I love yOu more than I can say

525 54 7
                                    

Episode 6

Tr: ​ေနာက္​ႏွစ္​ပတ္​​ေလာက္​ဆို ပထမလပတ္​ စာ​ေမးပြဲ ပီးမွာဆို​ေတာ့ စာ​ေမးပြဲအပီး ​ေနာက္​တစ္​ပတ္​မွာ ၿပိဳင္​ပြဲတစ္​ခု႐ွိပါတယ္​။ သီခ်င္​းအဆိုၿပိဳင္​ပြဲ ပါ။ တစ္​​ေက်ာင္​းလံုးကလည္​း ပါဝင္​ရမွာပါ။ ၿပိဳင္​ပြဲ ပံုစံကဘယ္​လိုမ်ိဳးလဲဆို​ေတာ့ အတန္​းတစ္​တန္​းကို ပထမဆု ဒုတိယဆု တတိယဆု နဲ႔ ႏွစ္​သိမ္​့ဆု ၃ဆု​ေပးမွာပါ။ ​ေနာက္​ဆံုး အတန္​းတိုင္​းရဲ႕ ပထမဆု​ရတဲ့အဖြဲ႔ေတြထဲကမွ ​ေနာက္​ဆံုးအ​ေတာ္​ဆံုးအဖြဲ႔ ကို တစ္​​ေက်ာင္​းလံုးရဲ႕ ပထမ​ေပးမွာပါ။ သီခ်င္​း အဆိုခ်ည္​းပဲ မဟုတ္​ဘဲ ........... performance ​ေတြ ပါ ပါရမွာပါ... တစ္​​ေယာက္​မက်န္​ မပါမဖစ္​ ပါရမွာ ဖစ္​လို႔ အ​ေကာင္​းဆံုး​ေလ့က်င္​့ဖို႔​ေမွ်ာ္​လင္​့ပါတယ္​။ ဒီၿပိဳင္​ပြဲ႐ွိတဲ့အတြက္​ လပတ္​စာ​ေမးပြဲ တစ္​ခုကို ျဖဳတ္​​ေပးမွာဖစ္​ပါတယ္​။ အဖြဲ႔တစ္​ဖြဲ႔မွာ လူ၃​ေယာက္​ ႐ွိရမွာဖစ္​လို႔ ကိုယ္​့ partner ​ေတြ ကိုယ္​႐ွာရမွာပါ။ စာ​ေမးပြဲပီးမွ အဖြဲ႔​ေတြရဲ႕ partner ကို ​ေရြးခ်ယ္​ၾကရမွာပါ။ ဆု​ေပးတဲ့ စနစ္​က​ေတာ့ ဆရာ ဆရာမ​ေတြရဲ႕ Voting system နဲ႔ အႏုပညာ႐ွင္​​ေတြရဲ႕ Voting system ဖစ္​ပါတယ္​.... အႏုပညာ႐ွင္​ ​ေတာ္​​ေတာ္​မ်ားမ်ားကို ဖိတ္​​ေခၚထားတာဖစ္​ပါတယ္​။ ဒီၿပိဳင္​ပြဲကိုလည္​း အႏုပညာ႐ွင္​​ေတြနဲ႔​​ေက်ာင္​းအုပ္​​ေတြ​ေပါင္​းလုပ္​တာဖစ္​လို႔ ​အတတ္​ႏိုင္​ဆံုး နဲ႔ အ​ေကာင္​းဆံုး ယွဥ္​ၿပိဳင္​​ေပးၾကပါ....

YG: Wow...လပတ္​စာ​ေမးပြဲတစ္​ခု​ေတာင္​ ျဖဳတ္​​ေပးထားတာဆို​ေတာ့ ႀကိဳးစားၿပိဳင္​ရမွာ​ေပါ့...
ဟီး..ဟီး...

Hana: Wow...အႏုပညာ႐ွင္​​ေတြ​ေတာင္​ ပါတယ္​ဆို​ေတာ့ ​ေပါ့ပ်က္​ပ်က္​ၿပိဳင္​လို႔ရတဲ့ ၿပိဳင္​ပြဲ ​ေတာ့မဟုတ္​ဘူး။ ​ေသခ်ာႀကိဳးစားၿပိဳင္​ရမွာပဲ...

Tr: ကဲ...ကဲ...​ေက်ာင္​းသားစာရင္​း​ေခၚမယ္​...

ဆရာမလည္​း ​ေက်ာင္​းသားစာရင္​း​ေခၚ​ေတာ့ Bam Bam အလွည္​့လည္​း​ေရာက္​​ေတာ့

Tr: Bam Bam....

Bam: ႐ွိ...

Tr: ဟယ္​...Bam Bam က ဒီဇိုင္​း​ေတြဘာ​ေတြ ​ေျပာင္​းလို႔ပါလား? အခုလို႔က်​ေတာ့လည္​း ငါ့သမီးက လွသားပဲ...​

I Love yOu More Than I Can SayWhere stories live. Discover now