Ξυπναω το πρωι με το κινητο στο στηθος . Μιλουσα ολη νυχτα μαζι της . Οπως τοτε που ημασταν φοιτητες και της την επεφτα . Της ελεγα οτι θελω να την γλυψω και οτι μου αρεσει το στηθος της . Χηδαιος και μαλακας . Δεν μπορω να πω οτι το γουσταρε και ιδιαιτερα αυτο . Νομιζε οτι ημουν μεθυσμενος . Παρολα αυτα αντι να εχει κακη σταση απεναντι μου τα εκανε περα.
Δεν θελω ρομαντισμους της ελεγα εγω .. ο ιδιος που την πηγα στο αστεροσκοπιο , που την πηγα στην παραλια που την πηγα στο δασος και της ελεγα οτι κραταω οτι μου εδωσε για να μου θυμιζουν εκεινη .. ο ιδιος που της ελεγε οταν εκεινη ελεγε πως ειχε προβλημα με τις φωτογραφιες οτι ενα ομορφο προσωπο σαν το δικο της ειναι δυσκολο να χωρεσει μεσα σε ενα τετραγωνο και μετα εκανα εργο τεχνης αυτη μου την αποψη .
Ειχα κανει ενα τετραγωνο μπλε απο πλεξι γκλας και ειχε πανω τυπωμενα γραμματα . Ηταν δεμενο με τον τοιχο . Οποιος εμπαινε σε αυτο καταλαβαινε οτι δεν χωρουσε ολο του το προσωπο . Με αυτο εστελνα το μηνυμα μου οτι ολοι ειναι ομορφοι για καποιον .
Φυσικα και δεν το αποκαλυψα ποτε !
Ηθελα να δειχνω σκληρος .. ωριμασα τωρα ..
Κοιτω το κινητο μου
''Καλημερα μωρο μου .. ''
΄΄Ραφαελα μου .. μωρο μου καλη σου μερα.. αν και ξερω οτι ξυπνησες για να μου το στειλεις και να το δω το πρωι .. πονηρο κοριτσι .. ''
Χαμογελαω . Βλεπω την Αλεξανδρα να κοιμαται στον καναπε .
Σηκωνομαι και πλησιαζω κοντα της . Την χαιδευω στην πλατη
-Ξυπνα μωρο μου .. της λεω τρυφερα
Η μικρη μου ανοιγει τα γαλανα της ματια και με κοιταει .
-Μπαμπα..
-Καλημερα αστερι μου .. της λεω
Με αγκαλιαζει σφυχτα .
-Ελα .. πηγαινε να πληνεις το προσωπο σου και να παω να ξυπνησω την αδερφη σου .. και οπως ειπαμε.. τσιμουδια στην Κωνσταντινα δεν θελω να τσακωθειτε !
-Ενταξει μπαμπα..
Παω στο δωματιο της Κωνσταντινας .
Ειναι ηδη ξυπνια .
-Καλημερα αγαπη μου ! της λεω
-Μπαμπα οχι καλημερα
-Γιατι οχι ? λεω και χαμογελαω
-Κοιμηθηκε η Αλεξανδρα στο γραφειο σου ! εμενα δεν με αφηνεις !
Αχ.. ας της πω αυτα που ελεγα στην Ραφαελα οταν ηθελα να δικαιολογηθω ..
ESTÁS LEYENDO
Ακατανίκητες Πλευρές 1
RomanceΟ Γιώργος ειναι ενας ευπορος δικηγορος 40 χρονων παντρεμενος με γυναικα που δεν αγαπα εδω και 15 χρονια . Εχει δυο κορες . Η ζωη του ειναι μουντη μεχρι που γνωριζει την Ροξάνη . Η Ροξάνη ειναι 23 ετων και ειναι κριτικος τεχνης , εργαζεται στο μον...