8. Čast - ,,Můj otec byl tyran."

1.1K 48 5
                                    

Faith pohled:

Usadil se do velkého béžového křesla a řekl .

,,Proč máš na nohou ty jizvy ?" Jeho čokoládové oči se vpíjely do mích. A já jsem začala být nervózní.

V hlavě se mi vyrojila jedna z nejstarších vzpomínek.

- ..Tati nedělej to !" Křicěla Amanda mezítím co mě otec zase udeřil do břicha. Cítila jsem že stisk na mých vlasech zmizel a já doufala že se už nevrátí,ale to byla chyba.Na nohou jsem ucítila bolest. Zrak jsem rychle upřela na místo odkud bolest pocházela.Při pohledu jsem se zděsila.Předemnou seděl otec s krvavým nožem v ruce. Moje nohy byly celé pořezané a hodně krvavé.Děvko!  Vykřikl dal mi facku a odešel zase chlastat.

,,Neměla jsem moc dobré dětství" řekla jsem s ledovým klidem.

,,Nejsi sama."

,,Jenže pro tebe je špatné dětství to že ti rodiče nekoupily tu hračku,kterou jso chtěl." Zachumlala jsem se víc pod peřinu a čekala jsem co řekne..

Do tváří se mu dostáva rudá barva a jeho oči zčernali.Stoupl si k mé postely a promluvil.

,,Můj otec byl feťák a dával mi za vinu každý prohnaný zápas jeho oblíbeného týmu.

Jediné co dělal často a porádně bylo to že mě pořád mlátil.Nikdy mi nic nedovolil.

Pak od mé mámi odešel ale i tak to neskončilo hodil si pro peníze a my jsme neměli co jíst.Od rána do večera jsem vidělával peníze."

Přiblížil se ke mě a naše tváře dělilo jen pár centimetrů.

,,Nic nevíš."

,,To si jen myslíš." Naše oči se vpíhely do sebe.

Natáhl dlaň a mezi prsty si vzal mou bradu.Druhou rukou mě pohladil na tváři a ...

Konéc na delší nemám :D Další za 100 přečtení 21 vote  a 3 komenty,Doufám že to dáte.
Xoxooo. Eron<3

Surfers ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat