Καθισαμε λιγο να τα πουμε πριν βαλουμε να δουμε ταινια. Τους συμπαθησα ολους παρα πολυ και με την Lottie γιναμε πολυ καλες φιλες. Μετα απο λιγη ωρα αποφασισαμε να δουμε επιτελους την ταινια. Θα βλεπαμε το "καλεσμα". Ηταν αρκετα τρομακτικο. Καθομουν αναμεσα στην Lottie και στον Niall. Λογικα καταλαβαινε ποτε τρομαζα επειδη πεταγομουν και εκεινος γελουσε σιγανα. Με ειχε αγκαλιασει και ενιωθα τοσο ομορφα... Μετα απο ωρα τελειωσε η ταινια και ο Niall με αφησε... Γαμωτο! Τελος παντων. Ειχε περασει η ωρα και τα παιδια αποφασισαν να φυγουν. Αφου εφυγαν πηγα να βαλω πιτζαμες για να κοιμηθω. Ευτυχως προλαβα και ντυθηκα πριν ερθει ο Niall στο δωματιο, δεν ηθελα να με δει με τα εσωρουχα. Ηρθε μετα απο λιγη ωρα. Μαλλον εκανε μπανιο γιατι οταν μπηκε στο δωματιο φορουσε μονο μια πετσετα στην μεση και τα μαλλια του ηταν βρεγμενα. Για καποιο λογο ντραπηκα.
Ν- Τι κοιτας;
Α- Εεε... τιποτα.
*Χαμογελασε και ηρθε κοντα μου.*
Α- Δεν θα ντυθεις;
*Τον πειραζω ενω στεκεται μπροστα μου κοιτοντας με.*
Ν- Μπαα, καλα ειμαι και ετσι.
Α- Αα, χαιρομαι.
Δεν απαντησε. Ηρθε, με αγκαλιασε και επειτα πηγε να ξαπλωσει στο κρεβατι του.
Ν- Καληνυχτα πριγκιπισσα.
*Ειπε και εκλεισε το φως.*
Α- Καληνυχτα.
*Απαντησα και επεσα για υπνο.*
Το επομενο πρωι ξυπνησα και ανοιξα το κινητο μου να δω τι ωρα ειναι. Χμ... ειχα ενα μυνημα. Ποιος να το εστειλε; Ααα, η Lottie. Μου εστειλε για να με ρωτησει αν μπορω να κοιμηθω σπιτι της αποψε. Της ειπα να ερθει να με παρει στις 7:00 το απογευμα.
Μετα εκλεισα το κινητο μου και πηγα να ντυθω. Μαλλον εκανα φασαρια γιατι ξυπνησε ο Niall.
Ν- Γιατι τοσο νωρις;
Α- Παντα τετοια ωρα ξυπναω.
Ν- Μα χθες ξυπνησες το απογευμα.
Α- Ειχα ξυπνησει το πρωι αλλα ξανα κοιμηθηκα.
Ν- Ααα, μαλιστα.
Α- Θα κοιμηθω στην Lottie αποψε.
Ν- Γιατι;;;
Α- Τι γιατι; Απλα κανονισαμε να κοιμηθω εκει.
Ν- Και εγω θα κοιμηθω μονος μου;
Α- Δεν ξερω.
Ν- Πφφ... καλα.
Α- Ελα μην μου στεναχωριεσαι, για ενα βραδυ θα ειναι.
Ν- Ναι αλλα θα με αφησεις μονο μου.
Α- Μονο για αποψε.
Ν- Θα μου λειψεις.
Α- Και μενα αγαπη μου.
*Του ειπα και τον φιλησα στο μαγουλο.*
-----------------------------
BINABASA MO ANG
Daydream (N.H)
Fanfictionεχεις ερωτευτει ποτε καποιον? καποιον που να σε πληγωνει συνεχεια? εκεινον που παντα σου λεει ψεματα? σε κανει να πονας... ομως ποτε δεν τον αφησες, ησουν παντα εκει. Ηξερες οτι αυτος ειναι το μελλον σου. Οσο και να πονας ξερεις οτι αξιζει πολλα.. ε...