Saranghaja , WE ARE ONE ! '
"
Lay tersenyum . Akhirnya hajat dia tercapat . " Kita kembali bersama ? Again ? OT12 ? WE ARE ONE ? SARANGHAJA ? " Lay
" Yes . OT12 again . Forever . We Are One . EXO Saranghaja " Kris menjawab pertanyaan Lay .
The reality is....even if i read this many times...but i still crying hard because of this!! *tears*
Okay~~ semoga berjumpe lagi readers sekalian~~
ChimmiePark
Sign out *peace*
YOU ARE READING
[Very² Slow Update] He Or Him : Triangle Love [P.J.M /K.M.G]
Hayran Kurgu♂Jimin & HyuEun♀ Jimin : hishh!! Lain kali kalau jalan tu guna mata faham!!! HyuEun : fa-faham m-mi-mianhe ♂Mingyu & HyuEun♀ HyuEun : gomawa sebab selamatkan saya Mingyu : my pleasure~ Diantara Si Bad Boy Jimin dan Si Mr.Hero Mingyu...siapakah yan...