Londra'da Wampir

609 21 15
                                    

Bir kaç gündür haberlerde ''Londra'da Wampir '' olduğu söyleniyordu .Ama ben ve arkadaşım Jessie aldırmıyorduk .Çünkü çok saçmaydı .Ne yani wampirlerin işi gücü yok buraya gelecek .Zaten wampir diye bir şeyde yok .Hepsi uydurma ...

Akşam vakti hoşlandığım çocuk Harry'nin  partii verdiği evinden dönüyorduk .Yağmur  ve gök gürültüsü fazlasıyla şiddetliydi .Jessie  bana dönüp ; ''Sence wampirler Londrada mıdır ? '' diye soru sordu .Aslında sorusu çok tuhaftı .Çünkü wampir diye birşey yoktu ve bunu Jessie'de biliyordu .Hatta  ''Londra'da Wampir var ''   sözüde hiç inandırıcı gelmiyordu ikimizede .Ama sonradan neden öyle demişti ki ; anlam veremiyordu .Yolda yürürken çok tedirgindi .Sorusuna karşılık olarak ''Saçmalama Jessie wampirlerin Londra'da işi ne ? '' diye cevap verdim  .Jessie'de sesini çıkarmadan öylece kaldı .Ve arkamda kalınca ''Jessie yürüsene '' diye azarladım .Arkamdan gelmeye başladı .Aldırış etmeden hızlıca yürüyordum .Zaten ıpıslaktım ve üşüyordum .Bide Jessie'yi çekemezdim .Aradan bir kaç dakika geçtikten sonra bir ses duyuldu .Arkama baktım Jessie duruyordu  ve yüzünü korku dolu bir ifade düşmüştü .Buda neydi böyle .Jessie'ye bakarken arkamdan biri geldi ve kolunu boğazıma dayadı .Jessie korkudan ne yapacağını şaşırırken ben çığlak atmaya bile cesaret edemiyordum .Arkamdaki kişi ''Korkma bebeğim sadece bana yem olacaksın'' dediğini duydum ve o anda çırpınmaya başladım  .O anda ''Şşşh sessiz ol  seni sürtük '' dedi .Ve sesimi çıkaramadım .Ağzımı kapatmış beni bir yere sürüklüyordu .Sokaklarda kimsecikler yoktu Jessie desen korkudan donmuş kalmıştı .Ve bende uzun süre yerde süründükten sonra bir  yere geldim .Burası karanlık , eskimiş ve bir o kadarda böceklerin dolaştığı pis bir yerdi .Burası wampierlerin yeri olmalıydı .Bir dakika ben ne diyorum wapmir mi ? diyorum .Gerçi şaşırmamam lazım  burası kan kokuyordu .Maskeli adam beni bir yere bağladı ve maskesini çıkardı .Aman tanırım !!!! bu HARRY'di .Ne yani ne alaka ? .''Harry'' dedim korkarak .''Kapa çeneni '' dedi .Hiç birşey diyemeden kalakalmıştım .Amacı neydi ne yapmaya çalışıyordu .Hiç birşey demeden çekip gitti .Öylece bakakaldım ...

Bileğimde  bir acı hissetim .Bu acıı  farklıydı sanki biri etimi dişlemişti .Gözlerimi bir anda açtım ve birde ne göreyim .Harry bileğimden küçük bir et parçası koparmıştı .Evet onu lanet olsun hala seviyordum ve canımı  yakmasına rağmen ona bakınca azda olsa acı hissetmiyordum .Bir anda kıpraşmaya başladım .Eliyle omzumu bastırdı ve hareket edemememi sağlamıştı .''Harry yapma'' dedim .Ama beni dinlemiyordu lanet olası pislik etimi ısırmaya çalışıyordu ki ; ''Harry bırak onu '' diye bir ses duydum .Arka tarafa baktığımda bu  James'dı .Evet o salaktı ve benden hoşlanıyordu .Ama ben Harry'i seviyordum .Nerden biliyordu benim burada olduğumu ? .Kafamda cevaplayamadığım soruklar varken ''Onu bırak ve gel beni ye '' dedi .Bu çocuk delirmiş olmalıydı .Tamam beni seviyordu ama bu kadarıda olmazdı ... Bunları düşünürken ''Peki'' dedi Harry ve beni serbest bıraktı ...

Harry , James'ın üstüne doğru gidiyordu .Ben  korkudan donmuştum .James bana bağırdı ve ''Git buradan  Alisa '' dedi .James'ın sözleri beynimde yankılanırken koşmaya başladım .Nereye  koştuğumu bilmeden koşuyordum ... O günden sonra ne James'ı Nede Harry'i görmüştüm .Herkes James ve Harry'i arıyordu .Ben ise hiçbirşey olmamış gibi davranıyordum .Jessie akıl hastanesine yatmış sürekli ''WAMPİR HARRY''  diye söyleniyordu .Hergün yanına uğruyordum ...

AMA HAYAT BENİM İÇİN KOLAY DEĞİLDİ .İÇİME KAPANMIŞTIM .AİLEMLE KONUŞMUYOR , SOSYAL HAYATIM OLMUYORDU .BEN BÖYLE İYİYDİM ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 06, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Londra'da  WampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin