Merhabalar :)
Keyifli okumlar...
"Maria kızım hadi kalk uçağını kaçıracaksın"diyerek kızını uyandırmaya çalışıyordu orta yaşlı kadın , iki tane kızı vardı, ikiside birbirinden güzeldi, ve biri manken olmuştu ,en sevdiği meslekti orta yaşlı kadının mankenlik . kendiside manken olacaktı genç'ken ,ancak eşi murat ile tanıştığında bütün kararı ister istemez değişmişti ,ve ailesini hiçe sayarak muratın peşinden Türkiye'ye gelmişti , onunla kısa sürede evlenmiş ve Maria dünyaya gelmişti. Orta yaşlı kadın başını sağa sola sallayıp eskiyi unutmaya çalıştı , ardından tekrar kızını uyandırmaya koyuldu. "hadi ama Maria , uçağının kalkmasın 20 dakikan kaldı"dedi kadın ancak genç kız yine uyanmamıştı , dün arkadaşlarıyla içkiyi fazla kaçırmıştı ve (saat 6 da) uçağının olduğunu unutmuştu . orta yaşlı kadın daha fazla katlanamamış en iyi çözüm olan suyu almaya gitmişti. Kadın suyu alıp tekrar odaya dönmüştü kızını son kez uyandırmış , ve kızı kalkmadığı için şansını kaybedip suyu başına dökmüştü.
Genç kız nefesi kesilerek gözlerini açmıştı ve anında çığlığını basmıştı " ya anne napıyorsun böyle uyandırılır mı? Nazik olsana biraz"diye homurdanarak yatağından çıkmıştı "nazik mi olayım ? Kızım kaç saattir uyandırmaya çalışıyorum seni, kim sana dün gece o kadar iç demişti"dedi kadın odadan hayıflanarak çıktı . Genç kız ise göz devirmişti annesinin ardından "Anne'ye göz devirilmez kaç kere diyicem sana"diye bağırmıştı kadın koridor'dan, genç kız ise bu diyalog kendisi için rutin olduğu için hiç bir şey dememişti , halıyla biraz kesiştikten sonra , saat'te bakmıştı ancak saat'in kaç olduğunu anlamamıştı içinden kendisine saydırarak yerinden kalktı ne vardı bu kadar içilicek kendiside anlamadı genç kız. Banyoya doğru ilerlemeye başladı, başı çok ağrıyordu ve gözü bulanık görüyordu, banyoya girip önce güzel bir duş aldı ardından dişini fırçalayıp rutin işlerini yapmıştı, dişini hep yemekten önce fırçalardı sabahları , bunun sebebi ise sabah kahvaltısını sevmemesiydi.
Genç kız işlerini halletmiş uçağa yetişmek için son kez annesi ve küçük kardeşiyle vedalaşıyordu "sakın oradaki erkeklere aşık oluyum deme kafanı koparırım"dedi orta yaşlı kadın , çünkü kendisi öyle bir salaklık edipte aşık olmuştu murat'ına, ancak 20 yıl sonra herşey burnundan fitil fitil gelmişti , ve muratın odunluğuna daha fazla dayanamamış boşamıştı onu, "anne allah aşkına ne alıp veremediğin var türk erkekleriyle bence hepsi çok yakışıklı"dedi Acelin (Maria'nın küçük kız kardeşi) "babasının kızı işte ne olacak"dedi orta yaşlı kadın, genç kız ise annesi ile kız kardeşinin didişmesine göz devirip , valizlerini alıp ilerlemeye başladı, annesine cevap verseydi biliyordu ki konu geceye kadar uzar , ve büyük kavgalar çıkardı meydana. şayet kendiside biliyordu ki Türk erkekleri kadar düşünceli ve yakışıklı erkek yoktu , kendi babasından biliyordu, ancak baba'sının anne'sini boşamasına çok üzülmüştü 19 yaşlarında iken , öyleki konuşmama eylemi bile yapmıştı kız kardeşi ile , ancak bir fayda etmediğini ve babasının tekrar Türkiye ye taşınacağını duyunca , artık vazgeçmiş sadece babasına kırılmıştı. Genç kız uçağın kalkmasın beş dakika kaldığını görünce, koşmaya başlamıştı.
Genç kız uçağa sonunda bindiğinde , işçiler için özel olan bölüme geçmişti uçaktaki hosteslerden biri ona yerini gösterip buyur etmişti, genç kız ise almanca nazik bir biçimde teşekkür edip , geç kaldığı için özür dilemişti. Hostes gittiğinde ise kulaklığını sırt çantasından çıkarıp , kulağına takacaktı ki yanındaki adam konuşmuştu "şu rahatlığa bak , hem bir sürü insanı geciktiriyor , hemde hiç birşey olmamış gibi müzik dinliyor"dedi homurdanarak , ve yanındaki kızın asıl dilinin türkçe olduğunu bilmeyerek , hoş bilsede yüzüne söylerdi çekinmeden. Genç kız ise adamın dediğine , hem sinirlenmiş hemde şaşırmıştı "kusura bakmayın geciktirdiğim için küçük bi aksilik oldu da ondan"dedi genç kız adama dönerek "hm eminim öyledir , dolap başında iki saat elbise seçerken karar veremedin mi?"dedi genç adam , genç kız ise daha çok sinir olmuştu bu adama" pardonda özür diledik ya neyi uzatıyorsunuz"dedi genç kız hafif sesini yükselterek , genç adamsa kızın bu çıkışına sinirlenmişti, ve hostesi çağırmıştı, hostes nazik bir şekilde türkçe konuşarak sorunun ne olduğunu sormuştu, genç adamsa hiç gecikmeden cevap verdi "bu yanımdaki bayanı başka koltuğa kaldırın"diyerek emretti ,genç kadınsa buna daha çok sinirlenip konuştu "çok mu zor poponuzu kaldırıp kendinizin başka koltuğa geçmeniz?" Diye çıkıştı genç adama "kızım bana sesini yükseltme sen benim kim olduğumu biliyor musun ?" Diye sordu genç adam , genç kız ise göz devirip cevap verdi "kim olduğun beni ilgilendirmez, ama şunu biliyorum ki çok ukala ve malsın"deyip kulaklığını takmaya çalıştı ancak hostesin sesiyle tekrar çıkarmıştı "efendim lütfen sesiz olurmusunuz, bayan sizde lütfen sakin olun , yerinizi maalesef değiştiremeyiz Ömer bey boş yerimiz yok."dedi hostes genç kız ise onları artık takmayıp, kulaklığını taktı.
Nihayet uçak Türkiye ye ulaşmıştı, genç kadın uçaktan inmek için ayağa kalkmıştı ki genç adam konuştu "artık arkanı iyi kontrol et zira tekrar buluşmak isteye bilirim seninle asi bayan"deyip genç kadından önce inmişti genç kadın ise adamın dediğini anlayamamış ve arkasına dönerek arkasını kontrol etmişti.
(: Yazım hataları varsa özür dilerim :)
Ve ilk bölümün sonu umarım seversiniz hikayemi oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyinDiğer bölümde görüşmek üzere :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya "aşkın karanlık yanı"-1
RomansaAşk kimisi için güneş gibi doğarken, kimisine bulut oluyordu,kimine yakıcı sıcaklığını bahşederken,kimine ayaz oluyordu. İşte herşey burda başlıyordu soğuk bir kış gecesinde kuru soğuk yani ayaz'da tıpkı mariya,nın kalbi gibi oda ayaz'ın kalbinde ba...