Muahahah uzun bir aradan sonra biz. Diğer hikayemize yüklenmiştik. Ve bu biraz sıkıcılaşmıştı. Manyak bişey oldu bu zaten hikayeyi beğenen varsa yorum atsın vallaha teşekkür edicdm bir karakteri de o yapıcam kesin şimdi best hayranımız kankimiz eski adı capkinjojuk du yeni adını unuttum o atlar beğğn beğğn der ama ne yapalım burdan ona saygılarımı yolluyom. Yazmaya başlıyom. İyi okumalar ponçiklerim.
Düzenli olarak gelen bir sesle gözlerimi açtım. Bilinçaltımda canlanan ceylin midir ceylan mııdır o manyağın ağzımı dikmesi ile ilgili olan anılar aklıma depişti. Gözlerimi zar zor açtım ve beyaz duvara baktım. Kafamı etrafa çeviridm ve yanımda kimse olmadığını görerek depresyona girdim.
Tam hönkürerek ağlıyacaktımki bir baktım ağzımı oynatamıyoum. Aman tanrım didim. Daha doğrusu onu da diyemedim. Ağzımı oynatamıyom lan. Panik dalgası vücudumu ele geçirirken serumu kolumda çekip attım. Demeyi çok isterima ama yemedi serumşa birlikte ayağa kalktım ve serumu da tutarak kapıyo doğru yürüdüm.
Dışarı çıktığımda bir adet Sergio vardı karşımda. Allah allah dedim bu o bigboy la evlenip Natalia denen sürtük karıyı kuma almamışmıydı ve balayında deiller miydi. Neyse dedim. Hayat acı dedim. Bunları da atlatacan Yaşam dedim. Dayan dedim. Ve sergio nun yanına gidip konuşmaya öalışarak garip garip sevişen ornitoreng seşeri çıkarmaya başladım. Nesli tükenmek üzere olan bir arizona kertenklelei gibi bakarak.
"Ne diyon amq" dedi ben şok bu brezilyalı değilmiydi lan nasıl öğrenmiş türkişçe anlamadım. Bir de küfür ediyo bacaksız. Şimdi bacaksız dediğime bakmayın adam siz diyin 1.80 ben diyim 1.90. Bacaklar benden güzel. Diye adama yavşarken sol omzumda melek kıyafeti giymiş bigboy belirdi.
"Milletin kocasına yavşamak çok günah. Cehennnemin dibine gidecen vallaha gız" dedi.
Şeytan kıyafeti giymiş olan da diğer tarafta belirip:
"Senin bacaklarını kırar eline veririeim. Eline alır götüne sokarım sürahi gibi gezersin. Sen nasıl ben kocama bakıyon bok gözlü. Senin ben saçını başını yolarım gızz." Diyip elindeki sopayla kafama kafama çatır çutur vurdu.Elimele sergio ya dönüp 3 kelime işareti yaptım. Yerli mi yabancı mı dedi aq biz burda sessiz sinema mı oynuyoz şurda bişey anlatıryoum diye ana bacı sövdüm tabi bu yine anlamadı ardından kafasının ortasına bastırarak yanında geçtim. (arkadaşlar şuan sergio ya çok sinirliyim bütün kızların kalpleriyle oynadı ardından giçbirşey olamamış gibi insta ya natalia denen karıyla öpüşürkenki fotolarını kotup falan duruyo. O yüzden onu kınıyorum ve onu yakımda öldürürvem muajajajja)
Kafamı bir sağ tarafa çevirmiştim ki bana doğru uçan sarışın uzun ne olduğunu anlayamadığım bir varlık geçti gözümün önünden. Bir an öldüm de beyaz ışığı gördüm sandım ama değilmiş o Sonmidilliymiş.
Bana sarıldı tabi ben iptal dedim sen kim bana sarılmak kim son midilli ve o anda farkettim ki ağzımın dikişi Sonataşqmla birlikte birden açılmış ağzım iyileşmişti. Allah allah dedim sonunda başıma büyülü bişeyler geldi dedim.
"Seni çok merak ettim Yaşam iyisin değil mi?" Of sus be slk şy.s.s bakışımı attım.
