Vakarėliuose būna visko. Nuo meilės scenų iki išdaigų. Tad norint nutraukti meilės sceną vakarėlio metu, reikia iškrėsti išdaigą. Tokį dalyką sugalvojo girtų žmonių grupelė, kurią sudaro Charlis (sk. Ne ,,č" o ,,ch". Atsiminkit), Siueza ir Teo. Jie sugalvojo, jog paskambinę Titui pasakys, jog Sueza iškrito iš antro aukšto balkono. Bet Teo buvo sugalvojęs versiją su langu. Charlis manė, jog iškristi pro langą nėra taip tikėtinai, kaip iš balkono. O jeigu Siuezą prispaustų koks storas vaikas prie atydaryto lango, ir norėdamas ją pabučiuoti per daug pasilenkė link jos veido taip nustūmdamas ją. Taip, storų žmonių viena iš didžiausių problemų. Charlis nieko nelaukęs paskambino Titui. Po skambučio atmetimo grupelė garsiai nusijuokė. Jie visi žinojo, kuo Titas užsiiminėjo dabar. Bet Charlis nepasidavė. Į antrą skambutį Titas atsiliepė. Vaikinas vos išsilaike benusijuokiant bepasakojant istoriją apie Siuezos iškritimą. Pabaigęs skambutį, pradėjo juoktis.
-Tuoj ateis mūsų krušimosi didvyris,-sukikeno Charlis.
-Puiku!-surėkė Teo,-Siuz, eik gulkis netoli balkono.
Siueza pakluso jam. Charlis paėmė iš Lopo šaldytuvo kečiupą, ir juo apipylė Siuzę.
-Turėtų suveikti,-sukikeno Teo.
Išgirdę jiems pažįstamos porelės balsus, jie greitai pritupė prie Siuzės.
-Aš tuoj rimtai apsiverksiu,-sumurmėjo Teo.
-Neišverk tik savo alkoholio ant manęs,-pavartė akis Siuzė.
Jai teko greitai sustingti, nes prie jų pribėgo Titas su Denise.
-Jėzau,- sušnibždėjo Denė, pamačiusi Siuzę kečiupo klane.
-Jūs bent greitąją iškvetėt?-surėkė Titas.
Vaikinai nekaltai papurtė galvas.
-Idiotai!Ji neteko daug kraujo!Debilai!-riejosi Titas.
Matyt gera draugė jam buvo Siueza.
-Nurimk, pulsas dar užčiuopiamas,-sumurmėjo Charlis, stengdamasis nenusijuokti.
-Nurimti? Tu man sakai nurimti? Tai tuoj žinok ir pulso neužčiuopsi!-toliau be gailėsčio rėkė Titas.
-Aš iškviesiu greitąją,-sumurmėjo Denė.
Ir tada jie neišsilaikė. Nuaidėjo trijulės be galo garsus juokas. Teo pasikūkčiodamas iš juoko, metė tuščią kečiupo pakuotę į pasimetusį Titą. Siuzė verkdama nuo juoko, bandė nulaižyti tą kvailą padažą nuo savęs. Jų juokas neprilygs niekam. Grupelė raitėsi ant žemės net nemanydami atsistoti ir nurimti. Jiems buvo nė motais, jog prieš juos stovi tikrai susinervinusi pora.
-Jūs supysti suskiai,-sumurmėjo Titas, numesdamas tą pačią pakuotę Charliui į galvą.
Tas tik dar labiau pradėjo juoktis.
-Jie gal kažko prisirūkė?-sušnabždėjo Denė, prieidama arčiau Tito.
-Suprasi tu debilus,- papurtė galvą jis.
Dar šiek tiek parėkęs ant super-galingosios trijulės, Titas suėmė Denės ranką ir nusivedė ją atgal į vidų.
Siuzei, Charliui ir Teo prireijė gerų dešimt minučių atsipeikėjimui. Jie lėtai atsistojo nuo žemės vis dar karts nuo karto pakikendami.
-Aš esu labai lipni ir dvokiu pomidorais,-nusijuokė Siuzė.
-Bet pripažink, buvo verta to,- vis dar kikeno Teo.
-Oo taip.
Nusivalę žolę ir dar truputį pasijuokę išsitraukė savo išmaniuosius.
-O šūdas,-nusikeikė Charlis,-jau beveik keturios. Mes turime būti prie mašinų.
Jie greitai nubėgo į jų susitikimo vietą. Trūko tik Amelijos.
-O kur Amelija?-paklausė Siuzė.
-Ji susirado kažkokį vaiką tai dabar krušasi kažkur pamiškėj,-pavartė akis Zoe.
-Oh, puiku,- sumurmėjo Teo.
Jo akyse buvo menkas nusivylimas, kaip ir širdyje. Teo žinojo, jog jie tik draugai, bet jis vis tiek jautė jai kažką daugiau, nei draugystę.
-Nagi, Teo, turėtum susitaikyti, jog tau nesiseka su nerginomis,- pasišaipė Titas.
Matyt jis vis dar buvo kiek piktas dėl šios trijulės išdaigos. Jam vis dėlto rūpėjo Siuzė ir tikrai nenorėjo jos prarasti.
-Fui, Siuz, tau reikia nusipraust,-pasakė Zoe užsikimšusi nosį.
Sueza tik nusivaipė.
-Negi nemėgsti pomidoriukų? Ypač vogtų?
-Lopo šaldytuvas nesiskaito,-iškišo liežuvį mėlynplaukė mergina.
Siuzė dramatiškai atsiduso.
-Tai, mes miegosim mašinose?-nukreipė temą Charlis.
-Taip, nes name kambariai užimti,-pavartė akis Frėja.
-Oh, puiku. Kas miega lauke?-sušuko Denė.
Teo pakėlė įnirtingai ranką.
-Matosi, kad Fel kraujas teka tavyje,- prunkštelėjo Charlis.
Teo linktelėjo.
-Na, rankšluosčio vėmimui neturim, tai miegosi nuogas,-atsiprašomai žvilgtelėjo į Teo Zoe.
-Aš tuoj tavo sarkazmą sukišiu tau į lytinį organą,-sumurmėjo Teo, atidarydamas savo mašinos bagažinę.
Iš ten ištraukė pagalvę.
-Pagalvė iš kambario. Praktiška,- lunjtelėjo galva Titas.
-Praktiški žmonės renkasi kambarį,-sucypė Teo ir atsigulė ant kiek drėgnos žemės. Visi kiti, kiek paspoksoję į Teo, išsiskirstė į savo mašinas.---
643 žodžiai.
Vūp vūp!!!
BINABASA MO ANG
Galimybė Laukti
RandomPrasigėrusi istorija apie viską, ko galėtume sulaukti šiame gyvenime, jei tik kas duotų mums galimybę laukti. Dilogija su ,,Aukštyn Kojom", kuri skęsta kažkur fėbės platybėse. ĮSPĖJIMAS: Nebijokit laukti (viena iš mūsų žiauriai ilgai ir tingiai rašo...