Jag fattar inte hur du kunde, vad har jag gjort för att förtjäna det här?
Jag vaknar upp av att larmet går igång, 06:30 försöker min hjärna tyda, men mina suddiga nyvakna ögon vägrar sammarbeta. Tungt och träligt släpar jag min alldeles för trötta kropp mot badrummet inför förberedelse för en "ny och fantastisk dag i paradiset". Eller, det var ju iallafall vad jag försökte intala mig själv.
28 minuter senare, 28 MINUTER!! Min jävla busshelvetet går ju om 3 MINUTER!
Tänker jag för mig själv i panik över att missa min jävla buss ännu en gång. Ja, ennu en gång, för du vet, jag är bara människa, precis som du.
Fort som fan slänger jag på mig mina skor och min jacka för att missa bussen. Jag springer ut ur huset i full panik mot busshållsplats medan jag ser bussen sakta rulla in runt hörnet.
Jag hinner, jag hinner.
Försöker jag intala mig själv även fast jag vet att det är lönlöst. Men eftersom jag är en envis liten jävel innanför mitt skallben springer jag allt jag har för att hinna med bussen, och miraklet händer. Bussen är framme vid busshållplatsen men stannar för att släppa av en passagerare, jag har min chans.
"VÄNTA, STANNA BUSSEN" skriker jag allt jag har, även fast jag förutsäger att föraren inte ska antingen höra mig eller bry sig utan bara köra iväg, som alltid.
YOU ARE READING
Bitches in the wood
Teen FictionHur fuck kunde du göra så? Jag trodde vi var vänner.