"Kim? Ben mi iyi olmıycam saçma saçma konuşma Sonat Yazılan ya o Ceylan mıdır ne boksa Allah onunda belasını versin herneyse o bana şeyaptı diye şeyolcak halim yok ya benim aq. Sahi ona noldu şuan?"
"Karantina altına alınıp imha edildi."
Oh be iyi olmuş lan başkalarınında başı yanmaz en azından şimdi. Sonra tuttu kolumdan haşin erkeğim benim dedi kız isteme var bu akşam hazırlan dedi.
Bir an Sonat eline alcak çiçek çaklıt gelcek beni istiycek sandım ama hayaller hayatlar be güzelim bigboy a Sergio yu istemeye gidiyomuşuz akşam.
Gittim eve dedi Chocolate nirdeydin hatun ulan benim başıma neler geldi haberin yok kafir diycektim ama baktım Hayal orda sek sek oynuyo vazgeçtim şimdi bunların keyfi yerinde burda nasıl olsa ne gerek var bozmaya.
"Akşama bigboy a Sergio yu istemeye gidicez beni hazırlayın o yüzden bakıyım kankişkeytolar." Chocolate beni hazırladı Hayat hala sek sek oynuyodu.
Saat 7 de çıktım evden Sonat geldi beni Porshe si ile aldı evden aman tanrım didim Sonat didim bu ne zenginlik böyle didim Natalia ya naptınız lan didim.
"Sergio ile Perry'nin arasındaki büyük aşqı anlayıp aradan çekilmeye karar verdi. Kendini jimnastiğe adayacakmış artık." Valla helal kıza ben de sandıydım sülük gibi yapıştı Sergio aşqıma ayrılmıycak dibinden ama artık Sergio instaya attığı sadece don giymiş olduğu fotosunun bitaraflarına Natalia yı değil bigboy u etiketleyecekti.
Gelmiştik Sergio'nun evine bigboy dışarda elinde çiçek çaklıt bizi bekliyodu çaldık zili açtı sergio kapıyı meğer bigboy için istanbulda ev almıştı vay be aşka bak anasını satıyım.
Geçtik içeri oturduk koltuğa sergio'nun babasının karşısına Sonat geçti başladı lafa "Allahın emri peygamberin kavliyle kızınız Sergio'yu oğlumuz Perry'e istiyoz. "
Adam kalktı ayağa dedi "geçler birbirini görmüş beğenmiş kalk oğlum gelini öpebilirsin." Bigboy kalktı sergio yu alnından öptü arkadanda only you müzüğü çalıyodu. Sonata yaklaştım kulağına fısıldayarak dedim napıyoz mk biz burda neler dönüyo yaw herkes ayrı bi mal yahu o da dedi boşver keyfine bak.
Sonra sergio kahveleri getirdi ama hiç hoş değildi çünkü bigboy un kahvesine tuz atmış ve bigboy kahvesini üstüme kustu.
Kaltık Sonatla evimize giderken bi baktık ki Porshe sini biri boydan boya çizmiş yazık oldu be arabaya. Sonat bunu görünce tabi garibim başladı ağlamaya yoldan geçen bşr amca yolumuzu gösterdi birdaha da size atta yok dedi....
Herneyse böyle olmadı cebimden çıkarttım bir gözyaşı tüpü tuttum sonatın gözünün altına dedim buna ağla o da niye dedi açıklama yapmayınca omuz silkti ve ok dedi içine gözyaşlarını akıttı.
Öyleyse mission 1 is completed bitches B|
Geriye kaldı iki gözyaşı tüpü nihahahhahahah piç sımayl piç sımayl piç sımayl gelsin şöhret gelsin money yoye!!!/Devam edecek /
Bölüm 2 yazarınız tarafından yazılmıştır bebeler hadi hoşça kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZA DOĞRU
ЮморWattpad'de bildiğiniz tüm romantik kurgulu kitapları unutun! Çünkü onların hikayesi, bambaşkaydı... ♧♧♧ Sıradan ve komik bir kız; Yaşam Çizilen. Kızların hastası olduğu, ünlü bir şarkıcı; o bir Sonat Yazılan. Kaderlerini ne birleştirdi dersiniz? Bi...