Bitka za crveni zamak

86 9 4
                                    

"Predaj mi zamak imam više ljudi i konjanika nemate šanse."

"To cemo još vidjeti."

"Kako zelis, NAPAAAAD!!!!"
Tisuću konjanika je krenulo u napad.

Sve je odjekivalo od topota crnih vranaca prekrivrenih celicnim oklopom.

Strijelci su gađali sa zidinama ali nisu bili bas uspjesni.

Konjanici su se zaletili sa velikim mačevima i bez problema pobjede prvu flotu vojnika

PRESTANI,čuje se glas sa zida kapetan im da znak da prestanu napadti.

Sa zida John(vođa zamka) poviče: dogovorimo se,pusti moje ljude i moju vojsku uzmi zamak,Netrebaju ti moji ljudi dobit ćeš mene i zamak.

Dobro dogovor.Dovede ga ispred sebe i uzme mač i kaže jesi spreman da umreš
,uzme mač i pripremi se da mu odrubi glavu ali u taj ćas strelica mu prođe kroz grkljan ispusti mać i sruši se na zemlju.
Nitko nije znao tko ga je pogodio a zatim iz šume izađe vilenjak sa lukom i strijelom i kaže ja sam.

Zamak pripada meni ovo su uvjeti ako mi se pridružite vaši konji će živjeti bolje nego što ste vi prije
hahhahah(nasmije se)

.Samo da se mi dogovorimo imat će te plaću i imat će te hrane i pića koliko god hoćete,imamo li dogovor.
Imamo znaći sada sve zajedno ima vas 2500 pješaka i 1250 konjanika,750 vaših strijelaca

,a od moje vojske vilenjaka imam 1750 pješaka malo manje od 1000 konjanika i 1250 strijelaca.

Popne se na zidine dvorca i kaže: Hoćemo li osvojiti sve okolne gradove.

"HOCEMO"!!!
"Hocemo li osvojiti cjeli svijet"!!!

HOCEMO!!!!!

"Hoćemo postati najveći osvajaći na svjetu"!!!

HOCEMO.
LONG LIVE THE KING(živio Kralj) ,LONG LIVE THE KING,LONG LIVE THE KING!!!!!

LONG LIVE THE KINGWhere stories live. Discover now