Fraţii ăştia ...

1 1 1
                                    

Putem spune că fraţii mai mici,dar şi cei mari sunt câteodată super enervanți.
Ţipă, urlă,zbiară şi se tăvălesc pe covor (cei mici )dacă nu le dai telefonul sau tableta,jucăria sau alte lucruri super banale!!!
Poate că nu sunt expertă în a avea soră/frate mai mare, dar am o prietenă care are experienţă de soră mai mică.
Dacă învaţă, poate pentru teză, examen, bac etc.şi ai făcut cel mai mic zgomot, ţipă la tine că ţi-a zis de "două mii de ori" să faci linişte (ceea ce nu e adevărat ). Câteodată, nu zic nu, şi ei au dreptate: unii chiar nu îi lasă în pace să înveţe şi îi stresează.
Dacă are nervi,îi varsă pe tine şi îţi spune să îl/o laşi în pace. Asta nu e corect, eu nu sunt de vină că nu ţi-a ieşit ceva cum voiai tu. Plus, trebuie să faci ce zic ei(din câte am observat).
Bun...gata cu fraţii cei mari...să trecem la cei mici.
Putem să îi asemănăm cu insectele(ţânţarii, muştele etc.) la fel de enervanți, acelaşi caracter(insectele dacă le dai o palmă sau un papuc mor pe loc sau chiar pleacă, dar ei...nu sunt şanse să se asemene cu insectele în acest caz)
Să vă arăt o conversaţie între mine şi sora mea de 4 ani:
S-sora
E-eu
S:Dă cu piciorul în mine!
E: Nu vreau.
S: Haide că nu mă doare. Vreau să dai acum!
E:Nu! Nu am chef! Dacă voiam să dau în tine o făceam acum 5 minute.
S: Dar nu te voi spune(lu' mama)!
E:Nu mă interesează! Nu dau în tine! Dacă mai comentezi chiar că mă faci să te iau la bătaie!  Taci!
S: Nu vreau!  Haide, dă cu piciorul!  Dacă nu dai înseamnă că nu ai putere!  Proasto!  Ha-ha-ha!
E:Adela,mai bine taci din gură!
S: Nu vreau!
Şi a început să dea în mine!
Acum, cât scriu povestea, ea a spus fix aşa: " Dă-mi tableta!  Mă duc să te spun!"
Acum plânge, şi zice că sunt rea.
Sunt super enervanți!

Cam atât!  Sper că v-a plăcut! 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 30, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Fraţii ăştia...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum